22 Mayıs 2023 Pazartesi

The First Responders (Dizi Tanıtım ve Yorum)

Lakabı ''Jindo Köpeği'' olan polis abimiz bir suçluya attığı yumruk sebebiyle taşra bölgesine gönderilir. Şımarık, insanlarla uğraşmayı seven ama işini bilen, tuttuğunu koparan, zeki bir polistir kendisi. Yeni atandığı bu yerde itfaiye ile birlikte çalışıp suçluları ortaya çıkarmaya başlar. Bir polisimiz, bir itfaiyecimiz ve bir de sağlık görevlimiz var. Her bölümde farklı bir olayı çözüyorlar. Mesela ilk bölümde bir seri katil tarafından kaçırılan bir kızı kurtarmaya çalışıyorlar, diğer bölüm bir intihar vakası... 

Polisimizin babası bir baş savcıymış ama araları bozuk. Suçlularla işbirliği yapıyor sanırım. Oğlumuzun geçmişinde büyük bir pişmanlığı var. Tabi kuyruğuna bastığı onlarca kişi boş durur mu? Oğlumuzun geçmişini araştırıp açığını bulmaya çalışıyorlar. Sonradan öğreniyoruz ki, oğlumuzun bu taşra bölgesine gelmesinin bir sebebi varmış.

Yeni taşındığı dairenin hayaletli olduğunu söylediklerinde polis abimizin tepkileri çok komikti. Gece duyduğu garip sesler yüzünden evde birinin olduğunu sanması ve hayalet avına çıkmasına çok güldüm. Dizi ve karakterler güzel ve eğlenceliydi. İş arkadaşlarıyla aralarındaki muhabbetlere çok güldüm.  Dizi 12 bölüm ve muhtemelen 2.sezonu da gelecek. Çünkü finali ucu açık bitti. Şimdi baktım ağustosta ikinci sezonu gelecekmiş.


8 yorum:

  1. Eğlenceli görünüyor, izlemek isterdim. Suç konusunu da seviyorum zaten, merak uyandırıcı oluyor. Teşekkürler tanıtım için. 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem aksiyon dolu hem de eğlenceli bir dizi. Eminim seversin. :)

      Sil
  2. çok sevdiğim konulardan saol yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlence aksiyon bir aradayken sevilmez mi! 😂

      Sil
  3. bugün ben de bir dolu dizi yazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz attım hemen. Bol bol polisiye dizisi. Göz atacağım bir kaçına :)

      Sil
  4. 2. sezonu bayrakla bekleyenler dernek başkanı geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli ve aksiyon dolu bir diziydi. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...