5 Aralık 2021 Pazar

Bob Hearts Abishola (Dizi Tanıtım ve Yorum)



Bob, babasından devralıp büyüttüğü çorap üretim fabrikasının sahibidir ve işinde iyidir. Ellisine merdiven dayayan Bob, bir gün kalp krizi geçirip hastaneye kaldırılır. Burada karşılaştığı Abishola adındaki Nijeryalı hemşireye gönlünü kaptırır.

 Başlarda duygularının karşılık bulacağından pek emin değildir ama işler beklenmedik şekilde gelişir. Tek çocuk annesi olan Abishola ise kültürüne bağlı, hırslı, dobra ve ciddi biridir. Bob ın şapşal iki kardeşi, çatlak annesi, Abishola nın teyze-eniştesi ve çatlak arkadaşlarıyla bakalım ikilinin ilişkisi nasıl ilerleyecek?

(Üstte Çatlak kardeşler)

Üçüncü sezonu devam eden dizi sitcom tadında yirmişer dakikalık bölümlerden oluşuyor. İlk bir iki bölüm ne bekleyeceğimi bilemediğim için beni şaşırtsa da, komedi yönünün ağır basması ve çatlak karakterleriyle kendini sevdirdi. İzlerken çok eğlendim. :) Özellikle birbirinden bu denli farklı karakterlere sahip insanların bir parça anlayış sayesinde ilişkilerini ne denli büyütebildiklerini görmek ayrı bir güzeldi. 

(Üstte Abishola nın çatlat teyze ve eniştesi)
(Bob un annesi)
(Abishola nın çatlak arkadaşı)

(Gifler alıntıdır.)

19 yorum:

  1. eveeet en sevdiğim dizilerdeeen yaaa, yeni sezonuna başlamadım daha, bugünlerde başlıycam, çünküüü birçok sevdiğim dizinin yeni sezonu geldi ekim ayında, blacklist, see, witcher, biohackers, virgin river, sinner gibii. ayy ne komik dizi yaa :) aklıma gelmişken, bu dizinin yazarının bütün dizileri komik yaa, chuck lorre yanii, mom dizisi yaa efsaneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten komik bir dizi. Her karakter ayrı birer ikon. Ben; Blue Period, SWAT, The Wheel of Time (4 bölüm izledim, kitabını okumadan devam etmek istemiyorum), Star Trek;Discovery e bakıyorum. Witcher ın ilk sezonunu izledim. See ye bir kaç bölüm bakmıştım sanki.

      Sil
    2. blue period, duymadım, bi bakıyım :) swat ilk sezonu izledim :) discovery ilk sezonu izledim, witcher, see de ilk sezonları :) wheel of time izlicem tabisi, ilk kitabın bir kısmını okuduydum ama izlerim artık okumam belkii, izlemek daha kolay :)

      Sil
    3. Zaman Çarkı çok uzun bir seri olduğundan okumak istersem hevesim kaçmasın istiyorum. Blue Period bir anime. Resime merak salan bir liseli hakkında. ;)

      Sil
  2. İlginç görünüyor, uzun zamandır bu tarz yabancı komedi izlemiyorum. Belki ön yargılıyım ya da yeterince ilgimi çekmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümlerin kısa olması ve durum komedisi bakımında eğlenceli olması izlemek için birer sebep. Bir göz at bence. Özellikle şöyle sağlam bir kahkahaya ihtiyaç duyduğunda. :)

      Sil
  3. Ben çok eğlendim izlerken. Size de keyifli seyirler. 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben bu diziye başladım, sanırım 4 ya da 5 bölüm izlemiştim sonra unuttum... değişik bir diziydi haklısın. Hatırlattığın iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  5. bu yazını hafta sonu bloguma koyduuuum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel duruyor merak ettim. İlk defa sende gördüm. :)

    YanıtlaSil
  7. Tatlı bir diziye benziyor. Kısa olması açıkçası beni kendine çok çekti. Zira şu sıralar uzun şeylere çok katlanamıyorum. Diziyi listeme ekledim teşekkürler yorum için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi tatlı ve eğlenceli. Kısa olması da ayrı bir artı. :)

      Sil
  8. Çok tatlı ve akıcı bir diziye benziyor, sayende dizinin varlığından haberdar oldum kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GerçektEn tatlı ve eğlenceli bir dizi. Bölümlerin 20şer dk olması da cabası. :)

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...