2 Ocak 2022 Pazar

BCP Aralık Ayı ve Yıl Sonu Raporu

 

Etkinliğimizde bir yılı tamamladık.

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek ziyaretçi trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayın.

Aylık Raporlar

Aralık Ayı Raporu;

Okurix - Ormanın Esrarengiz Gözleri (Kitap) 

Deeptone - Zaman Makinesi (Kitap)

Fighting - Lost In Austen (Dizi)

Tefrika - Tokyo Revengers (Anime)

Kavanozdaki Beyin - Rooftop Prince (Dizi)

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - İlk Tanıştığımız Gece (Film)

Bez Cadıları - Kairos (Dizi)

2021 in son bir kaç ayında katılımımız azalsa dahi yılın ilk yarısı aktif katılımcımız çok fazlaydı. Kendi açımdan bakarak söyleyebilirim ki, benim için çok faydalı bir etkinlik oldu. Kaytarmak istediğim, sürekli yazmayı ertelediğim dönemlerde etkinlik sayesinde aktif olabildim. Hem yazma konusunda hem de diğer blogları takip etme konusunda... Belirlediğimiz tema sayesinde o temaya uygun pek çok kitap-dizi ve film keşfetmek de büyük bir artı oldu.

Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimizin 2021 katılım raporu aşağıda listelendi. Okurix ve Deeptone on iki ay boyunca her ay katılmışlar. Bez Cadıları ve Sessizgemi 11 ay, Fighting 10 ay katılım göstermiş. Her ay katılım zorunluluğu olmadığı için listeyi açık bir şekilde yayınlamıyorum. Eğer raporu incelemek isterseniz aşağıdaki resme tıklayıp büyüterek inceleyebilirsiniz. Bir yıl boyunca hiçbir katılım göstermeyenleri listeden siliyorum. 2021 de bir kere dahi olsa katılım sağlayanları 2022 listesine ekledim. 2022 de de etkinliğimize katılmaya devam etmek istiyorsanız lütfen yorumda devam etmek istediğinizi onaylayın. İlk kez katılmak istiyorsanız lütfen yorum bırakın.

2022 nin ilk teması bir kaç gün içinde açıklanacak takipte kalın. :)

13 yorum:

  1. yeni yazarların ziyaretleri mutlu ederdi açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de 2022 üye listesine ekledim isteğiniz üzerine.
      https://okurixx.blogspot.com/p/2021-bcp.html adresinden etkinlik üye listesine ulaşabilirsiniz.

      Sil
  2. Sürekli katılım sağlayan arkadaşları tebrik ederim. Sonlardayımdır sandım ama ortalardaymışım katılımda. :) Son temada okumadıklarım varmış, bir bakayım onlara da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımlarından dolayı biz teşekkür ederiz. :)

      Sil
  3. istatiksel veriler çok heyecanlandırdı. Umarım 2022'de daha aktif olurum. Etkinlik sayesinde harika bloglar ve öneriler keşfettim. Böyle bir fikirle gelip bizi bir araya getirdiğiniz için teşekkür ederim ✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliği ilk ortaya atan ben değilim. Hatta nasıl başladığını bile tam olarak hatırlamıyorum. Çok hızlı bir şekilde karar verilip başlandı. Ben elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum sadece. :)

      Sil
  4. güzeeeel, teşekkür ederiz, bencee bu etkinlik öncelikle sana ait :) senin etkinliğin olarak görüyom been :) senden sonra da fighting :) ikinize de teşekkürler :) iyi oldu valla, bu etkinlik hiç bitmesin yıllarcaaaa :) bencesii sadece bir iki ay katılanlar da çıkarılabilir ama sen bilirsin tabii, üç ve daha fazla katılan kalabilir belki, ya da işte sen bilirsin :) oleey yeni temalaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrin sahibi değilim ama güzel bir etkinlik olduğunu düşündüğüm için benimsedim ve elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Üye listesini şimdilik direkt olarak aktardım lakin katılıma devam etmek isteyenlerin onaylamasını istedim. Sesi çıkmayanları da çıkartırız. :)

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlik özellikle blogların birbirine destek olması açısından harikaymış bence. Üniversite birinci sınıfım, yurtta olmasam eğer katılmayı çok isterdim ama yine de etkinlik hakkında daha çok bilgi almak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ayın başında bir tema duyurusu yapıyoruz. Ay sonuna kadar vakit var. O temaya uygun kitap-dizi-film hakkında yazdığımız yazıyı ayın son haftası yayınlıyoruz. Eğer imkan bulursan katilabilirsin. Her ay olmasa bile fırsat buldukça aktif olabilirsin.

      Sil
  6. Gönlümden geçen her ay yazmaktı ama olmadı. Bu sene daha aktif olmak için elimden geleni yapacağım. Çok verimli bir etkinlik oluyor. Şimdiden neler yazacağımı düşünmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden hazırlık yapmak kolaylık oluyor. Hatta bir kaç seçenek hazırlamak en iyisi. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...