14 Eylül 2020 Pazartesi

Logo Denemeleri

 


Son on-onbeş gündür kendime bir logo tasarlıyorum. Yayınladığım resimlerde kullanmak için ihtiyacım var. Çünkü kullandığım profil resmi her resim üzerinde hoş durmuyor. (Turuncu olduğu için).  :)))

Örneğin;


Çok fazla sırıtmaması için biraz transparan yapıyorum ama bu şekilde de hoşuma gitmiyor.  

Instagram da mutlaka rastlamışsınızdır, isimlerden logo yapılan bir video dolaşıyor ortalıkta. 

Video için tıklayın.

Benim de hoşuma gitti. Deneyeyim dedim. Farklı fontları kullanarak bir kaç tane hazırladım. (yalan, en az on tane :) ) Aslında hangisini kullanacağıma karar verdim ama bu süreci biraz anlatmak istedim sizlere. Belki ilginizi çeker, sizde denemek istersiniz.

Photoshop programına ihtiyaç yok. Ben online olarak pixlr sitesinde yaptım. Çok kullanışlı bir site. Ufak tefek işler için sürekli kullanıyorum. zaten telefonumda da aynı program var. Kitaplardan alıntı yapacağım zaman, resim üzerine resim ekleyeceğim zaman kullanıyorum.

İşte farkı fontlarla yazılmış bir sürü okurix;


Bu ilk denemeydi. Sağa sola çevirdim ama bir çeşit böcek görünümünden ileri geçemedi.  :) Kanji harflerini de anımsatıyor biraz.




 2.si hoşuma gitmişti hatta kullanmaya başladım. Ama kardeşimin ısrarla kundağa sarılmış bebeğe benzetmesiyle yine kolları sıvadım.



Bunun neresinde okurix yazıyor? diyebilirsiniz. Ama yazıyor. Kitap ayracına benzemiyor mu? :)

Bunun şekli ve deseni hoşuma gitti. Yazı fontu da hoş. Dağınık durmayışını, derli toplu oluşunu çok sevdim. Ama harfler hiç belli olmuyor.  :) Yine de yedekte bekletiyorum.


Son olarak bunda karar kıldım. 



Sizce nasıl? (Ve evet. O logoda okurix yazıyor.)

😂

22 yorum:

  1. Bence en sondaki çok hoş olmuş daha orjinal duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hoşuma gitti. :)

      Sil
    2. En iyisi o bence bazıları anlaşılmamış da daha marjinal sana özgü bir görüntüsü var bence. Hiç düşünme fazla ben burdayım demiş 😅👍🏻🌸🌸

      Sil
    3. Teşekkürler. 😂 Bu şekli alabilmesi için üç kez değişikti. Ama sonuçtan ben de memnunum.

      Sil
  2. Sonuncusu daha iyi, belki O nun içinde kalmış r ve k veya x biraz daha dışa çıkabilir, hem biraz geniş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İ harfinin olduğu yer biraz dar gözüküyor ama dışa doğru açarsam çok daha dağınık durur gibime geliyor. Yine de bir deneyeceğim. :) Tavsiye için teşekkürler. :)

      Sil
  3. Karar verdiğin logo en güzeliymiş😊

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller^^ Denerim belki ben de ;) Benim hoşuma giden ise senin seçtiğin, tam anlamıyla hem değişik olmuş hem de harfler gözüküyor. Güle güle kullan^^

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel ve orijinal görünüyor, çok hoşuma gitti! En son seçtiğin bence de logo olmaya çok uygun. Oldukça yaratıcı denemeler olmuş, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel duruyor bir logoda bana yap diyesim geldi yazını okurken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemesi bedava. ☺️ Instagram'da görüşelim. 😂

      Sil
  7. Çok mantıklı bir düşünce. Logo tasarım kısmı biraz zorlamış anladığım kadarıyla ama sonucu sevdim ben, emeğine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında zorlamadı. Yaparken çok eğlendim. 😊

      Sil
  8. logo ben de daha düzgün bir şey istiyorum ama zor yapması. bence senin en son yaptığın çok güzel :) hepsi farklı ama sondaki daha iyi ;)

    YanıtlaSil
  9. Denemelerin hepsi birbirinden güzel ama sonuç mükemmel olmuş :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...