13 Eylül 2022 Salı

BCP - Ağustos Ayı Raporu ve Eylül Ayı Teması

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında bir yılı ardımızda bıraktık. Bu yıl da etkinliğimize devam ediyoruz. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi ve etkinlik kuralları için tıklayın. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.)

Ağustos ayının teması; Latin Amerika - Seçkin Yazar ve Yönetmenlerdi. Bu tema için yayınlanan yazılar;

Deeptone - Esrar-ı Cinayat (Kitap) - Taksitle Ölüm (Kitap) 

Gizem Gündüz - Simyacı (Kitap) 

Düş Tasarımcısı - Kolera Günlerinde Aşk (Kitap) 

Okurix - Catch Me If You Can (Film) 

Bez Cadıları - Bi Mong / Dream (Film) 

Duygu Emanet - Masallar (Kitap)

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - Görünmez Şehir (Dizi) 

Sessiz Gemi - The Taking of Pelham 123 (Film) - Unstoppable (Film) 

Şule Uzundere Türkçenin Tadı ve Ahengi (Kitap) 


Eylül ayının teması ise Yemek. Temaya uygun dizi-film-belgesel izleyebilir, kitap-manga okuyabilirsiniz. Bu ay çok fazla yemek tarifi ile karşılaşacağımızı düşünüyorum. Belki farklı kültürlerden yemekler de deneyebiliriz. :)

10 yorum:

  1. :) Ayy böyle restoranlı şefli falan filmler izlemeye de bayılırım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de yapımı kolay ama lezzetli bir tarif de dahilse izlemesi ve denemesi çok daha zevkli oluyor. :)

      Sil
  2. Bu ay katılım az olmuş, herkes için yoğun dönemdi sanırım. Yemek konulu anime buldum, ona bakacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son anda sayı arttı bu ay. Uzun bir süre dört kişi yazmıştı sadece. Yine arttı sayılır. :) Anime güzel fikir ben de bir bakayım. :)

      Sil
  3. yemek mi ne güzel konu :) arayayım ben de bişiler, liste için tişkirler, yazdıklarında okumuşum herkesleriiii :)

    YanıtlaSil
  4. Birkaç aydır katılamıyordum ama Eylül teması için çoktan hazırım :)) konu yemek olunca bir sürü seçenek olması çok güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henüz karar veremedim ne yapacağıma. :)

      Sil
  5. Ben ağustos yazımı bugün yayınladım. Beni de listeye ekleyebilir misin :-)

    https://suleuzundere.blogspot.com/2022/10/refik-halid-karay-turkcenin-tad-ve.html

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...