14 Haziran 2021 Pazartesi

Harry Potter ve Felsefe Taşı - Sırlar Odası (Kitaplardan Alıntılar)


18 yorum:

  1. Harran Potter kitapları en sevdiğim fantastik seri. Çok ayrı bir dünyası var. Alıntılar da çok güzel olmuş, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim. Seriyi kaç kere okudum bilmiyorum. Bu sene tekrar başladım okumaya. :)

      Sil
  2. Tamamen farklı bir anlatım olmuş, çok zor olmadı bu şekilde hazırlamak 🙈gerçekten tebrikler, bence büyük emek var 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolaya kaçtım biraz ama herkes tarafından bilindiği için konusunu yazmaya gerek görmedim. Bir yandan da sevdiğim alıntıları da yazmadan geçmek istemedim. 😂

      Sil
  3. abi ne güzel siten varya bu resimlere çok emek veriyorsun gibime geliyor.

    benim sitemde " valla üzülüyorum" konusu var okumanı tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Blog yazmak benim kendim için yaptığım bir hobi. Takipçi veya tanınmak için yapmıyorum. :) Bana yetiyor. Tavsiyeniz için teşekkürler.

      Sil
  4. potter hogwarts heyoooooo ve hermione en sevdiğim, keyifli olmuş, saooool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim. bu sene tekrar okumaya başladım. :)

      Sil
  5. Ben hâlâ Harry Potter okumamış, izlememiş olan %1'lik dilimde bir insanım ama nasipse bir gün maraton yapıp izleyeceğim :D
    İki kitaptan da en beğendiğim alıntılar en sondaki alıntıları oldu :) Kim olduğumuzu gösteren şey seçimlerimizdir... klasikleşmiş bir söz gibi geliyor kulağa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka kitaplarını da oku. Filmler o kadar eksik ki! Teşekkürler. :)

      Sil
  6. Okurixx,
    Ne güzel tasarımı var ya bu kitap yazılarınızın! :)
    Harryli bu yazıya da bayıldım.

    Kendimizle ilgili bir şeyler bulduğumuz veya bulmasak bile gerçekten keyif alarak okuduğumuz kitaplar bizde izler bırakır :)
    Okumak gibisi var mı ya :)

    (bu arada, blog'umda kitapla ilgili bir sürpriz gelişme var :) kitabı okursanız yorumlarınızı mutlaka bekliyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle kitap için tebrik ederim. Sanırım kitap çıkarma ile ilgili yazınıza rastlamıştım uzun zaman önce. Böyle güzel haberler duymak insanı mutlu ediyor. Tekrar tebrik ederim ve yorum için teşekkürler. :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bu sabah geldi. İnşaallah bir daha kesilmez. :)

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş, bayıldımm, emeğinize sağlık:))) Harry Potter çok seviyorum ve kesinlikle okunmalı, sonrasında filmleri izlenmeli:)))

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...