17 Haziran 2022 Cuma

Bosch (Dizi Tanıtım ve Yorum)

Yaşını başını almış, deneyimli ve zeki polisimiz Harry Bosch ın baş rolünde olduğu bu polisiye dizisi yedi sezon. Sezonlar genel olarak onar bölümden oluşuyor. Diziyi, devam dizisi olarak yeni başlayan Bosch: Legacy dizisini incelerken keşfettim. 

Rengini belli etmeyen, sakin gibi görünen, zeki ve gözü pek polisimiz, ortağı, ekibin emekli olma yaşını inatla erteleyen iki kafadarı, eski FBI ajanı olan eski eşi ve çok sevdiği kızı, zeki, kurnaz ve akıllı bir avukat çevresinde şekilleniyor dizi. Her sezonda önüne kim çıkarsa çıksın, suçlunun mevkisi ne kadar yüksek olursa olsun gerçek suçlunun peşini bırakmıyor Bosch. İlk bir kaç sezonda kendisi küçükken öldürülen annesinin katilini bulmaya çalışıyor. Tabii başı da beladan kurtulmuyor haliyle. Pek çok kayıp veriyor. 

Ben diziyi beğendim. Kurgu da güzeldi. Gerçek suçluları tahmin etmek ya da suçunu nasıl kanıtlayacağını merakla beklemek güzeldi. 

10 yorum:

  1. bosch, en iyi polisiye dizilerden seçildi, super yaaa :) böyle eski bir de the wire var, o da bosch kadar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi dizi. The Wire dizisine de bir göz atarım. :)

      Sil
  2. İlk defa sizin sâyenizde duyuyorum diziyi. Sevdiğim bir tarz. Fırsatım olursa izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç uygunsuz sahnesi dışında sağlam bir diziydi. :)

      Sil
  3. Akşam eve gittiğim zaman bir bakayım buna :)

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz dizilerin modası hiç geçmiyor. Her bölüm ayrı bir suç gösterdikleri için sonsuza kadar devam edebilirler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bölüm farklı bir suçlu peşinde koşunca sıkıcı olmuyor polisiyeler. Tek bir düşman olunca biraz kendini tekrar ediyor gibi oluyor. :)

      Sil
  5. Polisiye türde dizileri çok severim.Buna da bakacağım😍

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...