29 Aralık 2019 Pazar

Okurix; 2019 Yıl Sonu Kitap Mimi







Yıl sonu için o yıl okuduğumuz kitaplar hakkında kısa bir özet geçecek şekilde bir mim hazırladım. Umarım seversiniz. Yaparsanız lütfen bana da haber verin. 


1- 2019 da seni en çok şaşırtan kitap;

Görgü ve Casusluk,(tıklayın) bu dünyayı bu kadar seveceğimi bilmiyordum. Uçan bir okul, kurtadamlar, vampirler,suikastçiler ve android robotlar...


2- 2019 da sevmediğin 3 kitap;
Genç Elitler (tüm seri) (tıklayın)
Son Kurtadam (tıklayın)
Karanlığa Dokunmak (tıklayın)

3- 2019 da sizi en çok hayal kırıklığına uğratan kitap;
Antika Titanik (tıklayın) (Murat Menteş beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.)


4- 2019 da yeni tanıştığın bir yazar;
Ursula K. Le Guin (tıklayın) (büyülü ayraç sağolsun)


5- 2019 da seni en çok düşündüren kitap;
Bir Bedenin Gerçeği. (tıklayın) Beni çok etkiledi.Bir süre kitap okuyamadım.


6- 2019 da ''konu güzel ama daha sağlam bir kurgu ile bu kitap şahane olurdu'' dediğin  bir kitap;
Yasak Büyü (tıklayın) Yazarımız, Barbarlar Şehri (tıklayın) kitabında olduğu gibi kurguyu harcamış.Daha detaylı ve bir parça daha karanlık bir kurguyla seri olabilirdi bu kitap.


7- 2019 da hayatında ufak da olsa bir şeyleri değiştirmene neden olan bir kitap;
Bir Yudum Su (tıklayın) Adından anlaşıldığı gibi. 😅

8- 2019 da okurken seni hayatından bezdiren bir kitap;
Karanlığa Dokunmak (tıklayın) Bu kitabı bitirmek için kedimi zorladığım için, hepinizin önünde kendimden özür diliyorum.
Son Kurtadam (tıklayın) Bu kitaptaki karakter bana fazlasıyla vampirleri hatırlattı.Kitabın %60ı adamın zihninde geçiyor.Ben sevemedim. Finali beni ayrı bi kızdırdı.Tamam yazarlar monotonluktan çıksın diyoruz ama bu final oldu mu şimdi?


9- 2019 da en sevdiğin kitap karakteri;
Yerdeniz Büyücüsü (Ged)(tıklayın) Yaptığı hataları kabullenip, yüzleşmesiyle takdirimi kazandı.
Görgü ve Casusluk (Vieve)(tıklayın) Bir yan karakter olarak asiliğiyle kalbimi çaldı.


10- 2019 da seni en çok rahatsız eden karakter;
Genç Elitler Serisi(Adelina) (tıklayın) Bu konuda konuşmak istemiyorum. Sanırım pek fazla bu tarz kitaplar (kötü karakter odaklı) okumadığım için.Bilmiyorum hiç hazzetmedim.


11- 2019 da okuduğun ilk kitap;
Birimiz Yalan Söylüyor (tıklayın)


12- 2019 da okuduğun son kitap;
Çocukluğun Sonu (tıklayın


13- 2019 da sürekli okuma listene giren ama hala okuyamadığın bir kitap veya bir yazar;
Sarah J. Maas. Yazarın kitaplarını çok merak ediyorum ama bir türlü fırsat bulamadım.


14- Ve son olarak Yılın Favorileri;
Görgü ve Casusluk (tıklayın)
Çizgili Pijamalı Çocuk (tıklayın)
Bir Bedenin Gerçeği (tıklayın)
Yerdeniz Büyücüsü (tıklayın)

15- 2019 da kalbini ısıtan bir kitap;
Çizgili Pijamalı Çocuk (tıklayın) Nazi zulmünü bir çocuğun gözünden okumak, yıllar geçtikçe ne kadar kirlendiğimizi bir kez daha gözler önüne seriyor.


Extra; Bunu dileyen es geçebilir. Kitaplardan alıntı yapmaya bayılan biri olarak 2019 yılında okuduğunuz kitaplardan 5 tanesini yazın.














Yaparsanız lütfen yorum bölümüne mesaj bırakın. Okumak için sabırsızlanıyorum. 

4 yorum:

  1. Çok tatlı bir mim olmuş, ellerine sağlık^^ Yeni yıla girmeden yapmak istiyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. ^^ Mutlaka haber ver. Umarım yaparken eğlenirsin.

      Sil
  2. Ah çok güzel bir mim umarım yapabilirim 🙏🏻

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...