22 Nisan 2022 Cuma

Taxi Driver (Dizi Tanıtım ve Yorum)

(16 Bölüm)

Dizi, çocuk taciziyle suçlanan bir adamın on yılın ardından serbest kalma sahnesiyle başlıyor. Hapishanenin dışı ana-baba günü. Mağdurların yakınları, bu duruma tepkili olan insanlar ve haber ajansları... Bu nefret dolu kalabalıktan bir an önce kurtulmak isteyen suçlu adamın bindiği taksi sıradan bir taksi değil. Adaletin sağlanamadığı, suçluların yeterli cezaları alamadığı durumlarda, mağdur olan insanların başvurduğu bir şirket olan Rainbow Taxi, intikam konusunda sizlere yardımcı oluyor. Beş kişiden oluşan intikam timimiz kimliklerini korumak konusunda dikkatli. Gündüz patronlarının taksi şirketinde çalışıyorlar. Talep üzerine bir plan yapıp oyunu başlatıyorlar.

İşin başında bir taksi şirketinin patronu var. Taksi şirketine sahip olan patron, bir yandan da saldırı mağdurlarına yardımcı olmak için bir hayır kurumu yönetiyor. Bu gizemli intikam birimini kurmasının sebebi ise ailesinin katledilmiş olması. Başrol oğlumuz Kim Do-Ki, (üst ve alt giflerdeki) yakışıklı eski bir asker. Bir caninin annesinin canına kıyması sonrası patron dediğimiz adam kendisine gelip kurduğu düzeni anlatıyor ve kendisine katılmasını istiyor.  Oğlumuz intikam talep edilmesi üzerine ekibiyle kurdukları plana göre kılıktan kılığa giriyor. Bazen bir alıcı, bazen bir öğretmen, bazen para düşkünü bir çalışan oluyor. Ekipte bir hacker, iki mekanik ustası, bir şoför-yakın dövüş uzmanı (oğlumuz) ve patron var.

 Bir de dişli ve inatçı savcı kızımız (alt gifteki) var. Kimse fark etmediğinde suçluların kayboluşlarının ardında bir taksinin olduğunu fark ediyor. Kullandıkları aracın plakasını bir düğmeye basarak değiştirilebiliyor olması hoşuma gitti. bir kaç filmde daha görmüştüm sanırım. Tanıtım ilanlarını yapıştırdıkları yer çok zekiceydi. Köprüden atlamak isteyen birinin ayaklarını koyduğu demire yapıştırmışlar. 'Ölmeyin. İntikam alın. Biz sizin yerinize alırız.'  Başta karakterlere alışmak biraz zor geldi. İntikam planlarını biraz fazla uzatmışlar gibi hissettim. Ama ilerleyen bölümlerde meselenin özünü yakalayınca daha eğlenceli bir hal aldı. Özellikle zorba liselilere dersini verirlerken çok eğlenceli olaylar yaşandı. Oğlumuzun şapşal karakterleri çok komikti ya. Normalde ne kadar sessiz ve sert görünüyorsa, kılık değiştirdiğinde bir o kadar çatlaktı. Sessiz hallerinde çok karizmatikken, kılık değiştirdiğinde çok sevimliydi. Oyunculuğunu beğendim. Ekipteki hacker kızla aralarında bir şey olacak gibi hissettim hep.

Finale yakın yaşanan büyük sonunun çözüme ulaşması sonrası 'eee daha iki bölüm var ne olacak şimdi' triplerine girdiğim doğrudur. Sanki uzatmak için zorlamışlar gibi hissettim. Yine de son intikam çok iyiydi. Ben beğendim diziyi.


18 yorum:

  1. İlginç bir konusu var, intikam konusu güzel işleniyor gibi. Eğlenceli de görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar eğlenceli olmasını beklemiyordum. Suçlulara yaptıkları şey yeterince ciddi ama intikam planları çok eğlenceliydi. :)

      Sil
  2. Minnoş değil kesinlikle. Ama beklemediğim kadar eğlenceliydi. :) Şimdi baktım, kızımız pek çok dizi ve filmde oynamış. :)

    YanıtlaSil
  3. Konusu gerçekten çok ılginç :) Kendi adaletlerini bir nevi kendi sağlıyorlar.. Eğlenceli de görünüyor aynı zamanda, teşekkürler öneri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suçluları zor şartlar altında tutup pişman olup olmadıklarını test ediyorlar. :)

      Sil
  4. En ilginç konulu dizileri hep senden duyuyorum vallahi, konu çok merak ettirdişindi beni. :)

    YanıtlaSil
  5. hımm bu diziyi önceki önerilerinin sonuna doğru koyalım şimdilik o zamansa :)

    YanıtlaSil
  6. hımm bu diziyi önceki önerilerinin sonlarına doğru koyalım o zamansaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide suçluları kaçırıp ne yapmaya çalıştıklarını anlayana kadar biraz bocaladım ama sonrası girdikleri kılıklar felan çok komikti. :)

      Sil
  7. duygu emanet de yazdı nisan bcp :)

    YanıtlaSil
  8. Dizi güzele benziyor fakat devamlılık gerektirdiği için vaktim olmuyor:( BCP Nisan ayı için ben de yazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore yapımlarının kısa olması büyük artı oluyor ama yine de ona da vakit lazım. ::)

      Sil
  9. duygu emanet de yazdı nisan bcp yi. arada spam ı kontrol etsene, spama düşüyor yorumlar arada, yeni yorum kutusu yüzünden herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım hemen. Evet bir önceki yorumun spama düşmüş. :)

      Sil
  10. bu ay şimdiden yazanlar çoğaldı galiba, bonheur, vulnicure, gülten, mor düşler, deep, duygu emanet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanlık altı kişi yazdı. Vulnicure dört tane yazdığı için kalabalıkmışız gibi geliyor. :) Ben de yarın yayınlarım muhtemelen. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...