27 Eylül 2020 Pazar

Hit-and-Run Squad (Film Tanıtımı)



Filmin ilk bir kaç dakikasına Youtube da dolaşırken rastladım ve hemen izlenecekler listesine ekledim. İzler izlemez gelip blogda paylaşmak istedim.

İsimleri boş verin. Başrol kızımız;  kötü şöhretli iş adamı olan F1 yarışçısı(kötü adamımız) ile  ve polis müdürü arasındaki rüşvet söylentilerine dair kanıt ararken dava elinde patlıyor ve vur-kaç soruşturma bölümüne yollanıyor. Burada başrol oğlumuzla tanışıyor. Üstün zekalı, arabalardan anlayan ve davaları kısa sürede çözen tuhaf oğlumuz ve hamile bir amir ile birlikte F1 pilotunun karıştığı bir vur-kaç olayını araştırıp kanıt ararken dikkatleri üzerlerine çekiyorlar. Kötü adamımızı yakalamak için ellerinde pek çok olay var ama her defasında kanıtlar yok oluyor, şahitler kayboluyor, şikayetler geri çekiliyor. Yozlaşmış bir emniyet güçleri sistemiyle suçluları yakalamak zor.


Zorlu bir kovalamacanın ardından tuhaf ama zeki oğlumuzun verdiği kayıplar, geçmişte bıraktığı karanlığın uyanmasına neden oluyor. İşin içinde olduğunu öğrendikleri her isim onlara güçlü birer düşman daha kazandırıyor.

 İhanet yaraları kolay kolay kabuk bağlamaz. Ama bazen yaşadığınız acı, yapmanız gereken şeyler için vücudunuzun ihtiyacı olan enerjiye dönüşür. 

Filmi çok beğendim.Aksiyon, dram, macera, komedi... Ne arasanız var..K-dramayı neden sevdiğimi bir kez daha hatırlamış oldum. Tavsiye ederim. :)

Hyo-Jin Kong u(başrol kızımız) sanırım ilk olarak  Sang Doo, Let's Go To School dizisinde izlemiştim. (Rain le birlikte oynamıştı.) Ya da belki önce Hello My Teacher da (Gong Yoo ile oynamıştı) izlemiş olabilirim.. Ama kendisini en çok Pasta dizisinde sevmiştim. İnatçı ve yolundan sapmayan karakterleri oynamasını seviyorum. :) Bu filmde de benzer bir karakteri oynamış.


Jun-yeol Ryu (tuhaf oğlumuz) u bu filmle tanıdım ve çok sevdim. Son 3-4 senedir pek k-drama izlemediğimden olabilir. :)
  

Jung-suk Jo u k-drama izleyenlerden tanımayan yoktur. Ama bu filmdeki psikopat karakteri çok iyi canlandırmış. Tebrik ediyorum kendisini. En son Exit filmini izlemiştim. GG den Yoona ile oynamıştı. O film de güzel. İzlemediyseniz tavsiye ederim. 



Shinee den Key i kırmızı kafa olarak görünce çok güldüm. Söylemeden geçemeyeceğim. :) 


(Resimler alıntıdır.)

14 yorum:

  1. Hiç duymamıştım ama güzel bir filme benziyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-dramanın en iyi yanlarından biri, dram ve komediyi bir arada barındırabiliyor oluşu. Tavsiye ederim. :)

      Sil
  2. Ahahha kırmızı kafa iyidi 😂😂 ilk defa gördüm izleyim bari güzele benziyor

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır kore dizi filmlerine uzağım, ne filmi çıktı ne oldu haberim yok artık :)) ,flower of evil i izledim Bi yakında işte, Jun Ki olunca bakayım dedim:)) , bitirdim onu da tavsiye ederim.GÜzel senaryolara denk geldikçe günde tek toz kıvamında iyi oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo... Sen buralarda mıydın? :) Ben de uzun süredir izlemiyorum. İstiyorum ama çok fazla zamanımı alacakmış gibi hissediyorum. :) Arada bir film izliyorum işte. Jun Ki dedin, yakaladın beni. :)))

      Sil
    2. Değilim aslında buralarda, bugün aklıma geldi girdim diyebilirim :) bak bak güzel diziydi:) Bende günde tek toz şeklinde izledim diyebilirim. Eskisi bir oturuşta bir kaç bölüm yok artık :) Zaten hayat koşturmacası,yaşadığımız sınavlar diyelim...Bu kısma pek vakit kalmayabiliyor. :) Şükür tabi bugünümüzü gene de:)

      Sil
    3. Haklısın. O nedenle pek Kore dizisi izleyemiyorum. Çok fazla zamanımı alıyormuş gibi hissediyorum.

      Sil
  4. Başrol 3'lüyü acayip seviyorum, filmi de merak ediyordum ama yoğunluktan aklımdan çıkmış. En kısa zamanda ben de izleyeyimm :))

    YanıtlaSil
  5. Kore filmlerini çok severim buna da şans vermek lazım :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...