28 Aralık 2017 Perşembe

AliExpiress Alışverişi









Evet, evet ben de AliExpress kervanına katıldım. Satın aldıklarım yeni yeni elime ulaşıyor. Büyük bir merakla beklediğim kitap ışığı, elime ulaşanların ilki. 20-22 tl arasıydı fiyatı sanırım. Bu fiyata göre daha ağır bir metaryalden yapıldığını düşünmüştüm ama çok hafif. Kitaba baskı yapmaması adına iyi sayılabilir. Işığı gayet güzel. Gece vakti gözlerimi rahatsız etmeden rahatlıkla kitap okumamı sağlıyor. Çok beğendim. 


İşte size gece vakti Warcross tan bir sayfa. :)











4 yorum:

  1. Bir de ışıklı gözlükler var takıp okuyon onları seviyorum ben de :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku sitesinde var o gözlüklerden. Fiyatı da çok uygun. Aldım bir tane ama göze takınca ışıklar gözleri rahatsiz ediyor biraz. Gözüme takmak yerine gözlüğü elimde tutarak sayfayı aydınlatıyordum. 😂 Bu daha kullanışlı.

      Sil
  2. Bende dükkanları kaydediyorum ama henüz kartım yok ,olursa bi gün alacak çok şeyim var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimin kartını kullanıyorum bende. 😁

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...