10 Ocak 2023 Salı

BCP Aralık Ayı Raporu ve 2022 Yıllık Rapor

Etkinliğimiz ikinci yılını tamamladık. 2022de, 2021 senesine göre daha az katılım oldu maalesef ki. İnşallah 2023de daha aktif bir etkinlik dönemi geçiririz. 2023 temaları ve etkinlik duyurusu yakın zamanda yayınlanacak. Sonrasında sizler de bloglarınızda etkinliğin duyurusunu yapabilirsiniz. :) Aralık ayının teması İskandinav edebiyatı ve Yeni Yıldı. Bu tema kapsamında yayınlanan yazıları aşağıya ekliyorum.

Deniz - Hrútar "Koçlar" (Film) - Konstantinopolis (Kitap) - The Human Planet 3 (Belgesel)

 Gelelim yıllık raporumuza. Geçen sene, sene sonu raporunu hazırlarken ağzım yandığı için bu sene sene başından itibaren hazırlıklara başladım ve her ay düzenli olarak yayınlanan yazıların linklerini buraya ekledim. 2022 de Okurix, Deeptone ve Bez Cadıları her ay katılım gösterdiler. Gözden kaçırmış olduğum olabilir. Lütfen yorumda bana bildirin. :)

  •  Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap 

Ocak - Mayıs - Haziran - Temmuz - AğustosEkim - Kasım 

  •  Fighting Blog 

Ocak - Şubat - Mart -  Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz - Eylül -  Kasım - Aralık 

  •  Okurix 

Ocak (1) (2) (3) - Şubat (1) (2) - Mart - Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz - Ağustos - Eylül - Ekim - Kasım - Aralık  

  •  Mini Hanok  

Şubat - 

  •  Mor Düsler Kitaplıgı 

Ocak - ŞubatNisanEylül 

  •  Deeptone

 Ocak - Şubat - Mart - Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz - Ağustos - Eylül - Ekim - Kasım - Aralık 

  •  Kavanozdaki Beyin - Sessizgemi 

Ocak -  ŞubatNisan - Mayıs - Haziran - Temmuz - Ağustos - Eylül 

  •  Bez Cadıları 

Ocak (1) (2) (3) - Şubat (1) (2) (3) - Mart (1) (2) -  Nisan - Mayıs (1) (2) - Haziran - Temmuz - Ağustos - Eylül - Ekim - Kasım - Aralık 

  •  Buffiy 

 Ocak 

  •  Sule Uzundere 

OcakŞubat - Mart - Temmuz - Ağustos -  Kasım 

  •  Tefrika 

Ocak - Şubat -  Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz 

  •  Duygu'nun Mekanı 

Ocak - Şubat -  Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz - AğustosEkim  

  •  Sayfadan Sayfaya 

Ocak - Şubat -  Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz 

  •  Pusarık - Ezat

Ocak (1) (2)  - Şubat - Mart - Nisan - Mayıs 

  •  Bonheur 

Ocak -  Şubat -  Nisan - Mayıs - Haziran - Temmuz -

  • Vulnicure

Ocak - Şubat - Mart -  Nisan (1) (2) - Mayıs - Haziran - Temmuz - AğustosEylül - Aralık 

  • Gülten Çapkın

Nisan
  • Düs Tasarımcısı
Mayıs - HaziranAğustos 
  • Gizem Gündüz

  • Deniz


  •  Lady Wednesday

  •  Beyda'nın Kitaplığı
  •  Okumak Hayattır

  •  Gamzeli Kız

  •  Oradan Buradan Her Telden

  • Semsiyenin Altındaki Kız - Akela

  •  Kütüphanemden Kitap Manzaraları
  •  Hayalci


18 yorum:

  1. Güzel bir etkinlikti, çoğunlukla katıldım ama 2023'te katılmayacağım. Başka şeylere yoğunlaşmam gerekiyor. Etkinliği düzenleyen herkese de teşekkürlerimi iletirim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımların için biz teşekkür ederiz. Sonraki yıllarda yine bekleriz. :)

      Sil
  2. Blog etkinliklerine hiç katılmadım. Katılsam mı diye bir düşündüm ama devam ettirebilir miyim bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliklerin üzerimizde bıraktığı baskıyı ben de sevmiyorum. Bu nedenle etkinliğimizi daha esnek bir şekilde tasarladık. Belirli bir kitap,dizi,film yerine sadece temayı belirledik. Katılımcılar dilediklerini seçebiliyor. Ayrıca her ay katılım zorunluluğu da yok. :)

      Sil
  3. teşekkür ederiz. genelde sen ben bez cadıları sessiz gemi en çok katılanlardı, sessiz geminin dersi çokmuş, belki yine çok katılır :) neden ağzın yanmıştı yaaa unuttum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sene sonunda her ayın raporunu tek tek kontrol edip, kim hangi ayda yazmış, kaç ay katılmış diye kontrol etmek biraz uğraştırmıştı. Bu sene her ay düzenli olarak sene sonu raporunu düzenlediğim için çok daha kolay oldu. :)

      Sil
  4. Emeğine sağlık çok güzel hazırlamışsın listeyi gene💓. Geçen sene her ay katılacağım diye başlayıp ikinci yarıda sönmüştüm 😐 inşallah bu sene öyle olmaz 😅 katılan bütün arkadaşların emeğine sağlık.❣️💓 Ve proje yazılarımıza ilgi gösteren herkese teşekkürler 🧿💮

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk aylar zaten en çok katılım olan aylar. :) Zaman geçtikçe sayı azalıyor yavaş yavaş. :) Bu sene daha bereketli olur inşaallah

      Sil
  5. Etkinliklerin oluşturduğu baskıyı ben de sevmiyorum. Bu nedenle etkinliğimizi daha esnek olacak şekilde tasarladık. :) Belirli bir kitap,dizi,film yerine sadece temayı belirledik. Katılımcılar dilediklerini seçebiliyor. Ayrıca her ay katılım zorunluluğu da yok. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kacinci yorumum bu defada yorum larim gitmiyor. Telefonum kırıldıgı için olmali. Emegi gecen ve katilan herkese tesekkurlet. İyi ki gec de olsa gör dum. Etkinliği

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben deniz https://sudagidan.blogspot.com/ adresindeki blog sahibiyim. bir turlu yorum yazamiyorum bir de boyle anonim yazmayi deneyeyim dedim. etkinlige gec katilsam da gelecvek aylar aranizda olacagim ins. emegi gecen katilan herkese tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de ekledim 2023 listesine. Yakında etkinlik duyurusunu yapacağım. :)

      Sil
  8. Maşallah maşallah 2023 listesini bir görmek istiyorum ya katılma niyetim var. 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi yayınladım bir sonraki yayında. Ya da blog başlığının altındaki sayfalar bölünde 2023 BCP sayfasına tıklayıp listeye ulaşabilirsin. :)

      Sil
  9. Yaaa ben bu sene her ay yazmak istiyordum ama olmadı. Yarısında yazmışım. 2023'te daha aktif olmaya çalışacağım. Bloğumda da duyuracağım.

    Emeğine sağlık. Her şey için teşekkürler. Benim için çok keyifli bir etkinlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar yazarsak kardır. :) Etkinlik sayesinde okuma fırsatı bulamadığımız pek çok kitap ve yazar ile tanışıyoruz. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...