18 Aralık 2017 Pazartesi

Forever (Dizi Tanıtım ve Yorum)



Aslında pek dizi tanıtımlarına yer verme niyetinde değilim bloğumda. Lakin bir kaç gündür yoğun bir dönemden geçtiğim için taslaklardaki yazıları düzenleyip yayınlamak işime gelmedi. Bende dün bitirdiğim diziden kısaca bahsedip, aktif blog yaşantıma ara vermeyeyim dedim. :P Her neyse, gelsin dizimiz; 




Bir Sherlock daha...
Henry Morgan, 200 yıl önce birinin hayatını kurtarırken öldürüldüğünden beri, her ölüşünde denizde yeniden uyanıyor. Günümüzde adli tabip olarak çalışan Henry,  200 yıllık yaşam tecrübesi, sanata ve tarihe olan merakı sayesinde sahip olduğu bilgi ve ölüm konusundaki uzmanlığıyla; dedektif Martinez ve ekibine suçları çözmesinde yardım ederken bu ufak sırrını herkesten saklamaya çalışıyor. Aynı evde yaşadığı, beraber bir antika dükkanı olan yaşlı Abe hariç. Abe in kim olduğunu bir kaç bölüm içinde öğreniyoruz tabii.


Her bölüm birbirinden eğlenceli. Eğlenceli diyorum çünkü Henry çok farklı bir karakter. Üstüne bir de bir miktar şapşal olan asistanı ve Abe in espri anlayışı girince tadından yenmiyor. Dedektif Martinez'i de unutmamak lazım. En sevdiğim karakterlerden biri oldu.

Dizi 22 bölümlük tek sezondan oluşuyor. Devamı reyting düşüklüğü sebebiyle iptal edilmiş. Devam etse izlerdim ama tek sezonla bile bende yarım kalmış bir son gibi hissettirmedi. Tek
 görmek istediğim sırrını arkadaşlarına açıkladığı andı. Ama yine de sevdim ben diziyi. Tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Bu diziden sibelynka 'nın bloğunda haberim oldu.Şimdi sende yazmışsın hazır tek sezon izlemesi kolay olur.Şu an this ıs us'ı izliyorum ve sanada tavsiye ediyorum .Çook güzeel ,hayatın içinde sıradan konular ama samimi ,sıcak olması izlerken kaptırıveriyor insan kendini,ben çok sevdim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle mutlaka. This ıs us izlenecekler listemde uzun süredir. Belki öne çekerim 😀

      Sil
  2. Heyy muhteşem ya ilk defa bir bloggerın bu diziyi tanıttıgini gördüm ☺ ben de birkaç sene önce izlemiştim ve 2.sezon olmaması hala içimde ukte olarak devam ediyor 😕 ama dizi gerçekten çok güzel. Henry Morgan çok havalı kültürlü biri cidden 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henry çok farklı bir karakter. Zekasıyla, bilgisiyle insanı cezbediyor. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...