6 Aralık 2018 Perşembe

Wildcard - Marie Lu (Tanıtım ve Yorum)




Sonunda geri döndüm.  :)

Emika;  turnuva sırasında karşılaştığı Sıfır ın izini sürüp kimliğine ulaşmasının ardından öğrendiği bu sır ile tam olarak ne yapacağını bilemez. Hideo nun planı işlemeye devam ederken, bütün suç işleyenler, polis karakoluna gidip suçlarını itiraf etmeye başlar. Ve intiharlar baş gösterir. 
Ne Hideo ya, ne de Sıfır a güvenmeyen kızımız Emika, suikastçılarin elinden Sıfır tarafından kurtarılır ve sonunda onunla yüz yüze tanışır. İşte işler buradan sonra biraz karışıyor. Sıfır in Hideo yu durdurma planı işe yarar gibi ama sakladığı çok şey var. Neden Hideo ya karşı bu kadar soğuk? Dr . Nolan da kim? Emika içten içe hala Hideo yu kurtarmak istiyor. Aşık olduğu adamı gözden çıkarmak o kadarda kolay değil. Emika; eline geçen küçük bir çocuğun olduğu resminde fark ettiği bir amblem ile koca bir sır yumağının ucunu yakalıyor. Sonrası ise yazar bizi bir o ters köşeye yatırıyor, bir bu ters köşeye yatırıyor.
Kitap çok güzeldi. Warcross evrenini seviyorum. Böyle bir teknolojik gelişmenin çok uzak olduğunu düşünmüyorum. Bir 50-60 seneye ulaşırız umarım.



Kitapta beni rahatsız eden şey ise Emika gibi tek tabanca olarak bir hayat geçiren birinin insanlara bu kadar kolay güvenmesi. Mesela seneler önce  yasak dron yarışına katıldığı için yakaladığı birine bilgi karşılığı bildiği herşeyi anlattı. Bir parcasini kendine sakla bari. Ne biliyon o kişinin koşa koşa Hideo yada Sıfır a gitmeyeceğini? Bazı yerlerde Emika nın fazla saf davrandığını düşünüyorum. Bu kitapta tanıştığımız Jax, tam bir badass olarak kalbimizde taht kurdu.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...