14 Ağustos 2022 Pazar

Forgotten (Film Tanıtım ve Yorum)

21 yaşındaki başrol oğlumuz, abisi, anne ve babasıyla yeni bir eve taşınıyor. Psikolojik rahatsızlığı sebebiyle ilaç kullanan oğlumuz ailesiyle mutlu mesut yaşarken abisiyle yağmurlu bir gecede dolaşmaya çıkıyorlar.

Her şey o gece başlıyor. Kendisinden önce eve dönen abisinin kaçırılmasına şahit olan oğlumuz durumu hemen ailesine ve polise bildiriyor. 19 gün sonra abisi geri dönüyor ama kaçırılmasından itibaren hiçbir şeyi hatırlamıyor. 

Sonrasında oğlumuz geriye dönen kişin abisi olmadığını iddia etmeye başlıyor. Gece abisini takip ederken yakalanmaktan son anda kurtulduğunu düşünürken tekrar yatağında uyanmış olması onun için işleri zorlaştırıyor. Gerçekten bunlar yaşandı mı, yoksa hepsi hastalığının sebep olduğu korkunç rüyalar mı? Gerçekleri ortaya çıkartmak konusunda inatçı olan oğlumuz sonuçtan hiç de memnun olmayacak. Çünkü hiçbir şey göründüğü ya da beklediği gibi değil.

Gerilim dolu güzel bir filmdi. Beklenmedik ters köşeleri ile beni şaşırtmayı başardı. :) Bazı bölümlerde gerim gerim gerildim. Kim iyi kim kötü belli değil. Aksiyonu bol bir psikolojik gerilim filmi arıyorsanız bir göz atın.

18 yorum:

  1. izledim evet hıhıms iyiydi :)

    YanıtlaSil
  2. Görseller harika olmuş. Açıkçası önüme çıkmıştı ve izlemek de istiyordum. Teşekkürler. 💜

    YanıtlaSil
  3. İzlemek isterim. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  4. baksanaa bi son yazıma ama, kore, son diziyi de izlemeyi dene yaa çokzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum.
      Dizilerden ikisi listemde. Özellikle son dizinin videoları çok ilgimi çekti. :)

      Sil
  5. Dikkat çekici bir filme benziyor, filmi sayenizde öğrenmiş oldum. Ne izlesem diye düşündüğüm zamanlarda fikir olacak bana :)

    YanıtlaSil
  6. Güzelmiş, izleyim ben bunu. Konusunu sevdim, görseller de iyi. :))

    YanıtlaSil
  7. Bu filmi Sevgili Gül Özdemir önermişti, ben de izlemiştim. Gerilimini sevmiştim. İlk bölümü çok iyiydi. Özellikle karakol sahnesini hâlâ hatırlarım.

    YanıtlaSil
  8. Görseller müthiş duruyor. Konusu da ilgi çekici, her saniyesi pür dikkat izlenen filmlerden gibi geldi bana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yağmur sahnesini ben de çok beğendim. İZlerken insanın dikkatini çekmeyi başarıyor.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...