8 Haziran 2021 Salı

BCP - Mayıs Ayı Raporu ve Haziran Ayı Teması




BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek ziyaretçi trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınAktif olarak etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) Etkinliğimizde tüm ayların raporu ile aşağıda bulabilirsiniz. 



Blogları Canlandırma Projesi Mayıs ayı Raporu;
1- Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - Mutfakta Aşk Kokusu Var (Kitap)
2- Fighting Blog - Sevda Uğruna (Kitap)
4- Şemsiyenin altındaki Kız - Akela - Senden Önce Ben (Film) 
5- Deeptone - Düş Kefeni (Kitap) 
6- Kavanozdaki Beyin - Sessizgemi - Sıcak Kalpler (Film) - Aşkın Çekimi (Film) 
7- Beş Senede Devrialem - Kısa Filmler
9- Kendi Dünyasında - Aynı Yıldızın Altında (Kitap) 
10- Vintage İnci - Venedik Üzerine Bir Deneme (Kitap) - Summertime (Film) 
11- Buffiy -  Familiar Wife (Dizi) 
12- Tefrika - Shah Rukh Khan Filmleri
13- Kitap Dünyası - Sil Baştan (Film)


Haziran ayının teması ise; Hukuk- Mahkeme - Adalet. Yani bir dava sürecinde görev alan adli tabipten, olay yerine; avukatından hakimine kadar pek çok meslek üzerinden seçim yapabilirsiniz. Yalnız polisiye odaklı olmasın. Polisiye temasını başka bir ay için seçtik. Keyifli okumalar ve izlemeler dilerim.

Not1; Grup üyelerinin yazısına yorum yapmayı unutmayın lütfen. :)
Not2; Son iki aydır aktif olan üye sayımız azaldı. Klavyenize kuvvet. Haziranda daha fazla aktif olmaya çalışalım. :)

19 yorum:

  1. Konu heyecanlı, eminim güzel şeyler çıkacaktır :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Sizi de bir ara bekleriz aramıza. 😊

      Sil
    2. Bütün etkinlikleri dikkatle takip ediyorum, temaya uygun konu yakalar yakalamaz bende katılacağım:-)

      Sil
  2. Bu ay zormuş ya. Temaya uygun bir şey izleyebilir miyim bilmiyorum. :) Görmediğim yazılara da bakacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adalet konusundan çıkar bir şeyler. 😂 Ay ben önceden bulmuştum o nedenle sorun yaşamadım. Planladığım kitapları okuma konusundaki başarısızlığım göz önüne alınırsa ay sonunda ortaya ne çıkar hiç bilmiyorum. 😂

      Sil
  3. Kitap konusunda benim için biraz zor olacak. Bu tarz hiç kitabım yok. Film ve dizi de seyretmiyorum. Ama kendime güveniyorum. Bir şeyler bulacağım 😄 Pes etmek yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hukuk - Mahkeme olmasa bile Adalet çok geniş bir kavram. Mutlaka bir şeyler bulursun. 😂

      Sil
  4. Aslında bu tema tam benlikti ama bir türlü yazamadım. Bu ay telafi edeceğim umarım. Emeğine sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu ayın teması da güzel. Bakalım neler çıkacak?

      Sil
  5. Listeye yeni bakabiliyorum İnci'nin blogu kaldırıldı uyarısı veriyor. Linki bir kontrol et istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci arada bir yayından kaldırıyor bloğunu. :) Bir süre sonra açar tekrar sanırım. :)

      Sil
  6. Emeğine sağlık^^ Şimdi yazılara dönüş yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  7. Raporlarımı geç yazdığım için benim yazım gözden kaçmış. Beni de listeye ekler misin Okurix?

    https://suleuzundere.blogspot.com/2021/07/bes-ask-filmi-yorumladm-bcp-mays-raporu.html

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...