1 Şubat 2021 Pazartesi

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) Ocak Ayı Raporu ve Şubat Ayı Teması

 

Etkinlik hakkında detayları öğrenmek için tıklayınız.

Her ay belirlediğimiz temaya uygun okuma ve izleme yaptığımız etkinliğimizin ilk ayını tamamladık.  Ocak ayının teması Umut-Başarıydı. Bu tema kapsamında grup üyelerimizin okuyup izlediklerine dair yorumlarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Ve uslu bir çocuk olup etrafa kulak kabartırsanız belki sayfanın sonuna geldiğinizde şubat ayının temasınının fısıltılarını duyabilirsiniz. (Kabul. Biraz zorlama oldu.)  :)


Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz ve ocak ayı raporu;


1- Fulden Ufacık - Sevdalım Hayat (Kitap) 



4- Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - Umut Işığım (Film) 

5- Kitap Tutkusu - Stil 17 (Dizi)

6- One Better Day

7- Kütüphanemden Kitap Manzaraları - Şahane Hayat (Film



10 - Ben Ölürsem Kitap Biter

11- Mini Hanok - I Can Speak (Film) 

12- Mor Düşler Kitaplığı

13- Nabrut - Start Up (Dizi) 

14- Oradan Buradan Her Telden


16- Şemsiyenin altındaki Kız - Akela - The Kargil Girl (Film)


18 - Rüzgarla Birlikte - Umudunu Kaybetme (Film) 


20- Delidumrul  - Güvercin Hırsızları (Film)

21- Çatlak Büyücünün Not Defteri

22- Beş Senede Devrialem - Görev: Mangal (Film) 

23- Sade Soda - The Imitation Game (Film) 


25- Sıradan Bir Kaktüs - Umut Işığım (film)

26- Mustafa Özbek

27- Kendi Dünyasında - Bir Kalp Bin Umut (Kitap)


30- Vintage İnci - Refet (Kitap) 


Gelelim şubat ayının temasına. Temamız; Uzak Doğu.

(vikipedi den alıntı yapıyorum)

(Günümüzde genellikle Çin, Japonya, Endonezya, Filipinler, Malezya, Brunei, Singapur, Doğu Timor, Tayland, Laos, Kamboçya, Vietnam, Myanmar (Birmanya), Çin Cumhuriyeti (Tayvan), Bangladeş, Pakistan, Sri Lanka, Kuzey Kore, Güney Kore ve Moğolistan Uzak Doğu ülkeleri kabul edilir. )   :)

Uzak Doğu yazarlarına ait kitaplar okuyabileceğiniz gibi, yazarı oralı olmasa dahi, uzak doğuda geçen kitaplar da okuyabilirsiniz. 

Aynı şekilde uzak doğu ülkelerine ait film-dizileri izleyebileceğiniz gibi, yapımı başka bir ülkeye ait olsa dahi uzak doğuda geçen film-dizi de kabulümüzdür.

(Ne kadar çok uzak doğu dedim)  :)

(Kopya veriyorum; webtoon ya da manga okuyabilir, anime izleyebilirsiniz.)

Şimdiden keyifli okumalar ve keyifli seyirler.


49 yorum:

  1. Herkesin emeğine sağlık. Vakit buldukça tek tek inceleyeceğim tüm öneri ve yorumları. Daha ilk aydan bir sürü güzel yapım öğrenmiş oldum, çok güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Hmm Uzak Doğu teması biraz ilginç olacak gibi heyecanlandım şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. Beklediğim yazı :) Herkesin emeğine sağlık!
    Bu arada şubat ayının konusu ne öyle :DD

    YanıtlaSil
  4. Japonuydu, koresiydi, çiniydi, konuşmaları çok kaba geliyor ya hadi kore bir nebze kabul edilebilir de özellikle japon ve çin resmen kulak tırmalıyor gibi konuşuyorlar. O yüzden filmlerine bile dublaj bakıyorum anca... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağınız aşina olmadığı için öyle düşünüyor olabilirsiniz ama hepsi birbirinden farklı. Özellikle Japoncanın resmi ve keskin bir havası var. Aksine ben de dublajlı izleyemiyorum.

      Sil
  5. Ay bu ay bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Yazıları takip edebileceğimiz bir liste de gelecek mi? Keyifli akşamlar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda üye listesinde her üyenin yazdığı yazıyı adının yanına ekledim. (Kırmızı olanlar) üstüne tıklayarak ocak ayı teması için yazdıkları yazılara ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
    2. Onu biliyorum ama Şubat ayı için katılanlar ve onların yazılarına nasıl ulaşacağım ? Yeni katıldığım için anlamaya çalışıyorum 🙏

      Sil
    3. Ayının sonunda yayınlıyoruz yazılan yazıları.Şubat ayının teması Uzak Doğu. Katılmak isteyenleri listeye ekliyoruz. Özel bir şartı yok. :) İsterseniz listeye ekleyeyim sizi de. :)

      Sil
    4. Üyelerin tam listesinden bahsediyorsanız, sağ tarafta BCP resmine tıklayabilir ya da üst sayfalardan 2021 BCP linkine tıklayabilirsiniz. :)

      Sil
    5. Şimdilik keyifle okumayı tercih ediyorum ve benimde yazabileceğim, blog sayfama uygun konuyu bekliyorum:-)) Sağ olun bilgilendirme için.

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik oldu bu her ay yeni şeyler öğreniyoruz farklı şeyler keşfediyoruz

    YanıtlaSil
  8. Tek tek herkes ziyaret edilmiştir :) emeğine sağlık hepsini bir araya toplaman güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. Ocak ayını kaçırdım ama şubat tam benlik görünüyor, hala katılabiliyor muyuz? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette. Listeye ekliyorum o vakit. Aramıza hoş geldin. Okuyup izlediklerimizi ay sonunda yayınlıyoruz. 😊

      Sil
  10. şubat ayı çok zengin konu yaaa ne güzeeel seç seç izle yaniii tonla film ve dizi var :) bütün katılımcıları okudum, ne güzel oldu, bir sürü öneri aldım, kitap film dizi oleeey :) bu arada dikkatimi çekti, katılımcılar okumuyorlar diğer katılımcıları :) beş senede devrialem, cahil okur, sen, ben okumuşuz sadece herkesi, sen şubat yazında belirt barik, herkes birbirini okursa daha keyifli heyecanlı olur, ben de kelime oyununda öyle diyom hep yazanlara, herkese gidip diyom, hadii diğerlerini de oku diyee, sen de arada de bari, veya cahil okur, esra filan da sölesinler yani, insta grubunda da yaz, etkinlik sadece yazı yazmak için değil aynı zamanda okumak için deee de mi amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bol keseden film dizi kitap var Şubat için. Ben de bir sürü film keşfettim. Güzel oldu. Bazı katılımcılar hafta sonu aktif olabiliyorlar. Bu hafta geçsin haftaya hatırlatma yaparız grupta. 😏

      Sil
  11. bi dee sadece minihanok arkadaşımıza yorum yapamadım, blogu değişik, wordpress herhalde, bizim gibi değil yorum kutusu, yorum yazabilmek için birkaç değişiklik yapmak gerekiyomuş blogumuzda, bir inceledim da nette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sorun yaşamadım ama bir sorayım minihaok a. 😂

      Sil
  12. Emeğine sağlık^^ İlk ayı güzelce atlattık, darısı diğer ayların başına. Şimdiden bakayım okuyacaklarıma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben neredeyse her ayınkini planladım. :) Üç beş seçenek koydum. Planı bozma hakkım var ama önceden planlayınca daha rahat hissediyorum. :)

      Sil
  13. Şubat ayı teması çok güzel valla o kadar geniş bir alan ki neyi paylaşsam diye şimdiden şaşırdım çok fazla şey vaar manga mı webtoon mu normal kitap mı paylaşayım diye şaşırdım çok uzun bir paylaşım yapacağım gibi görünüyor şuan film dizi anime olayı da cabası :D arkadaşlardan gördükçe okuduklarım oldu şimdi listeden okumadıklarıma gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir dizinin ilk bölümüne bakayım, beğenirsem şubatta devam ederim diyordum, şubat başlamadan dizi bitti. :) Yeni diziye başladım. ayrıca uzun zamandır Japon edebiyatını merak ediyordum bu bahaneyle başladım bir Japon yazarın kitabına. :)

      Sil
  14. heeey bez cadıları nın linkini yeni eklemişsin de miii, arada kontrol ediom daaa :)

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık bu yazı için, üşenmeden tek tek linkleri eklemişsin :) Şubat ayı bol seçenekli olacak bizim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şubat ayı renkli geçecek bence de.

      Sil
  16. Ben geç kaldım biraz :)) Ama yazdım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekliyorum hemen. bloğunu kapattın sanıyordum o nedenle listeden kaldırmıştım. Kusura bakma hemen ekliyorum. :)

      Sil
  17. Şubat ayında ben de varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin. Orijinal listeye de ekledim seni tekrar.

      Sil
  18. Ben de etkinliğin tanıtım yazısını yazdım sonunda :)))

    YanıtlaSil
  19. heey okurix, bu etkinliğe en çok senin katkın oluyor, en iyi sen yapıyon düzenlemeyi, teşekkür ederiz sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bol katılımlı bir etkinlik olmuş. Ocakta katılmadım ama şubatta ben de katılacağım. Konuyla ilgili ne yazacağıma bile karar verdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel. Dilerseniz sizi etkinlik katılım listesine ekleyebilirim. :)

      Sil
    2. Ekledim. Tam listeye linkten ulaşabilirsin.

      https://okurixx.blogspot.com/p/2021-bcp.html?m=1

      Sil
  21. hepsini bir arada görmek çok iyii. teşkkür ederiiz :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...