2 Mayıs 2022 Pazartesi

BCP Nisan - Adulthood is a Myth - Sarah Andersen

 

Nisan ayının konusu; 1900lü yıllarda geçen eserler, Nostalji ya da Siyah-Beyazdı. Biraz gevşek davrandığımdan biraz da yoğun olduğumdan (mukabele, bayram hazırlığı, temizlik ve annemin defalarca daha erken başlamamı söylemiş olmasına rağmen 'daha çok var yetiştiririm' inadıyla elbise dikimini son haftaya bırakmam ve yengemin elbisesini tadilata sokup baştan yeni kol dikmem sebebiyle) bu ay için ne yapacağıma karar veremedim. Klasiklerden okumaya niyetliydim aslında. Bir yandan Fable a başladım. Diğer yandan çok ağır olmayan İngilizce Dragon School serisine başladım. Bu sene İngilizce kitap okuma konusuna biraz daha yoğunluk vermek istiyorum. En sonunda yoğunluk ve yorgunluk bitecek gibi görünmeyince içindeki çizimlerin siyah beyaz olması hasebiyle Adulthood is a Myth (Türkçeye Büyümek Diye Bir Şey Yok ismiyle çevrildi) kitabını okudum. 

Okuması eğlenceli karikatür tarzı çizimlerden oluşuyor kitap. Belki yarım saatte bitirebileceğiniz kitapta en az bir kaç yerde kendinizi bulacağınızı ya da ''işte bu kesinlikle doğru'' diyeceğiniz çizimlere rastlayacağınızı garanti ediyorum. Aşağıya kitabın arka kapağını ve okurken güldüğüm sayfaları ekliyorum. :) Diğer kitapları da yakında okuyacağım.

''Dünyanın en özel insanı sen misin? Kariyerin için çevreni genişletmekten hoşlanır mısın? Sence yetişkin olmak hayata karşı kendini hazır hissettiğin heyecan verici bir aşama mı?

Üff. Bi’ yürü git.

Bu kitap diğerlerimiz için. Güzelim hafta sonlarını internette gezerek harcayan, yakışıklı bir çocukla sokakta el ele tutuşurken gerginlikten âdeta acı çeken, bütün gün boyunca eve dönüp pijamalarını giymenin hayalini kuran ve tam olarak ne zaman yetişkin olunduğunu merak edenlerimiz için. Yani işin özü, şu hayatın tüm tuhaflıklarını karikatür halinde görmek isteyenler için.''










33 yorum:

  1. İlginç bir paylaşım olmuş, eğlenceli görünüyor. Nisan ayı herkes için yoğundu sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceliydi. Evet, bu sıralar herkes yoğun. :)

      Sil
  2. Ben de dikişle uğraşmak istiyorum tekrar, kitap çok güzelmiş not alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş zevki oluyor. Bir de artan giyim fiyatları sebebiyle fazlasıyla kurtarıcı. 😂 Mağazada satılan 200-250 TL lik parçayı 50tlye mal edebiliyorsun. :)

      Sil
  3. ha haaa çok severim böyle komikli kitapları :) saftirik vampir serisi gibi, saftirik greg gibii :) bunu alcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli bir kitap. Yazarın iki kitabı daha var. Onları da yakında okumayı düşünüyorum. :)

      Sil
  4. bunu nerden nasıl aldın sölesene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadım pdf olarak okudum. :)

      Sil
    2. hımmmm peki, ben yine de bulursam alayım, pdf de okurum tabii :)

      Sil
    3. Almak istersen D&R ın sitesinde 86tl. 110 sayfa için yüksek bir fiyat. :)

      Sil
  5. hımm pdf de okurum tabii de bu elimde olsa iyi olur bakıp bakıp gülerim :)

    YanıtlaSil
  6. hımm tamam, ivit paalıymış, elde olsa iyi olur bakıp bakıp gülmek için :)

    YanıtlaSil
  7. Çok da aşırı ileri derece bir ıngilizceye sahip değil. Anlayarak ve eğlenerek okuyabilecegimiz ilgi çekici bir kitapmis. Ben de PDF ini bulup okumak isterim. Tanıtım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dili çok basit. Çok da eğlenceli bir kitap. :)

      Sil
  8. Çizimler bana çok tanıdık geldi. Günlük hayatı ve yaşadığımız dönemi güzel çizmişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük hayatta karşılaştığımız durumları güzel özetlemişler. :)

      Sil
  9. Ben de bir kaç yerde rastlamıştım. Eğlenceli zaman geçirmek için güzel. :)

    YanıtlaSil
  10. Aaa ben hatırlıyorum bunu :) Çok popülerdi eskiden, lisede ders aralarında arkadaşlarımla bu çizimlerin paylaşıldığı sosyal medya hesaplarını açıp okuduğumuzu hatırlıyorum. Kitaplaşmasına hem şaşırdım hem sevindim. O dönemin mizah anlayışını çok iyi yansıtıyor çizimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı 2016 da yayınlanmış. Sosyal medya ve kanımı donduran sorular çizimleri tam onikiden vuruyor. :)

      Sil
  11. Bu kitabın çizimlerini görüyorum bazen, bayağı eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli ve pek çok kişinin kendinden bir şeyler bulabileceğine eminim. :)

      Sil
  12. Ben bunu birkaç sene önce fuardan almış ve okumuştum. Çok keyifli bir kitap. İnsan birçok sayfasında kendinden izler buluyor. "İşte bu benim" dediğim çok sayfası oldu. Hatta bloğumda yazdığım yazıyı koyayım, merak edenler okusun.

    https://suleuzundere.blogspot.com/2018/05/sarah-andersen-buyumek-diye-bir-sey-yok.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes kendinden bir şeyler bulabiliyor kitapta. 😊

      Sil
  13. Bir dönem popülerdi sanki, çok eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medyada bir dönem çok popülerdi. :)

      Sil
  14. ellerine sağlık eğlenceli bir paylaşım olmuş.

    Eski günlere dönüp dikiş nakış günleri düzenleyeceğiz az kaldı:(

    YanıtlaSil
  15. yaa çok komiklii bayıldım buna nerden okuyabiliriim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://tr.tr1lib.org/book/2709521/7f3c77
      adresinden indirip okuyabilirsin. :)

      Sil
  16. Eğlenceli bir kitaba benziyor, bir ara karşıma çıkıyordu. Denk gelirsem okumak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerezlik bir kitap. Fiyatları yüksek olduğu için almak yerine denk geldiğinde okumak daha iyi olur. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...