6 Şubat 2021 Cumartesi

Kelime Oyunu 10 (Haydi Gel)

Kelime oyunu


Bu haftanın kelimeleri EstTen den. Kelimelerimiz; parmak ucu, veda, ruh, sevilmek, satır.

'Parmak uçlarıma kalkıp' ile başlayan yazma serüvenimin bir sonraki durağı 'yalnızlığın kıyılarından beraber dönelim' oldu. Aralardaki boşlukları yavaş yavaş tamamladım ama bu haftaki biraz kısa oldu sanki. 

Sonraki haftanın kelimeleri neler? Ben bulamadım. Bilen varsa yorumda belirtirse çok sevinirim. Hazırlık yapayım biraz.



Haydi Gel

Parmak uçlarıma kalkıp heyecanla görmeye çalıştığım duvarın ardındasın hala,

 Bende çocuksu bir merak, sende geçen yılların üzerinde bıraktığı umursamazlık.


Gözlerinin satır aralarında okuyabiliyorum ettiğin vedaları.

Ne çok boyanmışsın ayrılıkların kasvetine,

Yorgunluğun karasına bürünmüş gönlünün kapıları.

Geriye kalışlarının kırıntıları dökülüyor ardın sıra inceden inceye.

Topuklarında ağırlığı birikmiş hep gidemeyişlerinin.

Belli ki yürüdüğün onca yolda  kaybetmişsin renklerini,

Benimse sevmelerim ve sevilmelerim kalabalık değil zaten.

Yalnız da hissetmedim, 

Kendime yetişlerimle  doluydu ceplerim .

Hadi gel.

Ruhumuzdan çalan yalnızlığın kıyılarından beraber dönelim.

Biz ısıtalım birbirimizi.

Sen bana güneş ol, ben sana ay,

Ben buz sarkan geçitlerimi(köprülerimi) seninle ateşe vereyim.

Sen tüm ürkekliğini yitirip, gökyüzünde süzülüşümü izle geceleri.

Ben yaralarını öpüp, seveyim,

Sen gül kokulu yapraklarla sar benimkileri.


(02.02.2021)

26 yorum:

  1. Ellerinize, kaleminize sağlık. Bu kelime oyunları herkese göre değil ve yazan tüm arkadaşları tebrik ediyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İlla şiir ya da hikaye olması gerekmiyor. Anı, mektup, deneme de kabul. Dilerseniz katılabilirsiniz.

      Sil
    2. Bu alan zor ama Ağaç Ev Sohbetlerini daha bir heyecanla ve biraz daha keyifle takip edip uygun konuyu bekliyorum katılmak için (aslında bu haftaki konu olarak idealdi ama henüz çözmeye çalışıyorum, yakında bu anlamda daha fazla aranızda olacağım diye ümit ediyorum:-) )

      Sil
    3. Şimdiden hoş geldiniz diyelim. Bekleriz.😂

      Sil
  2. Enfes olmuş gerçekten kelimelerle oynuyorsunuz ve ortaya muhteşem bir eser çıkıyor, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Kelimelerle güzel oynamış, yerlerine cuk oturtmuşsunuz :) güzeldi, sevdim :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık valla yetenek bu :)

    YanıtlaSil
  5. Şiir de başarılısınız.
    Soraya cevap olarak, Ebemkusagı kelimeleri verecek. Konusunu bugün listede gördüm. Takipte değilseniz şayet, Deeptone nin kelime oyunu konusunu takip edin. Orda konusunun linkini verir görünce.

    YanıtlaSil
  6. Yine harika bir şiir olmuş eline sağlık😍

    YanıtlaSil
  7. sen şiirci oldun iyiceeee :) güzel şiir hatta şarkı sözü bile olabilir bu :) hüzünlü başlayıp kalp çağrısı ile bitti :) gelecek haftanın kelimeleri ebemkuşağının yazısındaa :)

    YanıtlaSil
  8. Kaleminize sağlık, ayrıca bu etkinlikler yeni bloglar keşfedilmemizi sağlıyor, şiire ilgili biri olarak belli kelimeler çevresinde geliştirilmiş yazı olarak şiirinizi başarılı buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü yeni blogla tanışma fırsatımız oluyor. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  9. Kaleminize, yüreğinize sağlık! ^^

    YanıtlaSil
  10. Haftalardır kelime oyunu için yazıyorum ve yazılan bütün yazıları okuyorum. Ve hiçbir zaman metin içinde haftanın kelimelerini aramıyorum. Cuma gerek yok çünkü. Biliyorum ki kelime oyunu etkinliği sadece yazmak için bir vesile. Ben daha çok metne odaklanıyorum.
    Şiiriniz ve daha özelde bağdaştırmalarınız çok güzel. Tebrik ederim. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer arkadaşların yazdıklarını okurken ben de unutuyorum kelimeleri aramayı. Maksat yazmak olsun. :) Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  11. Yaaa çok güzel yazmışsın 😍😍ben 1 kere katıldım sonra yetişemedim bir sonrakinde bende varımmm 💪🏻💪🏻💪🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Katıl tabi. Bu hafta belki kaçamak yapabilirim ben de. 😂

      Sil
  12. hüzünlü başlayıp umutlu bitti sanki di mi güzel şiir olmuş kalemine sağlıık :) bu hafta ebemkuşağı sıradaki çarşambanın kelimeleri de makbule abalıda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle umutla bitti. Teşekkürler. Haftaya yazılacak kelimeleri not aldım. Bu haftayı eş geçeceğim galiba

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...