23 Şubat 2022 Çarşamba

(BCP - Şubat) The Silent Sea (Dizi Tanıtım ve Yorum)

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında bir yılı ardımızda bıraktık. Bu yıl da etkinliğimize devam ediyoruz. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayın. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.)

Şubat ayının teması; İnce Kitap - Kısa Film - Kısa Dizi. 
8 bölüm
Gelecekte dünya su sorunuyla karşı karşıyadır. İçmek için su bulmak bile çok zordur. Ve alabileceğiniz içme suyunun kalitesi sizin derecenize göre değişmektedir. Beş yıl önce, ay üstünde kurulan bir istasyonda çalışanlar araştırma yaparlarken nükleer sızıntı sebebiyle hayatlarını kaybetmiştir. Beş yılın ardından bu istasyonda bulunan numuneleri geri getirmeleri için yeni bir ekip kurulur.
Ekibin liderliği, güvenlikten sorumlu olacak olan Han Yoon-Jae ve numunenin güvenliğinden sorumlu olacak olan Doktor Song a verilir. Doktor Song un buraya gelmeyi kabul etmesinin asıl sebebi ise ablasının beş yıl önce bu istasyonda ölmüş olmasının ardındaki gerçekleri araştırmaktır.
Güç bela istasyona varan ekibimiz buradaki durumun hiçte kendilerine anlatıldığı gibi olmadığını görürler. Cesetlerde nükleer zehirlenme izine rastlamamış olmaları burada karşılaşacakları garipliklerden sadece biridir. Buldukları numune onların ve dünyanın geleceğini var etme ve yok etme potansiyeline sahiptir. Aralarındaki hainler ve istasyonda karşılaştıkları bir canlı ekibin hayatta kalma şanslarını epey düşürecek.
Ben diziyi beğendim. Oyuncular da iyiydi. İlginizi çekerse bir şans verin. :)
(Gifler alıntıdır)

22 yorum:

  1. Ben bayılarak izlemiştim. Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Hiç bu tarz Kore dizisi izlemedim. Kısa olduğu için bir şans verilebilir, konusu güzel gibi. :)

    YanıtlaSil
  3. hem kısa hem de konu, çok sevceğim konu, peki oluy, aldim listeye :)

    YanıtlaSil
  4. Dizi iyiydi, çaki gibi komik görünümlü plastik bir bebek katil olunca nasıl ki normal bir katilden daha ürkütücü oluyorsa, suyun azizliğine inanan bir kültürde yetişince normal uzay canavarlarından daha korkunç hisler verdi bana, yani sonun iyimserliğine rağmen fena halde ürkütücü buldum bedenimdeki suyun bile bana düşman olması fikrini...

    baştan sona kadar gong yoo'nun boynundaki dövmenin özel bir anlamı olmasını bekledim, yazık olmuş, havalı duruyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gong Yoo yu genelde sevimli ve sempatik rollerde görmeye alıştığım için herhalde, bu dizide bir parça yaşlandığını fark ettim. Gerçi uzun süredir oynadığı bir diziyi izlemediğim için genç halleriyle zihnimde kazılı kaldı. :) Gerçekten ürkütücü bir durum. Yaşamak için ihtiyacın olan bir şeyin seni yok etme ihtimali...

      Sil
  5. Ya merak ediyorum ama hala fırstım olmadı izlemeye, bunu bir öne alayım ben. :)

    YanıtlaSil
  6. Geçen ay bu diziyi başka biri Uzak Doğu teması için yazmıştı. Diziyi izlemedim ama başroldeki kadını Sense8'de izledim. Dizide çok estetik dövüş sahneleri vardı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bez Cadıları yazmıştı bu diziyi. Başroldeki kadını Kingdom dizisinde izlemiştim en son. As One isminde eski bir filmde de oynadığını hatırlıyorum. İzleyeli çok oldu ama güzeldi diye aklımda kalmış. Kadın tam olarak sakin-bilgi ve hayattan yorulmuş olan karakterler için biçilmiş kaftan. Sakinlik ve duruluk yapısında var. Sense8 i izlemedim ama bakarım. :)

      Sil
  7. Gong Yoo'ya bayılıyorum. Bu dizisini de daha başlamadan önce duymuştum ama bu tarz konular pek bana hitap etmediği için izlemedim. Artık Gong Yoo krizi tutunca izlerim. :D Teşekkürler öneri için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır dizisini izlememiştim ama eski dizilerini hatırlıyorum. Çok sempatikti. Bu dizide çok daha ciddi. :)

      Sil
  8. Listemde izlemeyi bekleyenler arasında. Başroller de iyi oyuncular, konu da çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa ve güzel bir diziydi. Keyifli seyirler şimdiden. :)

      Sil
  9. Benim daha ilk bölümden yarım bıraktığım bir diziydi ama tekrar bir şans vermeliyim sanırım :) Emeğine sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölüm başlarında sürekli geçmişe gidişi hoşuma gitmedi ama devamına mutlaka bak. Belki beğenirsin. :)

      Sil
  10. aa ben bunu izleyecektim ama unutmuşum yaa bilim kurgu uzay falan severim zaten çokça ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyecek çok fazla şey olunca bazıları arada kaynıyor. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...