10 Nisan 2022 Pazar

BCP - Mart Ayı Raporu ve Nisan Ayı Teması

 BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında bir yılı ardımızda bıraktık. Bu yıl da etkinliğimize devam ediyoruz. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi ve etkinlik kuralları için tıklayın. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.)


Mart ayının teması 14 Mart Tıp Bayramı sebebiyle Tıptı. Bu tema için yazılan yazıları aşağıya ekledim. 

Bez Cadıları Ghost Doctor (Dizi) - Doctor John (Dizi)

Okurix Doctor Prisoner (Dizi)

Vulnicure  Genç Bir Doktorun Aniları (Kitap)

Şule Uzundere Beyinde Ararken Bağırsakta Buldum (Kitap) 

Ezat 1,2,3 Tıp  

Fightingg İçimdeki Müzik (Kitap) 

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap New Amsterdam (Dizi) 

Deeptone Dr Death (Dizi) - Anatomy (Film)

Tefrika The Oath Of Love (Dizi) 

Sessiz Gemi Otopsi (Film) - The Cleaning Lady (Dizi) 

Nisan ayının teması ise 1900lü yıllarda geçen eserler, Nostalji ya da Siyah-Beyaz. Temaya uygun dizi-film-anime izleyebilir, kitap okuyabilirsiniz.

Bu yıl etkinliğimizde aktif olacak katılımcılarımızın listesini aşağıya ekliyorum. Birbirinizi takibe almayı unutmayın lütfen. :)

18 yorum:

  1. oleeeey teşekkürler :) okumadıklarıma giderim tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ayın teması biraz zordu benim için, istediğim gibi bir eser bulamadım hemen ama sonucu çok güzel oldu. Gözümden kaçan yazılar olmuş, hepsini okumaya gidiyorum şimdi :)

    Nisan ayının teması çok güzel, yazıları heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok fazla seçenek olsa da bir türlü kitap seçip okuyamadım. Bakalım nisan da neler gelecek?

      Sil
  3. Kaçırdıklarıma hemen göz atıyorum. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Blokları canlandırma projesi kim düşündüyse güzel bir proje takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğimizin ikinci yılındayız. Geçen sene güzel geçti. Bu sene de dolu dolu geçer inşallah. :)

      Sil
  5. Nisan ayı için ben de yazdım, bundan sonra aktif olmaya çalışırım:)

    YanıtlaSil
  6. yazdım ben deee nisanııı :)

    YanıtlaSil
  7. bonheur da yazmış, ya bu sefer bayağı bir yazan oldu galiba erkenden :) bonheur, mor düşler, gülten, duygu emanet, vulnicure, deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altı kişiyiz. Ben de yarın yayınlayacağım. :)

      Sil
  8. Merhaba, bu etkinliğe ben de dahil olmayı çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki katılabilirsiniz. :) Sizi de listeye ekliyorum. Lütfen etkinlik kurallarını gözden geçirin ve listedeki kişileri takibe alın. :)

      Sil
  9. Tamamdır :) şimdi uğruyorum herkese

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...