14 Ağustos 2023 Pazartesi

BCP - Temmuz Ayı Raporu ve Ağustos Ayı Teması

 

BCP (Blogları Canlandırma Projesi) kapsamında iki yılı ardımızda bıraktık. Bu yıl da etkinliğimize devam ediyoruz. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve o temaya uygun film-dizi-kitap üçlüsünden en az birini izliyor-okuyoruz. Ay sonunda yorumlarımızı yayınlayıp, birbirimizin bloglarını ziyaret ederek trafiği ve aktifliği arttırmayı planlıyoruz. Detaylı bilgi ve etkinlik kuralları için tıklayın. Etkinliğe katılmak isterseniz yorumlarda belirtin. :) Etkinliğe katıldıysanız diğer üyelerin yazılarına yorum bırakmayı unutmayın. Temmuz ayının teması ise; Komedi, Mizah ve Alman Edebiyatıydı. Bu ay da katılım sayısı iyi. Bakalım kimler neler okumuş, neler izlemiş? (Gözden kaçırdığım varsa yorumlarda belirtin lütfen.)

Okurix - Doctor Cha (Dizi) 

Yüreğimin İklimi - Sam & Kate (Film) 

Makbule Abalı - Bertolt Brecht (Şair) 

Bonheur - Crash Course in Romance (Dizi) - The Boy Next Door (Dizi) 

Baz Cadıları - Switch (Film) 

Deniz - Ahi Evren - Mevlana Mücadelesi (Kitap) 

Fighting - Mahalleden Arkadaşlar (Film) 

Tefrika - Üç Büyük Usta (Kitap) 

Deeptone - Man vs. Beee (Dizi) - Keşke Bugün Kendimle Karşılaşmasaydım (Kitap) 

Peliş - Müjdemi İsterim (Film) 

Ağustos ayının teması; Savaş, Tarih ve Yolculuk. Bu temalar kapsamında dilediğinizi okuyup, izleyebilirsiniz. Şimdiden kolay gelsin. :)


16 yorum:

  1. Hello 😊
    Greetings from Indonesia.
    Nice blog

    YanıtlaSil
  2. Rapor için teşekkürler. Emeğine sağlık 💌

    YanıtlaSil
  3. Bu ay katìlìm daha cok oldu. Boyle devam eder ins. Agustos ayi teması tam bana gore keza son zamanlarda zaten hep tarih icerikli okuyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi denk gelmiş. Ayı yarıladık ben daha karar veremedim. :)

      Sil
  4. Ayın teması gerçekten çok hoşuma gitti!
    İçlerinde birkaç merak ettiğim film ve kitap zaten vardı. Ne güzel denk geldi. :)
    Bu arada siz söz etmişken ben de düşünmedim değil. Bu projenin ilk zamanlarını çok net hatırlıyorum. Gerçekten 2 yıl olmuş. Şaka gibi geliyor insana. :)
    Emeğinize sağlık.
    Çokça teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli okumalar, keyifli seyirler o vakit.
      Evet neredeyse üç sene bitiyor. Zaman ne çabuk geçiyor. :)

      Sil
  5. Doktor Cha dizisi çok karşıma çıktı ama izleme fırsatım olmadı. Konusuna bir bakayım. :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederiz eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ben buralarda yokken güzel bir proje olmuş. Eylül ayından sonra ben de katılacağım inşallah

    YanıtlaSil
  8. Bu ayki temanın yazılarını okumak pek keyifliydi. :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...