22 Mart 2022 Salı

Voice 4. Sezon (Dizi Tanıtım ve Yorum)


1. Sezon

2. ve 3. Sezon

4. sezon (14 bölüm)

Elip Lideri Do nun ölümünün üzerinden üç ay geçmiştir. Golden Time müdürü olan kızımız (işitme yeteneği çok iyi olduğundan olayların kısa sürede çözme konusunda yetenekli) garip mailler almaya başlar; ''Biz seninle siyam ikizleriyiz. Sen yeteneğini hayat kurtarmak için kullanıyorsun ben ise öldürmek için.'' Bu maillerde işleyeceği cinayetlerin ipucunu gönderen gizemli katil, kızımızı büyük strese sokar. 

Bu arada Amerika da polis olan bir Koreli, Kore ye kaçan bir suçluyu yakalamak için ekibiyle vatanına döner. Suçluyu yakalar lakin kız kardeşi bir ailenin katledilişine tanık olur ve hayatı tehlikeye girer. Kardeşini bulmak için Golden Time müdürü kızımızdan yardım alır. Yine de kız kardeşini kurtaramaz. Katilin IP sini izleyen polis bir adada olduğundan şüphelenince Golden Time ekibi tatillerini bırakıp bu adaya gelirler. Amerikalı polisin de katılımıyla bu acımasız katilin peşine düşecekler. Katil ise sıradan biri değil. Farklı cinsiyetlerde çoklu kişilik bozukluğundan müzdarip birini yakalamak hiçte kolay olmayacak.

Bu sezon da güzel ve sürükleyiciydi. Diğer sezonlardaki gibi bu sezonda erkek karakterin aksi ve suratsız oluşu biraz can sıkıcıydı. Kızımızın çektiği nedir bu suratsızlardan? :) Sanırım en çok ilk sezondaki erkek karakteri sevdim. Dizinin finalinden hoşlanmadım. Polis kızımızın yaptığı çok -saçmaydı demek istemiyorum- safçaydı. İşitme yeteneğini sahibi olmanın ne gibi bir sırrı olabilir ki, böyle bir şeyin peşine tek başına düştü. Kaldı ki buldukları onca kanıttan ben bile anladım ki küçükken geçirdiği kaza sonrası yapılan ameliyatta üzerinde bir takım deneysel şeyler kullanmışlar-yapmışlar. Olayların peşine tek başına düşmesi pervasızcaydı. Yine de sürükleyici bir sezondu.

(Gifler alıntıdır.)

4 yorum:

  1. Konusuyla çok sürükleyici bir diziye benziyor, gerçi karakterin suratsızlığı biraz itici olabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu ve kurgu güzel de her sezondaki erkek karakterlerin aksi oluşu canımı sıktı bir parça. :)

      Sil
  2. Bayağı uzunmuş bu seri. :) Yine farklı olaylarla devam ediyor. İyi işitiyor diye her şeyi tek başına yapabileceğini sanması garip gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin başından beri büyük bir grup ile çalışıyor. Bu sezonun finalinde böyle bir sahne koymuşlar o hoşuma gitmedi. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...