3 Şubat 2022 Perşembe

Voice 1. Sezon (Dizi Tanıtım ve Yorum)

 

16 Bölüm 

Gözü pek bir polis memuru olan başrol oğlumuz önemli bir davayı kapatmış olmanın rahatlığıyla kutlama yaparken, eşi vahşice öldürülür. Konuştuğu son kişi ise tehlikede olduğunu fark edip aradığı acil durum hattındaki bir kadın polistir. Polis abimiz eşinin ölümüyle yıkılır, katil yakalanır. Lakin eşiyle telefonda konuşan kadın polis, mahkemede telefonda duyduğu sesin şüpheli şahsa ait olmadığını iddia eder. Tabii ortalık karışır. 

Aradan bir kaç yıl geçse de polis abimiz kendini toplayamaz. Sonrasında ise Golden Time ismini verdikleri bir edip kurulur. Bu ekip acil durumlarda olaya en kısa sürede müdahale edecek ve  acil durum hattıyla koordineli çalışacaktır. Polis abimizin bu ekibe katılması istenir. Hem de kim tarafından? Yıllar önce mahkemede ortalığı karıştırıp eşinin katilinin suçsuz olduğunu iddia eden kadın polis tarafından. İlk başta bu teklife öfkeyle yaklaşan abimiz bir kaç olayın ardından hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını fark eder. Golden Time ekibinin müdürü olan ablamız, küçükken geçirdiği bir kaza sonrası diğer insanların duyamadıklarını fark etme konusunda uzmanlaşmıştır. Gerçekten de polis abimizin eşini başkası öldürmüştür ve aynı katil polis ablamızın babasını da öldürmüştür. İkilimiz, polis içindeki çürük elmalara, yolsuzluklara, hasıraltı edilen olaylara rağmen gerçek katili bulmaya çalışacaklar.

Ben beğendim diziyi. Aksiyon ve heyecan hiç düşmüyor dizide. Başrol kızın sürekli gizli bir şeyler söylüyormuşcasına fısıldar gibi konuşması ilk başta rahatsız etti ama alıştım bir süre sonra. Dizide vahşi ve kanlı sahneler mevcut. O nedenle yaşı küçük olanların izlemesini tavsiye etmiyorum.


12 yorum:

  1. Diziyi çok duydum, ilgi çekici görünüyor. Polisiyede macerayı severim. Fırsat olursa izleyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin. Vahşi görüntüleri olduğunu hatırlayım. Keyifli seyirler.

      Sil
  2. Güzel diziydi... bir insana psikopatlık bu kadar mı yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin her sezonundaki psikopatlar birbirinden fena. Dördüncü sezondaki beni şok etti. Travmanın nelere sebep olabileceğini görmek ürkütücü.

      Sil
  3. Diziyi çok duydum ama en kapsamlı yazıyı burda okudum diyebilirim. Merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. çok severim, iki yıl kadar önce farklı diyarlar adlı arkadaşımız yazmıştı, hemen izlemiştim, en sevdiklerim arasında bu dizi, şimdi dördüncü sezonu geldi, izlicem tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim. 4.sezonu yakınlarda bitirdim. Psikopatlar her sezonda insanı şaşırtmayı başarıyor. :)

      Sil
  5. Ooo izlemiştim tabi ama biraz unutmuşum devamı da gelmiş galibaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört sezonu var. Yakında izledim. Yorumlarını hazırladım. Yakında yayınlarım. :)

      Sil
  6. O kadar harika bir dizi ki. Şu an ilk sezonu tekrar izlemekteyim. Diğer sezonları da izleyeceğim inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel diziydi. Devam sezonları da güzel olsa da en çok birinci sezonu sevdim ben. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...