6 Aralık 2022 Salı

BCP Kasım Ayı Raporu Aralık Ayı Teması

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında bir yılı ardımızda bıraktık. Bu yıl da etkinliğimize devam ediyoruz. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi ve etkinlik kuralları için tıklayın. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) (Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın.)

Etkinliğimiz ikinci yılını tamamlamak üzereyiz. Bu yıl geçen seneye göre daha az katılım oldu maalesef ki. İnşallah bir sonraki sene daha aktif bir etkinlik dönemi geçiririz. Kasım ayımızın teması Okul-Öğretmendi. Bu tema kapsamında yayınlanan yazıları aşağıya ekliyorum. Gözden kaçırdığım varsa yorumlarda hatırlatmayı unutmayın. :) 

Şule Uzundere - Köy Enstitülü Delikanlı (Kitap) 

Okurix - Weak Hero Class (Dizi) 

Bez Cadıları - User Not Found (Dizi) 

Figting! - The Teacher Diary (Film) 

Deeptone - Öğretmen Olmak (Kitap) - Wednesday (Dizi)

Gül Özdemir - Dostluk Korosu (Film) 



Gelelim ikinci senemizin son ayına. Aralık ayının teması İskandinav edebiyatı ve Yeni Yıl. Bu temalara uygun dizi-film-belgesel izleyebilir, kitap okuyabilirsiniz. Şimdiden keyifli okumalar, keyifli seyirler. :)

29 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tema listesi ay sonunda belirlenmiş olur muhtemelen. Katılım taleplerini de o vakit ekleriz. :)

      Sil
  2. Etkinliğe yeni katıldım ancak henüz yazı yayımlayamadım bazı aksiliklerden dolayı. Umarım Aralık ayında aktif olabilirim. Akşam bütün yazıları okuyacağım ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralık ayındaki katılımınızı merakla bekliyoruz. Şimdiden keyifli okumalar. :)

      Sil
  3. Ben son iki ay yoğunluk sebebiyle katılamadım ama bu hafta içerisinde iki yazımı da tamamlayacağım. Aralık teması için paylaşılacakları heyecanla bekliyorum, en sevdiğim tema sanırım Noel :) Umarım seneye de bu etkinlik olur ve çok daha fazla katılım alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarını yayınlayınca mutlaka haber ver, listelere ekleyeyim. :)

      Sil
  4. Kasım ayında katılamadım ama Aralık ayı, yeni yıl temalı olunca hevesliyim. Umarım katılabilirim eeheh :))

    YanıtlaSil
  5. Ben aralık ayı için iskandinav ülkelerine ait bir kitabımı bitirdim, bir filmimi seyrettim yarın da belgeseli seyredip yayınımı yaparım herhalde. Edebiyat ya da yeni yıl kısmını çıkararak "Iskandinav Ülkeleri" özelinde düşünerek daha kapsamlı algıladım aralık temasını umarım sorun olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temaları genellikle birden fazla seçenek halinde sunuyoruz ki, katılımcılar zorluk yaşamasın. Dilediğinizi seçebilirsiniz. Sorun yok tabiki. Yazıyı biraz erken yayınladınız ama bir sakıncası yok. :) (Her ayın yazısını o ayın son haftası yayınlıyoruz.)

      Sil
    2. Ilk yayinin heyecanina verin,...umarim gelecek yılın temaları da böyle öğretici ve kapsamlı olur

      Sil
    3. Dediğim gibi sorun değil. :)

      Sil
  6. Merhaba ben aralık yayınımı yaptım, ilk defa katıldığım için umarım doğru anlamışımdır. Ana sayfama girerseniz başlıkta (BCP - Aralık) eklentisiyle görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralık ayı raporu için hazırladığım ve ay sonunda yayınlayacağım yazıya ekledim linkinizi. Ben daha başlamadım bile :)

      Sil
  7. iskandinav edebiyatından okuycam işallah ben de :) teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitap düşünüyorum ama şuan elimde okuduklarımı bitirmem gerek. :)

      Sil
  8. heey bak madem 2023 temaları için bize her yer okul (deniz) arkadaşımıza sa sorarız, belki o da önerir bişeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi onunda fikrini alalım. :)

      Sil
    2. Ben tema önerirsem mutlaka 1. Sırada
      ; Çebre, Çevre sorunları, Sürdürülebilirlik, Doğa ile uyumu vurgulayan herşeyi kapsayan bir tema öneriridim herhalde. Çünkü son günlerde Çevresel Tarih alanına bakınıyorum da bu konuda dünya olarak herkesin tek tek biliçlenmesinin ne kadar elzem olduğunu farkediyorum.

      Sil
    3. Çok güzel ve önemli bir konu. Bunu doğa olarak ekleyelim listemize. Geri dönüşüm konusu kitap konusunda biraz zorlayabilir. :)

      Sil
  9. son yazımı gördün müüü :)

    YanıtlaSil
  10. İlk defa bir ay yazımı erken paylaştığım için mutluyum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken paylaşınca insanın üzerinden büyük bir yük kalkıyor. :)

      Sil
  11. 2. yıl geçti gitti bile. İlk yılında katılabildim ama bu sene hayatımdaki önemli değişimlerden ötürü maalesef katılamadım. Umuyorum ki 3. yılında tekrar birlikte olabiliriz bu güzel etkinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. 3. yılımızda tekrar aramızda görmek isteriz seni. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...