18 Temmuz 2021 Pazar

Cik Reen Encik Ngok Ngek (Malezya Dizisi Tanıtım ve Yorum)

Az önce bitirdiğim 20 bölümlük Malezya dizisinden bahsedeceğim.

Kızımız Azreen in kız kardeşi ve oğlumuz Haris in erkek kardeşinin düğünü için bütün hazırlıklar tamamlanmışken ortaya çıkan bir kadın damattan hamile olduğunu söyleyince gelin kızımız Yan evden kaçar. Olayın iftira olduğu anlaşılır fakat gelin ortada yoktur. Damat, gelini bulmak ve her şeyi açıklığa kavuşturmak için yollara düşsün, ortada gelin ve damadı olmayan bir düğün merasimi vardır. İki aile bir araya gelip bir çözüm ararken damadın abisi Haris in bir sevgilisi olduğu ortaya çıkar. O zaman mesele çözülmüştür. Haris hemen sevgilisi Zaza ya evlilik teklif eder ve durumu anlatır. Modellik yapan Zaza ise teklifi kabul etmez. Şuan işini bırakıp evlenemeyeceğini söyler. Haris, gelinin ablası Azreen ile evlenmek zorunda kalır. Kaçak gelin ve damat bulunana kadar evli kalacaklar ve ardından boşanacaklardır. Zaza da bunu kabul eder. Ardından Azreen ve Haris kaçakları bulmak için düşerler yola. Yolculuk boyunca başlarına gelmeyen kalmayacak ve başta bu evliliği kabul eden Zaza ikilinin peşini bırakmayıp sürekli Haris i boşanması için teşvik edecektir. O halde zorlu olduğu kadar trajikomik yolculuğumuz başlasın!

Azreen in karakterini sevdim. Lafını sakınmayışı, iyiliksever oluşu, kreşteki öğrencileri ile ilişkisi çok güzeldi. Kız kardeşi Yan ise öyle şımarık bir karakterdi ki, sorumsuz hareketleri ile beni kızdırmayı başardı. Haris in ise kendini beğenmişliği ve ödlekliği ölümüne yarışır.. Zaza, çıkardığı her kriz sonrası güzellikle konuşulup ikna edildikten beş dakika sonra başka bir sorun çıkarmasıyla dizinin çekilmez karakteri olmayı başardı. Malezya dizilerinde gördüğüm kadarıyla evliliğin ciddiye alınıyor oluşu ve ailelerin yapıcı tutumları hoşuma gitti. Eğlenceli ve güzel bir diziydi. Ben sevdim.

Alta fragmanı bırakıyorum;



21 yorum:

  1. en son baktığımda 19. bölüm çevrilmişti, demekki bitmiş, oleey, saol izlerim, konu da pek güzelmiş, yaşasın malezya dizileri :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yayınlanmış yirminci bölüm. İzler izlemez yazayım dedim. 👍🏻

      Sil
  2. Malezya dizilerinde aile olmanın ağırlığı olmasını, büyüklerin de küçüklerin de bu bilinçte davranmalarını seviyorum. Ama bu dizinin konusunu biraz zorlama buldum ben onun için biraz izleyip bıraktım. Finale doğru bir bölümünü daha izledim baktım hâlâ aynı tas aynı hamam iyi ki aradaki bölümleri izlememişim dedim 😅 Ama Azreen karakterini sevdim, en güzel ve en mantıklı karakterdi 😁 Bir de şey... ''Rain, rain go away. Come again another day'' 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yılların verdiği tecrübeyle konuşurmuş gibi güzel tavsiyeler vermeleri benim de hoşuma gitti. Dizi çerezlik zaten çok derin bir konusu yok. Eğlenmek için güzeldi.Azreeni ben de sevdim. :)

      Sil
  3. yakında izlerim bunu, bir de black i izlicem bugünlerde :) kore uyarlaması malezyaa :) baksana son yazımdaa, endonezya filmleri vaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Black in Kore versiyonuna bakmıştım bir kaç bölüm sanırım. Şu ölecek olan insanlarda bir karartı gören kız değil mi? Bu diziyi de izle mutlaka. 😂

      Sil
    2. black bilmiyom konusunu izlicem. bu diziyi zaten izlicaam. malezya dizilerinin tümünü izliycem, isteri dalam sangkar, kekasih paksa rela, izledim en son, şimdi artık bu yazdığını izlerim gibi duruyor. sona hepsi bitince endonezya, pakistaan :)

      Sil
    3. Kekasih paksa rela yı izlemedim daha. Diğerinin de bir kaç bölümüne bakmıştım. Ben de beğendim Malezya dizilerini. Bitince diğer ülkelere geçeriz 😂

      Sil
    4. reen e başladım, ilk bölümü izledim, başından sonuna dek gülümsedim. çok tatlııı bu malezya dizileri yaaa :) daha en başta sırıtmaya başladım. bi dee titian cinta daki aisy (farah abdullah) var :) bi dee reen in annesini de hatırlarsıın :)

      Sil
    5. Evet tanıdık oyuncular. Ben de çok sevdim. Konu ve işleyiş bakımından daha masum ve güzel. 😍

      Sil
  4. Dramatik yanları da var ama yolculuk sırasında başlarına gelenler çok komikti. Belki beğenirsin.

    YanıtlaSil
  5. Farklı kültürleri tanımak için başlangıç olabilir. Teşekkürler! 😇🎈

    YanıtlaSil
  6. Farklı ülkelerin dizilerini takip etmene hayranım. Ben Amerikan, İngiliz ve Türk dizileriyle sınırlıyım. Daha Kore dizilerine bile başlayamadım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-drama kültürün on seneden daha eskiye dayanıyor ama Malezya dramasina bu sene deeptone sayesinde başladım. Çok derin konular bekleme ama eğlenmek için güzel Malezya dizileri. :)

      Sil
  7. son yazıma baksan yaaaa oleey oleey oleeey :)

    YanıtlaSil
  8. amaa sevsen dee sevmesen dee bütün izlediklerini de kısa veya uzun yaz amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda not alıyordum ama son bir kaç diziyi not etmedim. İsteri yi yazarsam bol eleştirili olacağı kesin. 😂 Taslakta var bir kaç dizi. Önce onları yayınlarım belki.

      Sil
  9. Aa bu diziyi almışım listeme Deep onermisti yanlış hatirlamiyosam :) Eğlenceli bir diziye benziyor izleyeceğim mutlaka emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli bir dizi. Keyifli seyirler.:)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...