15 Aralık 2021 Çarşamba

BCP Kasım Ayı Raporu ve Aralık Ayı Teması

 


BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek ziyaretçi trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınAktif olarak etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) Etkinliğimizin tüm aylarının raporunu aşağıda bulabilirsiniz. 


Aylık Raporlar


Kasım ayının teması; Nobel Ödülü Almış Bir Yazar/ Oscar Ödülü Almış Film - Yönetmen.

Kasım Ayı Raporu;

Aralık Ayının Teması ise; Zaman Yolculuğu ve Paralel Evren.  Konuyla alakalı onlarca kitap,film,dizi mevcut. Dilediğinizi okuyup izleyebilirsiniz. Etkinliğimizin son ayındayız. 2022 de görüşürüz.

27 yorum:

  1. Bu ayın teması ile ilgili yazılanları yakından takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. bu ay ben de katılmak istiyorum, bakalım :D Çok güzel bir seri bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2022 yılında da devam etmeye niyetliyiz. Katılmak isterseniz Ocak ayının duyurusunda mutlaka mesaj bırakın. Hatta bu ay başlayabilirsiniz katılıma.:)

      Sil
  3. Ellerine sağlık :) Bu ayı sabırsızlıkla bekliyorum :3

    YanıtlaSil
  4. pekiii, ayın çalışanı listesi gibii :) iftihar listesi :) bu ay zaman paralel herkesin sevdiği konuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasım ayında katılım çok azaldı. İnşaallah bu ay süper bir kapanış yaparız. :)

      Sil
  5. temayı görünce nasıl yani dedim, ama düşündüğüm gibi değilmiş :D
    parazit hala çok güzel bir film

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parazit filmini bir tek ben izlemedim sanırım. :)

      Sil
  6. Etkinlik 2022'de devam edecek mi? Bunu duyduğuma sevindim. Belki seneye daha düzenli katılabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ettirmeyi düşünüyoruz. Son hafta 2022 için temalar belirlenecek. :)

      Sil
  7. heey, deli hillera sözü nerden geliyo acabaaa :)

    YanıtlaSil
  8. annene sorsana, o hatırlamıyor mu nerden geldiğini, belki eskiden bir dizide veya filmde vardı hillera diye biri, böyle bişeydir ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sordum. Köyde öyle derlerdi, diyor. 😂

      Sil
    2. hımmm belkiii köyde bir hillera yaşamış bir zamanlar :)

      Sil
  9. 2022 geliyor, ben de yaparım :))

    YanıtlaSil
  10. heeey, 12 ayın tamamına katılmış olan kaç kişiyiz, bi kontrol etsene :) sen ben varız galiba, başka var mı, belki bez cadıları 12 ay da yazmış olabilir, sessiz gemi de bir ay atladı, fighting de atladıydı bir ay galiba, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdi listeleri düzenleyecektim. Kim ne kadar yazmış, kim katılım göstermemiş bir görelim ve listeyi temizleyelim diyordum. :)

      Sil
    2. Sen ve ben tam. Kavanozdaki Beyin ve Bez Cadıları ise bir tane eksikler.

      Sil
  11. harika bir post olmuş, emeğine sağlık:)
    filmi not aldım

    iyi seneler

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...