5 Ocak 2022 Çarşamba

Blogları Canlandırma Projesi 2022 Duyurusu ve Ocak Ayı Teması

Merhaba bloggerlar! Bloglarını güncel tutmak isteyen ancak yazmaya üşenenler! "Ben öyle sıkıya gelemem. Kurallar beni boğar." diyen özgür ruhlar! 2021 ocak ayında başlattığımız projemize bu yıl da devam ediyoruz.

Geçen yıl birkaç blogger arkadaşla, blogları hareketlendirmek için bir etkinlik yapma kararı aldık. Bu etkinlik için her ay BCP (Blogları Canlandırma Projesi) grubu olarak bir tema belirliyoruz. 

Ay sonuna kadar temaya uygun olan bir  kitap okuyabilir veya film, dizi, belgesel izleyebilirsiniz. İsterseniz hem kitap okuyup hem de dizi, film izleyebilirsiniz. Bu size kalmış. 

Her ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. O ayın temasına uygun okunup izlenenlerin yorumları ayın son haftasında yayınlanacak. Her ay katılım sağlamak zorunda değilsiniz. Ama katıldığınız ay, diğer katılımcıların o ay için yazdıkları yazıları ziyaret etmelisiniz. Katılım sağlayanların yazılarının linkleri ay sonunda yayınlanacak olan ay sonu raporunda toplu olarak yayınlanacak. Bu sayede blog trafiğiniz arttığı gibi yeni bloglar ve bilmediğiniz film-dizi-kitaplar keşfedebilirsiniz.

Katılmak isterseniz, yorum bırakabilir, etkinlik hakkında merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. 

Önemli not; 2021 de katılım sağlayanlar eğer bu yıl da etkinliğe katılmaya devam etmek istiyorlarsa mutlaka katılacaklarını onaylasınlar. (Devam etmek istediğini belirtenlerin isminin başına artı işareti koyuyorum. Listeden kontrol edin.) Üye listesini temize çekelim.

Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz;


Gelelim 2022 için seçtiğimiz ilk temaya: (Uzakdoğu - Çizgi Roman)

Bu temaya uygun Uzakdoğu yazarlarını okuyabilir, film ve dizileri izleyebilirsiniz. Dilerseniz çizgi roman, manga, webtoon okuyabilir, anime izleyebilirsiniz.  Çizgi roman teması uzak doğudan ayrı olarak da değerlendirilebilir. Diğer ülkelerin çizgi roman kültürü uzak doğu kadar gelişmiş değil ama eğer ki önünüzde böyle bir seçenek varsa kabul edilecektir.

Hazırsanız başlıyoruz!



40 yorum:

  1. Geçen sene devamlılığı sağlayamadım ama bu sene devam edeceğim inşallah. Yeni listeye beni de ekleyebilirsin, Ocak teması için seçimlerimi yapmaya başladım bile 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen listedeki isminin başına bir artı ekledim. :) Güzel bir tema ile başladık. Bakalım neler gelecek? :)

      Sil
  2. çok çok teşekkürleeer :) bişi sorayım, çizgi roman okursak o da uzakdoğu mu olcak yoksa uzakdoğu ayrı çizgi roman ayrı mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi farklı konu. Farklı bir ülkenin çizgi romanı da olur. :)

      Sil
    2. pikiiii :) insta grupta da şey dedin miydi, 2022 de tekrar katılmak isteyenler blog yazıma gelip katılcam desinler, diyee :)

      Sil
    3. Yok demedim. Orada da hatırlatmak lazım.

      Sil
  3. Teşekkür ederim 🤗 ben temayı çok sevdim ve 1 yıl olmuş ne kadar güzel 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sonu yazısı için hazırlıklar başlasın o vakit. :)

      Sil
  4. Ben de katılayım bu sene uzakdogu cizgi filmi izlemek olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur. Uzakdoğu temalı film, dizi, belgesel, anime izleyebilir; manga, webtoon kitap okuyabilirsiniz. Yorumunuzu baz alarak etkinliğe katılmak istediğinizi düşünüyorum. O vakit sizi de listeye ekliyorum. :) Hoş geldiniz.

      Sil
  5. Yada uzakdogu filmu mi izlemeliyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film, dizi, belgesel, anime izleyebilir; manga, kitap okuyabilirsiniz.

      Sil
  6. Ayy bu ayın konusuna bayıldım. 😀 Hemen gidip anime izleyim. Bol katılımlı bir yıl olur İnşallah. :))

    YanıtlaSil
  7. Geçen ay kaçırdım. Bu ay katılmak istiyorum zaten uzakdoğu dizileri severiim :)

    YanıtlaSil
  8. Bu ayın teması tam benlik katılmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Bu sene daha aktif olmaya kararlı olarak ben de varım diyorum. Hatta konumu da seçtim, ay bitmeden yayınlayacağım inşallah. Herkese keyifli yazmalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl hepimiz için daha aktif bir yıl olur inşallah. Yazini sabırsızlıkla bekliyorum. :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. İyi yaptın. Bu sene pek duyuru yapan olmadı. :)

      Sil
  11. Ben blogumu canlandırdım -yoksa hortlattım mı demeliydim bilemedim- ama yine de projeye katılmak istiyorum mümkünse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog dünyasına tekrar hoş geldiniz o vakit. Sizi de yukarıdaki listeye ekliyorum. Listedeki isimlerden başında artı (+) işareti olanlara tıklayıp onları da takibe alabilirsiniz. (İsminin başında artı olmayanlar bu yıl da katılım göstereceğini henüz onaylamayan eski üyelerimiz)
      Etkinliğe hoş geldiniz. :)

      Sil
    2. Profilinizde blog linkinizi bulamadım. Yorum olarak yazarsanız ekleyebilirim sizi de. :)

      Sil
    3. Yorum yazmıştım ama görünmedi, sanırım aksilik oldu yazarken...

      blogum: https://e-zat.blogspot.com/

      Sil
    4. Ekledim linki. Sanırım blog için ezat ismini kullanıyorsunuz. O şekilde ekleyeyim sizi listeye. Pusarık profilinizde o blog ekli olmadığı için karışıklık olabilir. :) Tekrardan hoş geldiniz.
      Ufak bir tavsiye; bloğunuzda yorum yapmak isteyince ayrı bir sayfaya yönlendiriyor. ayarlar kısmından yapacağınız ufak değişiklikler ile yorum yapacak olan okuyucuların işini kolaylaştırabilirsiniz.

      Sil
    5. Şimdi inceledim de, bloğunuzdaki pusarık profilinizde bloğunuz görünüyor ama buraya yorum yaptığınız profilde gözükmüyor.

      Sil
    6. ben de hep soruyom pusarık a, nerde blogun diye, neyse bak bulduk sonunda, ezat :) gittim şimdi pusarık ın bloguna :)

      Sil
    7. Sanırım bir karışıklık oldu ama sonunnda bulduk bloğunu. :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz o vakit. :) Sizi de yukarıdaki üye listesine ekledim. Listedeki isimlerden başında artı (+) işareti olanlara tıklayıp onları da takibe alabilirsiniz. (İsminin başında artı olmayanlar bu yıl da katılım göstereceğini henüz onaylamayan eski üyelerimiz)

      Sil
  13. Geçen sene katılamadım ama bu sene inşallah katılabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmak isterseniz sizi listeye ekleyebilirim. Ya da şuan olmasa bile fırsat bulduğunuz vakit katılmaktan çekinmeyin. :)

      Sil
  14. Ekleyin. Mutlaka birinden birini yaparım herhalde :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. :) Uzun zamandır yazmaktan uzaktım ama Deeptone sayesinde bu etkinliği gördüm. Ben de katılmayı çok isterim. :) Emekleriniz için şimdiden çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoş geldiniz o vakit.
      Etkinliğin kurallarını aşağıdaki linkte yazdım. Lütfen okuyun. Sormak istediğiniz soru olursa çekinmeyin lütfen. :)
      https://okurixx.blogspot.com/2022/01/bioglar-canlandrma-projesi-etkinlik.html

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...