8 Mayıs 2021 Cumartesi

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) Nisan Ayı Raporu ve Mayıs Ayı Teması

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınEtkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :)

Bu güzel etkinliğimizin dördüncü ayını da geride bıraktık. Nisan ayının teması Çocuk - Aile - Dostluktu. Bu tema için yayınladığım yazıda on tane çocuk kitabından kısaca bahsettim. (BCP Nisan- Çocuk Kitapları

Etkinliğe katılan üyelerimizin nisan ayı temasını içeren yazılarının linklerini sevgili Fighting! topladı sağolsun. Linki tüm ayların raporu ile aşağıda bulabilirsiniz. Çok güzel tavsiyeler var ama katılım biraz az olmuş bu ay. Olsun, mayıs ayında daha çok katılım sağlarız. 

Aylık Raporlar

Etkinliğimizin beşinci ayı olan mayıs ayının teması ise; AŞK ve SEVGİ. Konuyu sadece insanın insana olan sevgisi olarak düşünmeyin. Bir hayvana, bir düşünceye, yapılan bir işe duyulan sevgi de dahildir konumuza. Bu tema kapsamında dilediğinizi okuyup, izleyebilirsiniz. Bu arada her geçen gün sayımız artıyor. Artık kırk kişiyiz. Gerçekten katılım sağlayacağınızı düşünüyorsanız siz de etkinliğe katılabilirsiniz. :)


Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz;




35 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik gerçekten. Mayıs ayı için neler paylaşacağımı düşündüm bile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ettirebilirsek çok güzel devam ediyor. 😍 Ben henüz karar veremedim 🤔 Karar versem iyi olacak. 😄

      Sil
  2. Çokkkkk güzel bir etkinlik. Mayıs ayının konusu da öyle. Katılımcıları kutluyorum yürekten. Başarılar, kolaylıklar diliyorum. Hayırlı kandiller 🙂🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı kandiller.😊 Teşekkür ederim. Hoşunuza giden bir temaya rastladığınızda dilerseniz katılabilirsiniz.

      Sil
  3. Demek aşk ve sevgi bu ay :)) Kolay görünüyor ama aklıma direkt gelen bir şey olmadı, inşallah ay boyunca temaya uyacak bir şeyler izleyebilir ya da okuyabilirim :D
    Aylık olarak böyle bir araya toplanmış görmek de iyi oldu, mart ve nisan yazılarında kaçırdığım çok var hala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz karar vermedim ne okuyup, izleyeceğime. Aylık rapor linklerini üye listesi ile birlikte bloğun en üstündeki sayfalar bölümüne (2021
      BCP) olarak sabitledim. Her ayın raporunu ve yeni üyeleri ekliyorum. Faydalı olmasına sevindim. Hayırlı kandiller 😊

      Sil
  4. aşk sevgi, her türlü sevgi :) film çok, kitap çok bu konuda, dizi var mı bakayım, bi de anime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen aklıma Sukitte li na yo animesi geldi.Ore Monogatari de çok tatlıydı. Pek çok anime fırsatı var bu ay. 😊

      Sil
  5. hıms bunlar da aklımda olsun bakalımlım :)

    YanıtlaSil
  6. Aşk bu mu, sevda bu muuu, hayaaaaat bu muuuuğ? diye feryat edesim geldi!!
    Sevgi neydi; emekti. En saçma dizi,film ve kitap seçkisini yapmak için kollarımı sıvama vakti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kahkaha atasım geldi. 😂 Allah iyiliğini versin. 😂 Ve kolay gelsin.

      Sil
  7. Bu sefer bende yazacağım.Şubat ve Mart ayını kaçırmıştım. Mayıs ayının teması güzelmiş. Çokta kolay geldi. Çünkü bu temanın kitabı,filmi,dizisi çok. Başlayalım o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçenek çok olunca seçmesi zor oluyor bazen. 😂 Ben henüz karar veremedim. Keyifli okumalar.

      Sil
  8. O zaman yine harika yazılar gelecek😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, bakalım. Ben daha başlamadım bile. 😂

      Sil
  9. iyi bayramlaar, bol tatlılar çikolatalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi bayramlar. Sarmaları unutma. 😂

      Sil
  10. heey. mayıs ayı teması değişti değil mi? kore japon oldu de miii, grupta geçti sohbeti de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok. Önce Kore-Japon su. Onu değiştirip, sevgi ve aşk yaptık. 😂

      Sil
  11. ya bunu biliyom da, bir iki gün önce insta grupta bir arkadaşımız sordu ve başka bir arkadaşımız da kore japon dedi, öbürü de teşekkür etti a dedim yine mi değişti. bence insta grupta bir duyuru dap sen, yoksa yanlış yapanlar olcak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karışıklık olmaması için duyuruyu tekrarlarım. Ama eski listeyi atıp, Mayıs ayı değişti demişler.😊

      Sil
  12. Tam benlik bir tema. romantik kitaplar okumaya bayılan biri olarak ne yazacağımı düşünmeye başladım bile :-)

    YanıtlaSil
  13. Henüz yeni katıldım ama gerçekten harika bir teması var bu ayın. Hemen temaya uygun bir şey bulup yazımı yazmalıyım. Diğer bloggerların da yazılarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan hoş geldiniz. Keyifli okumalar. :) Yazıları ayın son haftası yayınlayacağız. :)

      Sil
  14. ilk dört aya tam katılım yapanları bulsan yaa, zor diyilse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulurum da biraz uğraşmam lazım. Ne için lazım?

      Sil
  15. hiç işte, öylesine merak ettiydim. saol yaa :)

    YanıtlaSil
  16. heeey yaaa minihanok a söleyiversene, onun bloguna yorum yapamıyorum, yanılmıyorsam fulden ufacık da yapamıyor, sanırım wordpress ya onunki, ondan yani, ama onun blogunda blogger kutusu da olabiliyormuş yani iki tane yorum kutusu olcak onda bir kendi bir de blogger ama bu nasıl yapılıyor bilmiyorum, öğrenince ona sölücem ki biz de yorum yapabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetim yok maalesef ki bir süredir. Sanırım sorunu İnsta grubunda konuşmuşsunuz. İnşaallah çözümünü bulur yakın zamanda. :)

      Sil
  17. yazdım şimdi bcp mayısııııı :)

    YanıtlaSil
  18. Yazdım bende :):)
    Bu ayın teması güzeldi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye ekledim. Ben bu aydan istediğim verimi alamadım ama tema gerçekten güzeldi. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...