13 Nisan 2021 Salı

Oradan Buradan Kitap Alışverişi

Çocukluğun Soğuk Geceleri

Yeni kitap alışverişi ile geldim. 😂 Kardeşimin sponsorluğuyla yeğenlerime ayda-iki ayda bir kitap alışverişi yapma kararı alınca ben de bunu fırsat bilip araya bir kaç kitap sokuşturuyorum. Bir önceki kitap alışverişinde aldığım Kalanlar kitabıyla Tezer Özlü ile tanışmıştım.(Kalanlar - Tezer Özlü) Kasvetli havası ve dağınık düşünceleri ile ilgimi çekmişti yazar. Yorumlardaki tavsiyeler üzerine Çocukluğun Soğuk Geceleri kitabını aldım. 

Sevgili Gül Akça , yazarın bir başka kitabının tanıtımını yapmıştı yakın zamanda. Ben de yorum olarak yazarla tanışmak istediğimi ama hangi kitabı alacağım konusunda kararsız kaldığımı söylemiştim. Sağ olsun bana bir kaç kitabını önerdi ve ben de onun önerisini dikkate alarak bu kitabı aldım. Bu sene yeni yazarlarla tanışma senem olacak sanırım. 
Biraz da Türk yazarlarımızı tanıyalım, öyle değil mi? Bu yıl yerli yazarlarımız ile daha çok tanışmak istediğim için kendimi bu konuda biraz teşvik ediyorum. Baskılara gelemeyen ben, kendimi soğutmamak için zorla kitaba başlama konusunda baskı yapmıyorum ama kitapları sürekli göz önünde bulunduruyorum. Kitaplığa bile yerleştirmiyorum ki, arada göz göze gelelim.
  Beş Sevim Apartmanı kitabının kapağı tuhaf ama kendince bir zarafeti var. Mesela Kinyas ve Kayra kitabının kapaklarından biri beni çok rahatsız ediyor. Kitabın çok fazla sevenini gördüm ama ben o kapağı almam, alamam. Öyle rahatsız etti beni. Gördükçe strese girerim gibi hissediyorum.  

Hepsiburada dan yaptığım akrilik boya, parmak yaldız alışverişin arasına bir adet Martin Eden sokuşturdum. (Belki o alışverişi de paylaşırım.) Herkesin öve öve bitiremediği kitabı bir de ben okuyayım dedim. Resimleri kitaplar elime ulaşmadan hazırladığım için Martin Eden kitabını ince olarak hazırlamışım. Halbuki 520 sayfa kitap. :) Kitap ağzı bozuk bir gemicinin aşık olduğu kadın uğruna değişim çabalarını anlatıyormuş.

Deniz Erbulak
Deniz Erbulak ile beni tanıştıran sevgili fighting! oldu. Kendisinin bloğunda tanıtım yazılarına rastlamıştım ve bana özellikle tavsiye etmişti. Fantastik yazan yazarımızla tanışayım dedim. Aslında uzun süredir alışveriş sepetine girip çıkıyor seri. :) Üç kitabı birlikte alma inadıyla sürekli olarak erteledim almayı. Sonunda inadımı sessizce bir kenara terk edip ilk iki kitabını aldım. Beklentim büyük. Haydi bakalım.

Pirinç Kenti kitabını alamadım ama hazır resmini hazırlamışken buraya da ekleyeyim dedim. Peki neden hazırladım? Sevgili Nora, Instagram'da bu kitabın Hepsiburada sitesinde çok büyük indirimde olduğunu söyledi. Hazır siteden alışveriş yapacağım, bari bunu da sepete ekleyeyim dedim ve 16 TL olan kitabı sepete ekledim. Alışverişi tamamladım, tamamlayacağım derken bir hafta geçti ve kitap indirimden kalktı. Şuan 38tl. 😂 Tıpış tıpış sepetten çıkardım. İşte böyle bir hikayesi var. Yine de Nora ya teşekkür ediyorum ve indirim haberlerinin devamını bekliyorum. :)

Yeğenlerim için aldığım kitapları tanıtımlarıyla birlikte ayrı bir postta paylaşacağım inşaallah. Bazılarını çok beğendik yeğenlerimle. Okurken, resimlerini incelerken ve resimleri saçmalayarak yorumlarken çok eğlendik. Bu arada Hayırlı Ramazanlar. İnşallah bu Ramazanda artık başkalarıyla değil, kendimizle uğraşmamız gerektiğinin bilincine varabiliriz. Sevmek ve saygı duymanın nefretten daha kolay olduğunu fark ederiz. 

Bu sıralar Kazuo Ishiguro nun Beni Asla Bırakma kitabı ile Robert Bryndza nın Derin Sular kitabını okuyorum. Gerçi son bir haftadır pek okuyamadım ama devam edeceğim. Siz neler okuyorsunuz? Üstteki kitaplardan okuduklarınız var mı? 

Son olarak Sevgili Duygu nun kendi bloğunda yazdığı SAVAŞ ÇIĞIRTKANI isimli kurgusunun dördüncü bölümü yayınlandı. Ben başından beri takip ediyorum. Anlatım tarzı ve kurgusu gerçekten çok iyi. Mutlaka ilk bölümden başlayarak okumanızı tavsiye ediyorum.

39 yorum:

  1. Bol, keyifli okumalar dilerim. Ben de yeni Kitapyurdu'ndan sipariş vermiştim. Özellikle de bu aylarda baya bir indirim oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sana da keyifli okumalar. :)

      Sil
  2. Hünerli ellerinle ne de güzel arka fonlar yapmışsın, tebrik ederim. Güzel kitaplar.., yerli yazarları destekleme fikrini de tebrik ediyorum. Tezer Özlü'nün kitaplarından önce ilginç hayat hikayesiyle tanıştım. Sevinç Erbulak'ın kitabı ile ilgili düşüncelerini bir başka paylaşımında detaylıca öğrenmek isterim. Selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka fonları beğenmene sevindim. Yerli yazarlarla daha fazla tanışmak istiyorum artık. Tezer Özlü nün hayat hikayesini detaylı olarak bilmiyorum. Erbulak ın kitaplarını bu yıl içinde okumak istiyorum. Yorum için teşekkürler. ☺️

      Sil
  3. iyi okumalar çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Mine Söğüt un kalemini beğenirsem mutlaka tavsiye ettiğin kitaba bakacağım. Bu kitabın konusunun masalsı olduğunu tahmin ediyordum ama umarım beni ürkütmez. 😂 Martin Eden hakkında çok övgü duydum. Beklenti tavan. Beni Asla Bırakma nin filmi olduğunu biliyorum. Önce kitabını okuyayım dedim. Yorum ve tavsiyeler için teşekkürler. 😍

    YanıtlaSil
  5. Tezer Özlü nün kitapları ve kendisi ile ilgili bende bir kaç arkadaşın yorumunu okumuştum ve ilgi çekici görünüyor ☺️ Her öneri ayrı güzellikte, teşekkürler ��☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar hakkında ben de çok fazla yorum gördüm. Umarım bu kitabı da güzeldir . :)

      Sil
  6. Martin Eden'i severek okumuştum. Beni çok etkilemişti. Amin Maalouf'dan Semerkant'ı okudum. Nedense çok sevemedim. Kitabın içine giremedim. Abbasiler ile ilgili daha detaylı bilgi bekliyordum. Sonuç uzun zamandır Amin Maalouf' a karşı biraz mesafeliyim. Yalnız son çıkan kitabı dikkatimi çekti. Bakalım. Diğer yazarlardan hiç okumadım. Belki yolum bir gün onlarla kesişir. Ne yapacağım hiç belli olmuyor da :)) Çok güzel bir alışveriş olmuş. Keyifle oku :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin Eden in seveni çok. Beklentim yüksek o kitaptan. Teşekkür ederim 😄

      Sil
  7. Hepsini keyifle okumanı dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. Martin Eden'i şimdilerde okuyorum. Ama beklentim yüksek sakin sakin okumaya çalışıyorum. Şu anlık iyiyiz :D Mine Söğüt'ün bu kitabını ben de almayı düşünüyorum rahatsız ediciliği yüksekmiş duyduğuma göre ama elinden bırakamıyormuşsun. Böyle tarif edilmesi ilginç geliyor :) Bol keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Sevim Apartmanını herkesin uyarısını dikkate alarak gündüz vakti okumaya karar verdim. :) Martin Eden yorumunu merakla bekliyorum. :)

      Sil
  9. Ne güzel bir alışveriş olmuş şimdiden keyifli okumalar😍

    YanıtlaSil
  10. Bayılırım oradan buradan yapılan kitap alışverişlerine. Nerede indirim görürsem çöküyorum oraya 😄 keyifli okumalar canım 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok zevkli. 😂 Teşekkür ederim

      Sil
  11. erbulak ile pirinci bilmiyom, diğerleri iyimiş :) martin eden çok severim, tezer zaten biricik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin Eden ı seven çok fazla. Beklentim iyice yükseldi. 😂

      Sil
  12. Çok güzel kitaplar almışsın. Martin Eden'i ben de mayısta okuyacağım. Doğu'nun Limanları, Yansıma serisi, Mine Söğüt hep merak ettiklerim arasında. Yorumlarını bekliyorum. Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin Eden ı ben de bu sene içinde okumak istiyorum. Teşekkür ederim 😄

      Sil
  13. martin eden okuduğum en güzel kitaplardan biriydi bu zamana kadar okumadığını hiç tahmin etmedim doğrusu o kadar kitap alıp okuyorsun nasıl es geçtiiieeeeeeennnnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂 Haklısın da okunacak çok fazla kitap var. Sıra gelmiyor bir türlü 😂

      Sil
  14. Keyifli okumalar dilerim. Çok güzel kitaplar. Bu kitaplar arasında en çok merak ettiğim Martin Eden. Mine Söğüt hiç okumadığım yazarlardan biri. Bir ara baksam iyi olacak. En keyifli alışveriş kitap alışverişi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. En keyiflisi kitap alışverişi. Teşekkür ederim 😄

      Sil
  15. Yaa kaçtı mı indirim, tüh! Umarım tekrar girer de alırsın... Yine de sayemde haberdar olmana çok sevindiiim, yine denk gelirsem haber vereceğim mutlakaa :) Bir sürü güzel kitap almışsın, güle güle oku hepsinii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırdım indirimi. Artık nasip başka indirimlere 😂 teşekkür ederim 😄

      Sil
  16. Yansıma'yı hemen oku, yorumunu çoook merak ediyorum :D Aldığın kitapları keyifle oku ve indirimi kaçırman kötü olmuş. Yeğenlerine aldıklarını merak ettim, bekliyorum yeni yazını. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailecek korona olduk. Şu sıra okuyamam hiç halim dermanım yok. Ama iyileşince okuyacağım inşallah

      Sil
  17. Turk yazarlari ben de okumadim yprumuna gore listeme ekleyebilirim bir ikisini. Liste de en cok dikkatimu ceken Martin Eden oldu. Herkese ayni duygulari hissettirir mi bilmiyorum ama mukemmel bir kitaptir. Ins sen de keyifle okursun. Emegine saglik��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudukça yorumlarını paylaşacağım. 😊 Teşekkür ederim.

      Sil
  18. Beş Sevim Apartmanı'nı çok sevmiştim, umarım sen de seversin. Pirinç Kenti ben de alacaktım ama sonra caydım zaten dediğin gibi fiyatı da güncellendi. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Okumaya çekiniyorum ama bakalım. 😊

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...