9 Temmuz 2024 Salı

(BCP Haziran) The Roundup Punishment (Film Tanıtım ve Yorum)

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında dördüncü yılımızda da etkinliğimize devam ediyoruz. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi ve etkinlik kuralları için tıklayın. Katılmak isterseniz de yorumlarda belirtin. :) 

Bir süredir çok yoğunum, bloglara uğrayamadım. Bir düzeni sağlayabilsem geri döneceğim ama henüz mümkün olmadı. Ağustos ayı da yoğun geçecek benim için. Sonrasında biraz daha rahat olurum diye düşünüyorum. Gelelim Haziran ayının temasına; korku, polisiye, gezi, çocuk. Ben polisiye de karar kılıp bir Ma Dong Seok filmiyle geldim. (Blogdaki diğer filmlerinin tanıtımı için tıklayın.)Bu kez kendisini gangster ya da suçlu olarak değil, polis olarak görüyoruz.

Dedektif Ma nın yolu, merkezi Filipinlerde olan bir suç çetesi ile kesişiyor. Polisin Kore de ele geçirdikleri bir uyuşturucu çetesinin kökleri Filipinlere uzanınca Dedektif Ma Siber Soruşturma ekibiyle bu suçluların peşine düşüyor. Kendisi yine bildiğimiz gibi, muhtaç olanlara el uzatacak kadar sevimli, demir parmaklıkları sökecek kadar sert. :) Siber Suçlar konusunda hiçbir şey bilmiyor oluşu işi iyice eğlenceli kılıyor. Ay bir de az önce duyduğu üç beş terimle kendisi gibi olanlara hava atıp onları manipüle etmeye çalışması yok mu...

Bu suç örgütü de ufak tefek değil hani. Ellerinde de pek bir bilgi olmadığından eski bir kumarhane işletmecisinden yardım alıyorlar. Çete içinde de büyük çatışmalar var. Tutulmayan sözler çetenin Filipin ve Kore ayağını karşı karşıya getiriyor.

Film, birbirinden tuhaf ve komik karakterlerle komik olduğu kadar vahşi ve kanlı da. Döğüş sahneleri çizgi filmleri aratmayacak kadar uçuk, yerinizden zıplatacak kadar acı verici görüntülere sahip. Vahşi sahneler konusunda hassas değilseniz izlerken eğleneceğinizi düşünüyorum. :)

20 yorum:

  1. Yaaa son paragrafa kadar kesin izlerim diyordum ama ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı sahneleri izlerken benim canım acıdı resmen. :)))

      Sil
  2. hımm izlenir herhalde pekiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon ve vahşi kareleri kaldırabilenler için eğlenceli denilebilir. :)

      Sil
  3. Notumu aldım bakacağım filme, tanıtım için sağol.

    YanıtlaSil
  4. Kore dizisi olsunda her türlüsüde olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore yapımı da olsa filmdeki şiddet sahneleri herkesin kaldırabileceği gibi değil. :) İzlerken insanın canı acıyor. :)

      Sil
    2. Gülü seven dikenine katlanırmış :)

      Sil
  5. Ma Dong Seok'un bir başka filmi büyük beklentiyle başlayıp beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Bence Kore'de yurt dışında isim yapan kişilerin yerel filmlerinde bu oluyor. Teşekkürler öneri için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabi. Aslına bakarsan genelde benzer rollerde oynuyor. Suçlu da olsa polis de olsa güçlü ama merhametli karakterlerde gördük hep kendisini. Yine de bu dev cüsseli adamı sempatik ve duyarlı davranışlarını görmek beni eğlendiriyor. :)

      Sil
  6. Ben bir şeyler izlerken keyif almayı daha çok seviyorum acı çekmeyi değil:)) İzleyemem sanırım ama bir fikir edinmiş oldum, kalemine sağlık! Tanıtım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne izleyeceğini bilmek kadar ne izlemeyeceğini bilmek de önemli. :) Afişi gördüğün yerde es geçebilirsin. :))) Rica ederim.

      Sil
  7. Bu adam da amma ünlü oldu he.. Vahşi sahneler olduğu ve aşık olacağım bir yakışıklı olmadığı için izlemiycem galiba :D
    Tanıtım için teşekkürler efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyiliğini versin çok güldüm ya. :)

      Sil
    2. ehehehe sen yeter ki gül (ben yakışıklısız da kalırım 😭😭) :D

      Sil
    3. Ama ben buna daha çok güldüm ya .:)) Allah yolunu açık etsin. :)

      Sil
  8. Film Kore'de izleyiciyi yeniden sinema salonlarına çekmeyi başaran bir yapım olarak çok sükse yaptı ancak bu kadar erkek erkek filmlere alerjim var :) Tanıtım için ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore de bu kadar etki getirdiğini bilmiyordum. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...