8 Ekim 2020 Perşembe

Kitap Alışverişi


Bir kaç hafta önce kendime güzel bir kitap alışverişi yaptım. 😍



 Ve evet, maalesef ki bu seriyi henüz okumadım. Hazır kampanyada görünce hemen aldım. Aslında kitap alışverişi fikri tamamen seriyi indirimde görmemle başladı. Yani tüm suç onun. 😂 Fantastik serileri seviyorum. Seri hakkında o kadar çok övgüye rastladım ki, beklentim tavan yaptı. Hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum. Bu nedenle biraz bekletip, beklenti değerlerim biraz düşünce okumayı düşünüyorum.



 Bu seride uzun süredir gözüm var. Daha önce almayışımın başlıca sebebi eski kapaklarıydı. Öyle pek kapak düşkünü değilim pek. Güzel kapakları elbette ki seviyorum. Ama kitap illa güzel bir kapağa sahip olmalı diye bir kuralım yok. (Öyle olsaydı Artemis kitaplarının pek çoğu sınıfta kalırdı. Şimdiki kitaplarına dikkat etmedim ama önceki kitapların kapakları çok kötü. )  Ama nedense eski kapaklarından hoşlanmıyordum. Yeni baskıları görünce alayım dedim. Okuyan var mı?



Bu serinin kapaklarına bayılıyorum. 😍Bir Yudum Su  kitabını okuyalı bir seneden fazla oldu. Çok fazla aksiyon yoktu hatırladığım kadarıyla. Ama ben sevmiştim. Umarım bunu da beğenirim.

Bir Yudum Su kitabı için tıklayın.



Bu kitabın ismi ilgimi çekti. İnsanı motive edecek, fikirlerini gerçekleştirmesi için yol gösterecek bir kitap olduğunu düşünmüştüm. Maalesef ki, içinde sadece sözler var. Okudukça paylaşırım.



Bu ön okumayı da ayraçlarla hediye olarak yollamışlar. Ön okuma seveniniz var mı? Ben cesaret edemiyorum nedense.



Son olarak bunlar da market ganimetleri.Bu tarz defterleri çook seviyorum.Bunlardan okuduğunuz ya da merak ettikleriniz var mı?

17 yorum:

  1. Gölge ve Kemik serisine bayılmıştım. İlk 50 sayfada umutların kırılmasın. Gerisi harika. Evrenin Ötesi de müthiş bir uzay kurgusu. Onu da çok beğenmiştim. Ne güzel bir alışveriş olmuş. Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şöyle sağlam bir kurguyla çıkarsa karşıma, değmeyin keyfime. 😍

      Sil
  2. Ayy hepside çok güzel duruyor. Hayırlı olsun bende kısa sürede kitap alışverişi yapmayı düşünüyorum. Kitapların yorumlarını bekliyorum 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Şu okuyamama halinden bir kurtulayım. 😅

      Sil
  3. Hepsini keyifle okumanı diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Grisha serisinin fiyatlarından dolayı elim gitmiyordu zaten. Ama şuan karton kapaklı seri 39 TL. İndirimde görünce almak istedim. Yoksa kitap fiyatları aldı başını gidiyor. ☺️

    YanıtlaSil
  5. Evet haklısın. Ama Pegasusun yeni kitaplarındaki fiyatı görünce, üç kitaba 40tl vermiş olmak çokta üzmedi beni. :) Ama keşke şu fiyatlar artık okuyucunun yüzünü güldürecek seviyede olsa. Kampanyalar haricinde kitap alamaz oldum. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kapıda ödeme yapıyorum. Sabretmesi zor olsa da açmadan balkonda bekletiyorum, bir gün en azından. Yine de insan tedirgin oluyor. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. İçinde en çok Fikirlere Kedi Gibi Davranın kitabı dikkatimi çekti. Hayırlı olsun güzel günlerde oku. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yol gosterici bir kitap olduğunu düşünmüştüm. Ama belli mi olur, içindeki bir söz farklı ufuklar açabilir. 😂

      Sil
  8. Grisha serisini o kadar çok merak ediyorum ki.. Eski okuma düzenime dönebilirsem ilk alacağım seri olacak kesinlikle. Diğer kitapları ise henüz okumadım ama yorumlarını takip edeceğim mutlaka. Ah o indirimler yok mu.. Bende bir girip baksam eminim boş çıkamayacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım en kısa sürede eski düzenine dönersin. ☺️

      Sil
  9. Kitap alışverişi en sevdiklerimden😍Aldıkların şahane duruyor keyifli okumalar😊

    YanıtlaSil
  10. Evrenin Ötesi serisi bende de var, henüz okumadım. Bir ara güzel bir seri ama popüler olmadı diye duymuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan çok beğeniyor ama pek talep görmedi dediğin gibi. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...