21 Şubat 2022 Pazartesi

Boku no Hero Academia 4 ve 5. Sezon (Anime Tanıtım ve Yorum)

 

Boku no Hero Academia 1 ve 2. Sezon

Boku no Hero Academia 3. Sezon ve Futari no Hero Filmi

4. ve 5. sezonları izleyip yayına hazırlayalı aylar oluyor. Daha fazla uzatmadan yayınlayayım dedim. 4. sezonda artık geçici lisanslarını alan kahramanlarımız yarı zamanlı olarak şirketlerde kahramanlarla çalışmaya başlıyor. Midoriya ise All Might ın eski yardımcısı olan adamın yanında çalışmak istiyor lakin kendini ona kabul ettirmesi kolay değil.

Kötülerin tarafında işler kızışıyor. Başka bir örgütün lideri olan güçlü yeteneğe sahip biri Kötüler Birliğine gidip kendisini lider olarak kabul etmelerini istiyor. Ortalık kanla kaplanıyor, bir kaç kayıp sonrası iki grup birleşiyor. En önemlisi ortalıkta; zayıf yetenekleri güçlendiren ve yetenekleri geçici bir süre engelleyen ilaçlar dolaşıyor. Kahramanların geleceği her zamankinden daha tehlikede. Ve bu savaşın ortasında kalan küçük bir çocuk... Bu çocuğu kurtarmak için yapılacak operasyon sırasında pek çok kişi sınırlarını zorlayacak ve yine de büyük kayıplar verilecek. Sonrasında okul etkinliği kapsamında öğrencilerin koşuşturması ve kötülerin altından çıkmak için taş arayışlarını izliyoruz.




Beşinci sezonda All Might ın emekliliğinin ardından Endavour artık bir numarada. Kötüler boş durmuyor ve yeni canavarlarını salıyorlar halkın arasına. Endavour u büyük ve zorlu bir savaş bekliyor. 1-A sınıfı ise geçici lisanslarını aldıkları için acil durumlara her an hazır olmak adına sürekli çalışmak zorunda. Midoriya nın rüyaları ve sahip olduğu gücün geçmişi ona çözmesi için bir çok sorun çıkarıyor.

Bu arada kötü adamlardan biri olan Dabi (üstteki) iki yüzlü bir kahramanla işbirliği yapıyor. Ama işin aslı başka tabi. İşin aslını öğrenene kadar adama bir hayli saydım. :) Easer ın geçmişte verdiği büyük kayıp karşısına bambaşka bir formda çıkıyor. Midoriya nın sahip olduğu güç, önceki sahiplerinden hediyeler getiriyor. Midoriya henüz sahip olduğu güce tam olarak hükmedemezken yeni keşifler onu bir hayli zorlayacak belli ki. Ben animeyi ve karakterleri sevdim. İlginizi çektiyse bir göz atın derim.









(gifler alıntıdır)

17 yorum:

  1. İlk kez görüyorum bu animeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının başında ilk sezonunun tanıtımını yaptığım link var. Dilerseniz tıklayıp konusuna göz atabilir, beğenirseniz bir şans verebilirsiniz. :)

      Sil
  2. Diğer yazılarını okumuştum. Macera dolu bir seri. İzleyecek anime bulamazsam bakabilirim. :)
    Aşağıdaki giflerden 2.sıradaki Jujutsu Kaisen' e ait. Bayağı ilginç bir animeydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gif ararken karşılaşmıştım o gifle. Hoşuma gitti. Bloğa yüklerken araya karışmış 😂 Bir göz atayım o animeye de.

      Sil
    2. Tavsiye ederim, biraz kanlı ama. :)) Alakasız olacak ama gif nasıl ekleniyor bloğa, hiç denemedim bilmeyince. :)

      Sil
    3. Öncelikle beğendiğim gifleri PC ye indiriyorum. Resim yüklemeyle aynı. Resim yükler gibi yükleniyor. Yazıda düzenleme yaparken kullandığımız üst kısımdaki ayarlardan link eklemenin saginda-emojilerin iki solunda resim ekle butonundan bilgisayardan ekle bölümüne tıklayıp yüklenebiliyor. :)

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim. 😊

      Sil
  3. son sezonunu hala seyretmedim, spoiler yemiş hissediyorum biraz :(

    şakası bir yana iyi kotarmışsınız, daha çok merak ettim 5.sezonu, 6 çıksın öyle seyredeyim diyordum ama izleyeyim bugün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler vermeden üstü kapalı anlatmaya çalışıyorum ama arada ufak bir kaç şey kaçmış olabilir. :) Keyifli seyirler. :)

      Sil
  4. hımm senden görüp not almıştım, izliycem bunu eveet, çok severim herhalde :)

    YanıtlaSil
  5. Anime serilerini pek izleme fırsatım olmadı. Bir gün başlamayı umuyorum. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamak için daha yumuşak animeleri tavsiye ederim.
      Sukitte li na yo kendini insanlardan soyutlayan bir liseli kız ile okulun popüler çocuğu arasındakileri anlatan bir anime.
      Ore Monogatari!! Japonların sıtandartlarına göre uzun ve iri olan ancak iyi kalpliliği ile çevresi tarafından çokça sevilen bir liselinin aşkı bulma yolculuğu.
      Koe no Katachi - A Silent Voice işitme engeli bulunan bir öğrencinin uğradığı zorbalık ve bu zorbalıktan büyük bir pişmanlık duyan bir öğrencinin yaşama sevincini geriye kazanya çalışmasını konu alan film tadında bir anime.

      Sil
    2. Sukitte li na yo, konusunu beğendim. Buna başlarım inşallah. :)
      Ore Monogatari!! ilginç bir konuya sahipmiş. Bunu da listeme alıyorum.
      A Silent Voice'i izlemiştim. Çok beğendiğimi hatırlıyorum. Önerilerin için çok teşekkür ederim. ^-^

      Sil
    3. İki anime de güzel. Özellikle Ore Monogatari!!! çok şeker. :)

      Sil
  6. Çok güzel görünüyor bir bakayım buna😉

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...