31 Aralık 2017 Pazar

Malesef ki, Yine Kitap Alışverişi






2017 nin son yayınıyla karşınızdayım.
Bkm nin indirimlerine dayanamayan ben, yine kitap alışverişi yaptım. Kırmızı Piyano çıktığından beri merak ettiğim bir kitap. Yakın zamanda yazarın Kafes kitabını da almıştım.Yazar kitap finallerini açık uçlu bırakmasıyla meşhur. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz.


Çavdar Tarlasında Çocuklar, pek çok kişinin beğenip ısrarla tavsiye ettiği bir kitap. Ben de merak ediyorum. Dünyayı Güzellik Kurtaracak ise Bkm nin kampanyası sayesinde 1 tl ye aldım. Defalarca görmüş olmama rağmen  bir türlü satın almaya sıra gelmemişti. Kampanyayı görünce tabiri caizse üzerine atladım resmen. Umarım beğenirim.


10 Numaralı Kamara, gizem türünde bir kitap. Konusu çok ilgimi çekmişti. Bir gemidesiniz ve yan kamarada bir kadın görüyorsunuz. Sonrasında ise tüm deliller yan kamarada gördüğünüz kadının aslında hiç olmadığına işaret ediyor. Ne yaparsınız? Dönüş ise uzay ve uzaylıları konu alan bir kitap; yanlış hatırlamıyorsam.


Ada serisini ise uzun zamandır almak istesem de, fiyatları sebebiyle yanlarına yanaşamıyordum. Bkm de 12.90 a düşünce fırsat bu fırsat dedim ve aldım.


Sessiz Kalma, yabancı yayınlarının en yenilerinden. Nasıl bu kadar çabuk indirime girdi bilmiyorum ama fırsatı kaçırmadım. Yapılan yanlış karşısında sessiz kalıp kendini mi korumaya alırsın, risk alıp canını feda etmeyi  göze alarak gerçeği mi haykırırsın?

4 yorum:

  1. Kafesi okuyan biri olarak Kırmızı Piyanoyu merak ediyorum.:) Ohh maşallah alışveriş hızına yetişilmiyor.Koyacak yer kaldı mı evde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma kuzu. Yemiyorum, içmiyorum kitaba yatırıyorum parayı. :) Hepsi Bkm ve okuoku nun indirimleri yüzünden. :)Tam diyorum ki, 'hıhh tamam artık alacak kitap kalmadı' bakıyorum istediğim ama fiyatından dolayı yanına yanaşamadığım kitaplar indirime girmiş. :) Kardeşimde çalışmaya başadı, hergün kitap kumbarama bozuklukları atıyo. Bende kitaba yatırıyorum :)

      Sil
  2. ada serisini almayı ben de düşünüyordum, güzelse alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz okumadım ama okuyunca yorumunu yazar, fikrimi söylerim :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...