1 Temmuz 2021 Perşembe

(BCP Haziran) Adalet (The Equalizer) 1 - 2 (Film Tanıtım ve Yorum)

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınEtkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın. Yazı yayınlamasanız dahi vakit bulduğunuzda grup üyelerinin yazılarına uğramayı ihmal etmeyin.) Haziran ayı teması için izlediğim diğer filme ulaşmak için tıklayın. (Adalet Yolunda - A Violent Prosecutor )

İnşaat malzemeleri satan bir markette çalışan McCall, hareketli geçmişini geride bırakmış ve sakin bir hayat sürmektedir. Her akşam gidip kitap okuduğu bir kafede tanıştığı genç bir kızın zorla sokaklarda çalıştırıldığına şahit olur. Bir keresinde yüzü gözü morarmış şekilde gelir. Ardından sorun çıkardığı bahanesiyle kendisini çalıştıranlar tarafından hastanelik olana kadar dövülür. Bu duruma daha fazla sessiz kalamayan McCall, genç kızı serbest bırakmaları karşılığında para teklif eder ama kabul etmezler. Ve McCall odadaki dört kişiyi on dokuz saniyede öldürür. Mesele orada kapanmaz çünkü ölenler bir Rus mafyasının adamlarıdır. Rus mafyası tarafından işler karışınca görevlendirilen zeki ve acımasız biri gönderilir ve adamlarını öldüren kişinin bulunması istenir. İşler bundan sonra kızışacak ve bu ikili arasında kedi fare oyunu başlayacaktır.

McCall bu kez taksicilik yapıyor ve komşularıyla birlikte sakin bir hayat sürüyor. Bir yandan da gizlice eski yeteneklerini kullanarak insanlara yardım ediyor. Eski günlerden arkadaşım diyebileceği yegane isim olan Susan bir olayı araştırmak için Belçika'ya gidiyor. Olay intihar gibi gözükse de işin aslı başka. Susan ın olayı çözeceğini anlayan kötüler, onu öldürüyor. Bunu duyan McCall ise arkadaşının intikamını almak için kolları sıvıyor. 

İki filmi de beğendim ama baştan uyarayım; McCall un acımasız öldürme şekilleri var. Herkesin midesi kaldırmayabilir. Bazı sahnelerde izlerken benim canım acıdı resmen. Aksiyon seviyorsanız tavsiye ederim. Ayrıca diğer gizli ajan filmlerinde karakterlerin kendilerini sosyal ortamlardan soyutlamalarının aksine, bu filmlerde karakterin arkadaş canlısı olmasını sevdim. :)

Bu ayın temasına uygun olan bloğumdaki dizi ve kitaplar;

Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz;


36 yorum:

  1. Her iki filmi de geçen hafta arka arkaya izledim. Daha önce Netflix de yoktu ve görünce sevindim :-)) Bu arada her 2 filmi de üçüncü izleyişim:-)) İnanın izlemekten belki de en keyif aldığım ve hiç sıkılmadığım 2 film 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir kaç gün önce peş peşe izledim. İleride tekrar izlerim muhtemelen. Güzel ve aksiyon dolu bir seri. :)

      Sil
  2. izlerim en kısa zamanda. denzel i çook severim. onun oynadığı deja vu adlı filmi dün akşam ikinci kez izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dejavu yu izledim mi, hatırlamıyorum. Bir bakmam lazım. listeme ekledim. :)

      Sil
  3. adalate başladım oleey, saoool, danyal vaşington süfer yaaa :) deja vu çok çok iyi bir aksiyon bilimkurgu, konu zaman kayması ama konudan çok film müthiş enerjik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patanhya Sebelah Sayap izliyorum şuan 5-6 bölüm kaldı. Bitince Deja vu ya bakacağım. :)

      Sil
  4. patanhya yı geçen hafta izledim, bayıldım bayıldım, bir bölümü yoktu hala onu malezyaca izledim :) bu hafta da isteri sangkarı izledim, gözümü ayıramadım, 31 bölüm, yarısından sonra öyle bir dram oluyor ki, ona da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteri sangkar ın bir iki bölümüne baktım. Kız çok pasif, oğlan fazla kibirli. Devam etmedim o yüzden. Belki sonra bakarım. Patanhya da özellikle Amzar ın ve annesinin sonunu görmeyi merakla bekliyorum. Gece bile onlarla uğraştım rüyamda😂

      Sil
    2. patanhya evet görcen görcen neyse ki mutlu son :) isteri sangkar kibir ve kızın pasifliği ama öyle şeyler oluyor ki dramın dibine vuruyor yani, anlatmayım diziyi diye sölemiyom, bütün kahramanlar dersini alıyor :)

      Sil
    3. İyi bari öyleyse bakarım devamına 😄

      Sil
  5. Böyle filmleri kendi başıma açıp izlemiyorum pek, izlerim ama nadiren :') Yanında biriyle izlemek daha keyifli. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de güzel. Yorum yaparak izlemek güzel oluyor arkadaşla. ☺️

      Sil
  6. son yazımda varsıııın :)

    YanıtlaSil
  7. deja vuuuu, çok sevdiğim film, şimdilik iki kez izledim, ne değişik kurgu ya, teknik konular saçma gibi ama öyle enerjik heyecanlı film ki, merakla izlenip gidiyor. ben de senin haunted a başladım. korkunç gelmedi, hımm, belki kurgu olsa korkunç olurdu da böyle gerçek olunca komik bile geldi bana, kahramanların hepsi hafif kaçık galiba :) bcp haziranı da yazdııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın. Kurgu şeklinde olsa daha ürkütücü olabilirdi. Ama bu olayların yaşanmış olduğunu düşünmek ürkütücü.
      Deja Vu güzeldi cidden. Finalde kızın ajana olanları anlattığı bölümü görmek isterdim. :)

      Sil
  8. Bu tür aksiyon filmlerini sevenlerin listesinde olan seridir. :) Bu filmi sevenlerin john wick serisinide seveceğinden eminim mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür. John Wick de güzel. ☺️

      Sil
  9. tam diyordum ki bi bakayım, acımasız öldürme beni kaybetti :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel anlatmışsın emeğine sağlık😍

    YanıtlaSil
  11. Film gerilim sayılır mı, bilmem. Ama McCall adam öldürme konusunda hızlı ve acımasız. Benim bile canım acıdı izlerken. :)

    YanıtlaSil
  12. son dizi yazıma bi baksan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haunted 3 sezon yaa, haunted latin ayrı o da bir sezon, dört sezon oldu yani, bir kontrol etseneee :) haunted 3 çok yeni sezon :)

      Sil
    2. Aklımda iki sezon diye kalmış. Ben izlerken yoktu belki de üçüncü sezon. 😂 Bir bakayım

      Sil
  13. aa geçenlerde izledim ben de ikisini de çok güzel aksiyondu karakterin çevreyle bağını kesmemiş olmasını sevdim ben de biraz da john wick karakterini anımsattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim kendini soyutlamamamış olmasını. Ara ara izlerim artık. :)

      Sil
  14. İki filmi de izledim, ilk filmi daha çok sevmiştim. Ana karakterin kitapsever olması da ayrı bir artıydı :)

    YanıtlaSil
  15. Bu tarz filmleri çok severim. Hemencecik aldım listeme. Emeğine sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler dilerim. İnşallah beğenirsin. :)

      Sil
  16. Bu filmi daha önce gördüğümü hatırlamıyorum. Bir bakayım. Yorum için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...