20 Mayıs 2022 Cuma

Catch The Ghost (Dizi Tanıtım ve Yorum)

Oğlumuz polis akademisini birincilikle bitirmesine rağmen bazı sebeplerden dolayı sorunsuz bir hayat için metro istasyonlarında görev alan birime atanmayı ister.  bu ekibin görevi, metro ve metro istasyonlarında işlenen taciz, hırsızlık, kavga gibi suçları araştırmak ve bu bölgeleri denetlemektir. Kızımız ise acemi bir polis olarak bir şekilde bu birime girmeyi başarır. Acemi olsa da metrolar hakkındaki detaylı bilgi ağına sahip olması ve suçluların üstüne pervasızca atlamasıyla hem ekibine zor anlar yaşatır, hem de dikkatleri üstüne çeker. Oğlumuz sessiz sakin bir hayat sürerken bomba gibi kucağına düşen kızımızla ne yapacağını bilemez. Zamanla kızımızı tanımlayan tek kelimenin pervasızlık olmadığını görür.

O sıralarda iki yıldır çözülemeyen Metro Hayaleti adını verdikleri bir seri katil davası yeni bir kurbanla tekrar gündeme gelir. Katil kimseye görünmeden cesetleri metroya bırakmaktadır. Kızımızın trajik geçmişini burada öğrenmeye başlıyoruz. Otizmli ikiz kız kardeşi metroda kaybolduğundan beri polisin yakasına yapışıp kız kardeşinin ortadan kaybolmasında Metro Hayaletinin parmağı olduğunu söyler. Ciddiye alınmayınca yıllarca kendi araştırır ve polis olup sonunda istediği yer olan metro ekibine katılır.

Sonrasında kızımızın ekipten gizli şekilde yürüttüğü bu davanın ilerleyişini ve kızımızın görevli olduğu her dava için kuralları hiçe sayarak nasıl canla başla çalıştığını görüyoruz. 

Diziye başlarken hayaletli falan zannediyordum. Meğer polisiyeymiş -ki polisiye de severim. Dizi güzeldi. Başrol kızımızı yıllar önce Cinderella's Stepsister dizisinde izlemiştim. Müthiş ağlama sahneleriyle beğenimi kazanmıştı. Bu dizide ise oynadığı karakteri biraz tutarsız buldum. Muhtemelen senaryodan kaynaklanıyordur ama bir kadın polis olarak bazen işinde çok iyiyken bazen saçma acemilikler yapıyor. Misal; suçluları kolaylıkla yakalayıp ardından ayakkabı bağcığına takılıp düşmesi gibi eğreti duran durumlar vardı. Böyle hissetmemin sebebi muhtemelen aklıma Cinderella's Stepsisterdaki karakteriyle kazınmış olması.  

Son olarak bölüm sonlarında çıkan şarkıyı sesini çok beğendiğim The Rose grubundan Kim Woo Sung söylüyor.

Bu performanslarına da bir göz atın;

Favorilerimden;



29 yorum:

  1. ooooo mademsi polisiye peku o zamansa alalım listeye, senden bi dolu dizi aldım bakalım listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi dizi ama bir Doctor Prisoner değildi hani. :)))

      Sil
  2. heey son yazıma da bi baksan yaa, uygun olursaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ve geldim. Henüz Pakistan dizilerine başlayamadım ben. :)

      Sil
    2. Bütün memleket dizilerine başlasak yetişemeyiz herhalde. :)

      Sil
    3. Tabiki imkansız bir durum ama kültürünü öğrenmek istediğin ülkenin dizileri mutlak bir kesinlik olmamakla birlikte bir parça yardımcı oluyor. :)

      Sil
  3. Şarkıcının sesini ve grubunun tarzını beğeniyorum. Evet bir dönem hayaletler revaçtaydı. Bir ara ürkütücü canavarlar felan. Kdrama dönem dönem bir temaya tutunuyor sanki. :)

    YanıtlaSil
  4. Ya bu çocuk çok tatlı sırf gülüşü için valla izliyorum dizilerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben ilk defa izledim kendisini. Dediğin gibi gülümsemesi çok sevimli.

      Sil
  5. Bu diziyi gözden kaçırmışım galiba ilk kez görüyorum. İncelemen için teşekkürler :)
    Çok ilgimi çekti diyemem ama Kim Seon Ho için belki izlerim ehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4/4lük bir dizi değil ama polisiye meraklıları için fena sayılmaz. :)

      Sil
  6. Ne güzel bir diziymiş hem de polisiye :) o zaman izlenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz komedi ve dram da sayılır dizi. KEyifli seyirler eğer izlerseniz.

      Sil
  7. bcp mayısı şimdilik görebildiğim, düş tasarımcısı, duygu emanet, bonheur yazdılar. aklında olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur u gözden kaçırmışım. Teşekkürler. :)

      Sil
  8. İkisi birlikte çok tatlı görünüyor :)

    yazıda görünce kalpler çıkmasına yol açansa rose-sorry oldu, harika şarkı ;)

    YanıtlaSil
  9. heyoooo yazdım ben de bcp mayısı :)

    YanıtlaSil
  10. bcp mayıs için yazcan ama de mi sendeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacağım inşaallah. Beyaz Gemi yi okuyorum bitince yazacağım. :)

      Sil
  11. İlk şarkı çok güzelmiş, sevdim. :))
    Ne zamandır dizi izleyemiyorum ya hiç sıra gelmiyor. Kpss geçince izleyebilirim. :) Dizi ararsam bloğuna bakacağım özellikle.
    Kızı nereden hatırlıyorum diyorum ben de, o diziye bakmıştım ama sonuna kadar izlememiştim. :) Güzel tanıtım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kpss de başarılar. Fırsat bulunca uğra. O dizi de çok güzel ağlıyordu kız. Konu itibari ile mükemmel olmasa da kızın oyunculuğunu beğenmiştim o dizide. :)

      Sil
  12. sessiz gemi, fighting, tefrika da yazdılaaar :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...