19 Ağustos 2022 Cuma

My Name (Dizi Tanıtım ve Yorum)

Kızımız henüz liseliyken babasının bir gangster olduğu haberleri ortalığa yayılınca hayatı cehenneme dönüyor. Okulda zorbalığa uğradığı gibi polisler de ortadan kaybolan babasını bulmak için sürekli kızımızı rahatsız ediyor. 

Sonunda babası kendine ulaştığında her şey için babasını suçluyor. Babası gizlice eve geldiğinde ise kapının önünde vuruluyor, kızımızın kollarında ölüyor. Bu olaydan sonra ne polisten ne de babasının mafya arkadaşlarından bir fayda göremeyeceğini anlayınca kolları sıvayıp suçluyu bulmaya çalışıyor. Başı türlü türlü belalara girince babasının dahil olduğu mafyanın patronu kızımızı yanına alacak ve intikam alması konusunda ne kadar kararlı olduğunu sorgulayacak.

Mafyanın en alt kademesinde olanların dövüş eğitimi aldığı bir spor salonuna taşınan kızımız burada varını yoğunu güçlenmeye harcıyor. O kadar erkeğin içinde yaşadığı zorbalık ve tacizlerin ardından yeterince güçlenince mafya patronu ona yeni bir kimlik veriyor ve babasını öldüren silahın bir polise ait olduğunu söylüyor.

Böylece kızımız polis olup babasının katilini bulmak için yollara düşecek. Bu karmaşık ip yumağını yavaş yavaş çözmeye başladığında öğrendiği tek şey bildiğini sandığı her şeyin yalan olduğu olacak. Eski bir düşmanla kesişen yolları kızımızı defalarca ölümün eşiğine getirirken kimin iyi, kimin kötü, kimin katil olduğu iyice belirsizleşecek.

Çok sürükleyici sekiz bölümlük bir diziydi. Baştan uyarayım; bol miktarda kan, şiddet ve aksiyon var dizide. Sadece iki seçenek olsa da gerçek katil kim çıkacak diye merakla bekledim. Son bölümde verdiği kayıplar her izleyici gibi beni de üzdü. Öyle olsa da daha toz pembe bir final istemezdim. Kızın oyunculuğu da güzeldi.

20 yorum:

  1. Tanıtım için teşekkürler. İlgimi çekti, not alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. hımmm yani heyecanlı sürükleyici mi pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim. Sürükleyiciydi. Zaten kısacık, 8 bölüm. :)

      Sil
    2. Umarım beğenirsin. Keyifli seyirler. :)

      Sil
  3. İlk defa duyduğum bir film teşekkür ederim hocam not alıp en kısa sürede izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  4. Listemde olan yapımlardan sen de sevmişsin, bölüm sayısı da azmış. Hemen izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum neden, dizi bende büyük bir iz bıraktı sanki. Umarım sen de seversin. :)

      Sil
  5. İzlemiştim bunu sevmiştim de... Son kısım hakkında sana katılıyorumi, üzdü ama tozpembesine de gönlüm razı gelmezdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Trajik finaller daha etkileyici oluyor. :)

      Sil
  6. heey bcp 8 i gizem gündüz de yazdııı :)

    YanıtlaSil
  7. Ahh bu dizi çok iyiydi yaa. Bayağı etkilenerek izledim, kötü adama bile düştük :D
    Sonu hakkında söylediklerine katılıyorum. Toz pembe son gitmezdi bu diziye ama o kayıpları da vermesek iyiydi sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de etkiledi. :) Kızımız tam kendini bir yere ait hissetmişken verdiği kayıp çok ağırdı ama yine de finalin değişmesini istemezdim. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...