11 Ocak 2023 Çarşamba

Blogları Canlandırma Projesi 2023 Duyurusu ve Ocak Ayı Teması

 

Merhaba bloggerlar! Bloglarını güncel tutmak isteyen ancak yazmaya üşenenler! "Ben öyle sıkıya gelemem. Kurallar beni boğar." diyen özgür ruhlar! 2021 ocak ayında başlattığımız projemize bu yıl da devam ediyoruz.

İki sene önce birkaç blogger arkadaşla, blogları hareketlendirmek için bir etkinlik yapma kararı aldık. Bu etkinlik için her ay BCP (Blogları Canlandırma Projesi) grubu olarak bir tema belirliyoruz. 

Ay sonuna kadar temaya uygun olan bir  kitap okuyabilir veya film, dizi, belgesel izleyebilirsiniz. İsterseniz hem kitap okuyup hem de dizi, film izleyebilirsiniz. Bu size kalmış. 

Her ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. O ayın temasına uygun okunup izlenenlerin yorumları ayın son haftasında yayınlanacak. Her ay katılım sağlamak zorunda değilsiniz. Ama katıldığınız ay, diğer katılımcıların o ay için yazdıkları yazıları ziyaret etmelisiniz. Katılım sağlayanların yazılarının linkleri ay sonunda yayınlanacak olan ay sonu raporunda toplu olarak yayınlanacak. Bu sayede blog trafiğiniz arttığı gibi yeni bloglar ve bilmediğiniz film-dizi-kitaplar keşfedebilirsiniz.

Katılmak isterseniz, yorum bırakabilir, etkinlik hakkında merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. Kurallarımızı tekrar bir hatırlayalım;

Etkinlik Kralları;
-Etkinliğimizin amacı blogları hareketlendirmek. Her ay başında hatırlatılacak olan ayın temasına uygun dizi-film-belgesel izleyebilir, kitap okuyabilirsiniz.  

-Her ay katılım zorunluluğu yok. Müsait olduğunuz, hoşunuza giden bir temaya sahip olan aylarda katılım gösterebilirsiniz. Tabi ki amacımız blogları sessizliğe gömülmekten kurtarmak olduğu için her ay katılım göstermeye çalışmak hepimiz için karlı olacaktır.

-Her ay yazı yayınlayarak katılım göstermek zorunda değilsiniz lakin katılım gösterdiğiniz ay, o ay etkinlik için yazı yazan grup üyelerini ziyaret edip yorum bırakma zorunluluğunuz var. Tabi ki yazı yayınlamasanız dahi yayınlayan grup üyelerini ziyaret edebilir ve yeni kitap-dizi-filmleri keşfedebilirsiniz.

-Ayın teması için hazırladığımız yazıları ayın son haftasında yayınlıyoruz. Bir hafta-on gün içinde yayınlanan tüm etkinlik yazıları 'Ayın Raporu' başlığı altında link olarak bir araya toplanıp yayınlanacak. Böylece etkinlik için yazıların hiçbirisi gözden kaçmamış olacak.

-Etkinlik için hazırladığımız yazıların başlık kısmına (başına ya da sonuna) (BCP - Ocak) ya da (BCP Haziran) gibi bir yazı ekleyerek yazdığınız ayı ve etkinliğin adını belirtmelisiniz.

-Grup üyelerini takibe almalısınız. Üyelerin her yazısına dönüş yapma zorunluluğu  yok lakin yukarıda da belirttiğim gibi (sizin de katılmış olduğunuz ay) etkinlik yazılarına dönüş yapmalısınız. 

2023 Yılı Aylık Temalar

Ocak ayının teması; Gerçeğe Dayanan Olaylar, Biyografi. Hatta Anı ve Hatıralar da bu temaya uygun düşecektir. Bu kapsamda dilediğiniz kitabı okuyabilir, film-dizi-belgesel izleyebilirsiniz. Şimdiden keyifli seyirler, keyifli okumalar. :)

Önemli not; 2022 de katılım sağlayanlar eğer bu yıl da etkinliğe katılmaya devam etmek istiyorlarsa mutlaka katılacaklarını onaylasınlar. (Devam etmek istediğini belirtenlerin isminin başına artı işareti koyuyorum. Listeden kontrol edin.) Üye listesini tazeleyelim. Ayrıca listeyi kontrol edip takip etmediğiniz blogları takibe almayı unutmayın. Yeni katılanlar var aramıza. :) Ayrıca bloglarınızda etkinliğin duyurusunu yapabilirsiniz. :)

Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz;

42 yorum:

  1. Projedeki emekleriniz için teşekkürler. :) Bir öncekinde yarıda kalmıştı o yüzden utanıyorum yeniden katılmak istemeye ama umarım yine kabul edersiniz beni. Blogtan uzaklaştığım dönem sadece bcp için gelip yazı yazıyordum. Gerçekten canlanma adına faydası oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımlarınız için ben teşekkür ederim. Her ay katılım zorunluluğu olmadığı için sıkıntı yok. Bu sene de aramızda olmanızdan mutluyuz. :)

      Sil
  2. Hellooo, bu sene de buradayımm :) 👍

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık^^ Bu sene de güzel içeriklerle buluşuruz inşallah^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene daha çok katılım olur inşaallah. :)

      Sil
  4. Ben de varım yani olmalıyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Sizi de ekliyorum listeye. :)

      Sil
  5. Konular çok güzel hemen bir film seyrettim kutuphanemde bulduğum bir kitaba başladım. Ay sonu görüşürüz. Bereketli bir etkinlik süreci olur ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlısın maşaallah. :) İnşaallah dediğin gibi güzel bir dönem geçiririz. :)

      Sil
    2. Ben daha önce Ocak teması hakkinda deepten kopya almistim. Ondan sebep bu hız

      Sil
  6. İnşallah bu yıl bazı aylarda ben de katılmak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. heyoooo oleeeey hayırlı olsuuun etkinliğimiz, duyurdum ben deee :)

    YanıtlaSil
  8. Umarıö süreklilik sağlayabilirim ben de katılayım yeni yıl yeni hedefler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz aramıza. Bloglarınıza göz attım. https://1661hayat.blogspot.com/ adresli bloğunuzla mı katılacaksınız? Ona göre ekleyeyim. :)

      Sil
    2. evet evet onunla katılırım , listede takip etmediğim bazı arkadaşlar varmış onları da takibe aldım ama bazılarını maille eklemem gerekti umarım güncel yazılarını görmekte zorlanmam

      Sil
    3. Ay sonunda yayınlanan yazılar Ayın Raporu başlığı altında toplanıp yayınlanacağı için kaçırmazsınız gözden. :)

      Sil
  9. Ay şimdi ayın temasında uygun kitap bulamadım evde dizi falan bakayım bari. 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben de devam edeceğim ✨💝💝

    YanıtlaSil
  11. Bende katılabilirim kabul ederseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki katılabilirsiniz. etkinliğimize hoş geldiniz. sizi de ekliyorum listeye. Lütfen etkinlik kurallarını gözden geçirin. Anlamadığınız konuları sormaktan çekinmeyin. :)

      Sil
  12. Geçen sene devamsızlıktan kaldım ama çıkmadık candan umut kesilmezmiş, bu sene daha istikrarlı ilerlerim inşallah :)

    Konu yelpazesi gayet geniş, umarım güzel yazılarla buluşuruz her ay ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu senenin konularını ben de beğendim. İnşaallah güzel bir dönem geçiririz. :)

      Sil
  13. Etkinliğin devam etmesine çok sevindim :) Benim adımın yanına da bir artı atabilirsin, katılmayı çok isterim. Bu yıl temalar daha da keyifli sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekledim seni de. Ben de sevdim bu senenin temalarını. Her sene daha çok tecrübe kazanıyoruz. Bundan sonra daha da güzel olur inşaallah. :)

      Sil
  14. Merhaba,,,,
    Biraz ara vereyim demiştim...
    İki seneyi geçmiş, nihayet geldim.
    Ben de katılıyorum,,,
    Herkese kolaylıklar dilerim.
    Selamlar 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Sizi de ekliyorum listeye. Lütfen etkinlik kurallarını gözden geçirin ve sormak istediğiniz bir şey olursa dilediğiniz zaman sorabilirsiniz. :)

      Sil
  15. Emeğine ve kalemine sağlık, bu yıl bütün aylara katılamasam da elde geldiğince projeye devam etmeye çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  16. Merhabaa, gecikmeli geldim biraz ama ben de devam edeceğim. Güzel bir yıl geçiririz umarım :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel düşünülmüş bir etkinlik. Bu tür çalışmalarda yapabildiğimiz ölçüde çalışmaları desteklememiz gerektiğine inanıyorum. Ocak ayı etkinliğine katılmak isterim. Açıklamaları okudum, sorular olduğunda yardımcı olacağınıza sevindim.
    Emek harcayan, katkısı olan tüm arkadaşlarımıza teşekkürler.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sizi de ekledim listeye. Yazınızı yayınlandığınız zaman buraya haber bırakın. Gözümden kaçmasın. :)

      Sil
    2. Merhaba. Yazımı bugün yayınladım. "Anılarla Patronum Vehbi Koç" Can Kıraç yazmış. Günümüz Türkiye'sine de ışık tuttuğunu düşünüyorum.
      Yazımın bir özetini İnstagram'da da yazdım. ( makbuleabali7 )
      Diğer arkadaşların yazılarından nasıl haberdar olacağız?
      Sevgiler.

      Sil
    3. Yazınıza göz attım ve bir hafta içinde yayınlayacak olduğum Ocak Ayı Raporu yazısına ekledim. Yazmak isteyen arkadaşlar yazılarını tamamlayınca tüm linkleri Ayın Raporu adı altında birleştirip yayınlıyorum ki hiçbiri gözden kaçmasın. :) Bu arada yayınladığınız yazının başlığına BCP Ocak yazısını eklerseniz sevinirim. :)

      Sil
  18. Temaları çok beğendim. Diğer blogların yazılarını okumak için can atıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temalarımız gerçekten güzel. Takipte kalın. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...