3 Kasım 2021 Çarşamba

(BCP Ekim) Çelik Yumruklar (Film Tanıtım ve Yorum)

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınEtkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın. Yazı yayınlamasanız dahi vakit bulduğunuzda grup üyelerinin yazılarına uğramayı ihmal etmeyin.)

Ekim ayının teması; Ütopya/ Distopya/ Bilim Kurguydu. Okumayı planladığım çok fazla distopya serisi vardı lakin dedemin vefatı sebebiyle her şeye ara vermek istedim. Ayı da boş geçirmek istemediğim için sevdiğim bir filmi anlatayım dedim. Ekim ayı yazısını yazdıysanız lütfen yorumlarda belirtin.Bu ay blogları dolaşamadığım için kimler yazdı bilmiyorum. 

Gelelim filmimize;

Teknolojinin büyük robotlar bakımından çok fazla geliştiği bir gelecekte; bir zamanlar boksör olan, şimdilerde robot dövüşünden para kazanmaya çalışan Charlie nin ve kendisinden uzakta yetişen oğlu Max in macerasını izliyoruz. 

Başarısız olmayı alışkanlık haline getiren Charlie, Max bir süre yanında kalmak zorunda kaldığında onunla birlikte hiçbir kuralın olmadığı yer altı dövüşlerine katılmaya devam etmek zorunda kalır. Elindeki son robotu da hurdaya çıkarınca, yeni malzemeler bulmak için gittikleri hurda mezarlığında Max ufak bir robot bulur. Görsel taklit yeteneği olan bu eski robot süprizlerle doludur. Araları soğuk olan baba-oğul; adını Adem koydukları robotları ile beklenmedik başarılara imza atarlar. Bu başarıyı hor gören ve kabullenemeyen birileri elbette ki olacaktır. Bakalım ikilimiz ve yeni arkadaşları bu yolda ne kadar ilerleyebilecek?

Yıllar içinde en az üç kere izlediğim bir bilim kurgu filmi. Biraz vahşi olduğunu kabul etmek lazım ama görsellerini beğendim ben. Özellikle Max ve Adem ın dans sahneleri çok eğlenceliydi.


Temaya uygun olan bloğumdaki yazılar;

24 yorum:

  1. Tvde denk gelince biraz bakmıştım, fena değildi. Sonunu bilmiyorum. :) Ben de daha yazamadım bu tema ile ilgili.
    Dedene Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film güzeldi. :)
      Güzel duaların için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  2. Öncelikle dedeniz için Allah rahmet eylesin, sizlere de sabırlar diliyorum. Filmi izlemiştim daha önce. Güzel bir film, ben severek izlemiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Sağolun.
      Filmi ben de seviyorum. Eğlenceli bir film.

      Sil
  3. Öncelikle başın sağolsun, umarım mekanı cennet olur.. Filme gelince de robotlardan tek korkan ben miyim acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sağ ol.
      Bu konuda tek olduğunu sanmıyorum. Düşününce ürkütücü ve tehlikeli olduklarını kabul etmek lazım. :)

      Sil
  4. tekrar başın sağolsun. bu film bencesi çok keyifli, izlemiştim. bcp şimdilik sanırım, sen, duygu, ben yazdık, sessiz gemi de bugünlerde yazcakmış, galiba fighting de yazcaktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de seviyorum bu filmi. Sen, Duygu ve Fighting! yazılarına uğradım az önce. Teşekkürler haber verdiğin için. :)

      Sil
  5. Başın sağolsun.
    Filmi izlemedim ama hemen listeme aldım. Garip olsa da gerçekleşmesi muhtemel bir öngörü bence. Köpek türlerini yaratıp vahşet duygusunu bastıran insanoğlu robotlarla neler yapmaz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Haklısın. Muhtemel bir gelecek öngörüyor film.

      Sil
  6. bez cadıları/sessiz gemi de yazdııı :) sen ben duygu fighting, galiba altı olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topladım linkleri, evet altı kişi olduk. Gittikçe azalıyoruz. Sayı sıfırlanmadan seneyi bitirebilsek bari. :)

      Sil
  7. Başın sağ olsun Okurix. Bu filmi izlemiştim. Hugh Jackman'ı çok severim. Sırf o izliyor diye başlamıştım, neyse ki film de güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, teşekkürler. Benim de sevdiğim bir film. :) Oyuncular da gayet başarılıydı.

      Sil
  8. son yazıma baksan yaa, malezyaaa, ilk ikisi önemli değil de üçüncüsü, izlediğimiz diziler gibii :)

    YanıtlaSil
  9. İlk olarak başınız sağ olsun... Bu tarz filmleri seviyorum, eğlenceli oluşu da daha da ilgimi çekti. En kısa zamanda izlemek isterim^^ Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle başın sağ olsun.
    Bilim kurgu çok sevmem ama konusu ilgimi çekti izleyeceğim mutlaka. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, teşekkür ederim.
      Biraz vahşi olsa da eğlenceli bir yanı da var filmin.

      Sil
  11. Eski filmlerden, ilk çıktığı zamanlar izlemiş olmalıyım. O tarihlerde benim için daha etkileyiciydi. Şu zaman diliminde artık, çoğu şeye alışık gözlerle bakıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konular kendini tekrar edince sıradanlaşıyor. Lakin robot savaşları hakkında çok fazla film hatırlamıyorum. Pasifik Savaşı aklıma geldi sadece. :)

      Sil
  12. Robot dövüşü müü :D insanlık gelişse de barbarlığı bırakmayacak gibi o nedenle gerçekçi bir konu olmuş bi ara izlerim ben de ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın. Filmi ben seviyorum. Umarım sen de seversin. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...