14 Ocak 2023 Cumartesi

2023 Kitap Alışverişi (1)

 

Neredeyse bir senenin ardından ilk kitap alışverişi yazısıyla geldim. En son geçen sene Şubat ayında yapmışım kitap alışverişi. 165 tl ye 14 kitap almışım o vakit. Şimdi 3 kitaba 130 tl verdim. :( Kitap fiyatları aldı başını gidiyor. 100-120 tl fiyatlarını görünce kitaplığımdaki henüz okunmamış olan kitaplar pek bir sevimli geliyor gözüme. :) Gelelim neler aldığıma;

Öncelikle yabancı booktuberlarda sıkça rastladığım ve çok fazla beğenildiğini gördüğüm Beşinci Mevsim kitabını aldım. Çünkü 20tl gibi çok uygun bir fiyatı vardı. Serinin ilk kitabı olduğu için başlarda biraz yorucu olduğunu duydum ama pek çok kişinin favorileri arasında olduğunu ve tekrar tekrar tavsiye edildiğini biliyorum. Hazır almışken serinin ikinci kitabı olan Sütun Kapısını da aldım. :)

Yine pek çok yabancı booktuberda rastlayacağınız tavsiyelerden biri olan Haşhaş Savaşını aldım. Fiyatının çok uçuk olduğunun farkındayım. Zaten devam kitaplarının fiyatlarına bakmak bile insanın gözlerini acıtıyor. Ben bu karton kapaklı kitabı 66tl ye aldım. Kitap beklediğimden ince geldi. Tuğla gibi bir kitap bekliyordum sanırım. :)  Beklentim büyük bu seri ile ilgili. Lakin devam kitaplarının fiyatını görünce en kısa sürede bir kütüphaneye üye olmam gerektiğini hissediyorum. :) 

Kitapyurdunun en güzel tarafı çok çabuk temin edilip kargonun size çabuk ulaşması. Tabi temini zor kitaplarda sorun çıkabiliyor bazen. Cumartesi akşam sipariş verdim. Pazartesi temin edilip kargoya çıktı ve salı günü bana ulaştı. :)



21 yorum:

  1. Kitap fiyatları her geçen tıpkı diğer şeyler gibi artıyor da artıyor ne yazık ki… Dün bir sahafçıya uğradım. En uygun kitap 30 liradan başlıyordu orada da. Satıcılar ekonomi olayını fırsata çeviriyor maalesef ki. Olan bizim gibi kitap severlere oluyor işte.
    Ben uzun zamandır kütüphaneye üyeyim. Hatta iki kütüphaneye üyeliğim var.
    Yeni kitaplarınız hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir parça fırsatçılık olduğunu düşünüyorum. Çünkü Haşhaş serisinin devam kitapları indirimli olarak 170lerde. Benim de kütüphane kültürüne kendimi alıştırmam gerek.

      Sil
  2. İlk iki kitabı duymamıştım, ben de artık fiyatlara göre alıyorum. 20 40 TL arasını aşan kitapları kolayca almıyorum, çok beklentim varsa alabilirim. Kütüphaneden daha sık okumayı düşünüyorum ben de elimdeki okunacak kitaplar azalmasın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse bir senedir yeni kitap almadım, dolayısıyla fiyatların bu denli uçtuğunu yeni fark ediyorum. :(

      Sil
  3. Yabancı booktuberlarda çok rastladım ama yerli okurlarda çok fazla görmedim. :)

    YanıtlaSil
  4. İyi okumalar olsun o zaman bende yılın ilk kitap alışverişini yaptım heyecan ilen bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bekleme kısmı en stresli kısım. :) Size de şimdiden keyifli okumalar. :)

      Sil
  5. jemisin duymadım o zamansa oku yaz da ona göre okuruz biz deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın Yüzbin Krallık adında eski bir serisi de var. Okumadım ama çok yerde rastladım. İnşaallah beğenirim. Belki mart ayında kadın yazarlar teması için okuyabilirim. :)

      Sil
  6. Diğer ikisi için birşey diyemeyeceğim ama Haşhaş Savaşı'nı ben pek sevemedim tabi meraktan aldım gene de ikincisini. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hadi ya. :( Kitabı okuyup beğenmezsem verdiğim para içime oturur. :)))

      Sil
  7. Keyifle oku, Haşhaş Savaşını çok merak ediyorum ama henüz almadım. Listeye alayım. :)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı okumalar. benim fiziki kutuphanemde de telefonumda da henüz okumadıgım cok kıtap oldugu ıcın yenı kıtap alma konusundan ozellıkle uzak duruyorum. Eskiden de kütüphaneleri cok kullanırdım ama maalesef kutuphanelerde de yenı kıtaplar bulunmuyor. Viyanadayken yayın evlerının bastıkları her kitaptan devlet kütüphanelerine birer tane gonderme zorunlulugu oldugunu ogrenmıstım. satın alabılenler satın alırken, alamayanlar kutuphanelerdekı odunc sıstemınde sıraya gırıyorlardı. kolay ya da zor olsun sonucta herkes yenı de olsa her kıtabı ımkanı varsa ucretlı, yoksa ucretsız bır sekılde okuyabılıyordu. sızın yazınızı gorunce aklıma geldı yazayım dedım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Ben de yaklaşık bir senedir kitap almıyorum. Okunacak çok fazla kitabım var. Bahsettiğin sistem çok iyiymiş. Hem yazar için faydalı hem okurların kolay ulaşımı için.

      Sil
  9. Keyifli okumalar. Ben de merak etmedim değil :)

    YanıtlaSil
  10. Bayağı uzun süre kitap almadan dayanmışsın. Bu pahalılıkta ben de almayacağım sanırım. elimde birikmiş çok kitap var zaten. bu bahaneyle onları okurum :-)

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Ben de şaşırdım bu kadar uzun sürdüğüne. :)

      Sil
  11. Haşhaş Savaşı'nı görüyorum bazen ama diğerlerini ilk kez gördüm. Umarım keyifle okursun, yorumlarını da bekliyorum. :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...