17 Eylül 2022 Cumartesi

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo (Dizi Tanıtım ve Yorum)

Başarılarından dolayı Halter Perisi olarak anılan kızımız üniversitede yarışmalara hazırlanırken aynı okulda yüzme takımındaki çocukluk arkadaşı oğlumuzla karşılaşır. Oğlumuz bu duruma sevinse de kızımız pek memnun değildir. Çünkü bu arkadaşı onu sürekli çocukluk lakabı olan Tombik olarak çağırmaktadır. Bir halterci olarak diğer kızlardan farklı olduğunu düşünen kızımız bir de oğlumuzun sataşmalarıyla uğraşmak zorunda kalır. 

Yağmurlu bir günde kendisine yardım eli uzatan birine gönlünü kaptıran kızımız bu adamın bir diyetisyen olduğunu öğrenmesi ile zorlu bir sürece girer. Çünkü diyetisyeni görmek için bu kliniğe başvurması ve kilosunu korumak zorunda olan bir halterci olması büyük bir tezat oluşturmaktadır. En yakın arkadaşlarına bile bu durumu itiraf edemez. Bu sırra vakıf olan yüzücü oğlumuz kızımıza yardımcı olmaya çalışırken kendi duygularının ve bir halterci olarak kızımızın ne zorluklarla mücadele etmesi gerektiğinin farkına varacak.


Çok güzel ve eğlenceli bir diziydi. Başrol kızımızı zaten pek çok diziden tanıyorum. Doctors ve Shooting Stars dizilerinde izlemiştim. Başka biri oynasa bu tavırlar beni rahatsız ederdi açıkçası. Ama kızımızı başka dizilerde de izlediyseniz ağzını doldura doldura konuşma tarzının kendisine çok yakıştığını fark etmişsinizdir. Başrol yüzücü oğlumuz ise son zamanlarda izlediğim ve favorilerime giren 25-21 dizisinde başroldeydi. Burada da oyunculuğunu beğendim. :) İkilinin şapşal tavırları eğlenceliydi. Kızımızın arkadaş grubu da ayrı bir sevimliydi. Beni rahatsız eden tek şey kızımızın yemek yeme şekliydi. Onun dışında çok eğlendim. Zaman zaman açıp izlerim eğlenmek için.


12 yorum:

  1. Birkaç yıl önce tvde çıkıyordu, izlemiştim. Komikti ama pek de etkileyici değildi. Oğlanın diğer dizisi daha iyi bence, oyunculuğunu geliştirmiş gibi geldi bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken ben de sürekli 25-21 dizisiyle kıyasladım. O dizide verilen emek daha ön plandaydı. Bu nedenle daha güzeldi. Bu daha çok komedi ağırlıklı. İzlemesi eğlenceliydi.

      Sil
  2. Tatlı ve eğlenceli bir dizi. Ben de izlerken keyif almıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ben bu diziyi iki kez izledim desem. :D İlki Kore dizileri sitesinden ikincisi Netflixdendi. Çok ama çok tatlış ya... Ve öyle çocuklar gerçek hayatta yok, bunlar hep ütopya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapşallıkları gerçekten paha biçilemez. :) Gerçekten çok eğlenceliydi. :)

      Sil
  4. listemde var, madem çok eğlenceli, izlerim :) alvhemy of souls izliyom o da çokzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler. Ben de senin bahsettiğin diziyi listeme ekliyorum. :)

      Sil
  5. İzlerken güldüren dizileri seviyorum. Eğlenceli dizilerden biriydi. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu diziyi izlemiştim gerçekten güzel ve eğlenceli. :))

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...