25 Temmuz 2019 Perşembe

Gece Yıldızı - Marie Lu (Tanıtım ve Yorum)




Kız kardeşi ile olan ayrılığının ardından Adelina içindeki karanlığı dizginleyemiyor. Her gece tekrar ve tekrar gördüğü kabuslar peşini bırakmıyor. Adelina topraklarına toprak katarken ayak bastığı yerlere merhamet götürmediği bir gerçek. Sayısız suikast girişiminden kurtuluyor ve isyancıları bir bir avlıyor. Onu bir tek Afsuni güldürebiliyor. O da çok nadir. Adelina karış karış kız kardeşini ararken bir yandan içindeki sesleri ikna etmeye çalışıyor ama bu pekte mümkün değil.




Violetta, Raffaele nin yanında eğitim görmeye başlıyor. Kız kardeşini gömüldüğü kendi karanlığından kurtarmak için her şeyi yapmaya hazır. Raffaele bunun artık dönüşü olmadığını söylese bile.
Ezo ise yaralı. Adelina'nın baskısıyla Kraliçe Mavie nin tüm gemilerini ateşe verdiğinden beri kolları yanık içinde. Bir türlü iyileşmiyor.

Henüz kaynağını bilmedikleri bir karanlık denizleri zehirliyor. Havada ölüm kokusu kol geziyor.

Violetta'nın hastalık haberi, kafasındaki nefret kusan seslere rağmen Adelina yı yollara düşürüyor. Yeni bir işgale hazırlanan Adelina çok daha büyük bir tehlikenin canlılar dünyasının kapısını çaldığını öğreniyor. Gelen ne ise, Adelina'nın bile midesini bulandıracak bir karanlığa sahip.

Saflar değişiyor. Ve sular üzerinde beklenmedik bir ittifak kuruluyor.



Seriyi yaklaşık dört günde okudum. Seri baştan sona kadar karanlıkla kaplı. Her satırda öfke, nefret ve korkuya rastlıyorsunuz. Açıkçası yorucu bir seriydi benim için. Beklediğim etkiyi yakalayamadım. Ama sağlam bir karanlık karakter okumak istiyorsanız bu seriyi okuyun. Ayrıca Afsuni karakteri kendini her halükarda size sevdirecektir. Oyuncu, haylaz karakterleri kim sevmez ki.  Hasta olduğum bir dönemde okuduğum için olabilir ama seriye 3 puan mı, 4 puan mı vereyim bilemiyorum yinede sonuna kadar okuttuğu için sanırım 4 vermeliyim. Biraz daha aydınlık bir hikaye olsun isterdim. 
Ya da yazar serinin şanına yakışır bir karanlıkla herşeyi yok etmeliydi.
Umarim yazarımızın Efsane serisini daha çok severim.


4 yorum:

  1. Merak ettiğim bir seriydi ama pek benlik değilmiş onu anladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle baştan sona bir kötü karakter hikayesi. Sevenleri elbette vardır. O nedenle çokta kötülemek istemiyorum ama benim için çok yorucu bir seriydi.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bana da. Halbuki Warcross tan sonra büyük umutlarla başlamıştım.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...