19 Ağustos 2020 Çarşamba

The Speed Cubers (Mini Belgesel)




40 dklık mini bir belgeselle geldim bu kez. Rubik küp şampiyonası...

17 ve 23 yaşındaki en hızlı rubik küp çözücüleri olan iki yarışmacı hakkında olan bu kısa belgesel, sayılar ve isimlerden ibaret değil. Bu ikilinin rubik küp ile ilgilenmeye başlamaları, takıntıları, tanışmaları, arkadaş olmaları, birbirlerini desteklemeleri, birbirlerine örnek olmaları hakkında. 

17 yaşındaki Max bir otizimli ve en büyük kahramanı 23 yaşındaki Felix. Max in ailesi rubik küp takıntısının ve yarışmalara katılmasının, arkadaş edinmesinin onu nasıl da olumlu yönde etkilediğini anlatıyor. Bu ikiliyi turnuva sırasında da izlemeye devam ediyoruz.



Mini bir rubik küp meraklısı olduğumdan, bu kısa belgeseli sevdim. İlginiz yoksa sever misiniz, bilemiyorum ama sıcak bir anlatımı var.
Ben 3*3*3 de hala iki buçuk dakikanın altına inmeye çalışırken bu şampiyonlar sadece saniyeler içinde rubik küpü çözüyor.  Eski bir reklamda, küçük bir çocuk okuldan eve dönünce annesine '' çok çalışmam gerekiyor çoook'' diyordu. Benim de çok çalışmam gerekiyor çoook.

Bir göz atın derim.


(Resimler alıntıdır.)




9 yorum:

  1. Ben bu tarz mini belgeleri çok severim netfilx de hiç görmedim ama sanırım bakacağım buna 😍😍

    YanıtlaSil
  2. Ben de abimden öğrendim. Arada bir yapmayınca unutuyor insan. ☺️

    YanıtlaSil
  3. Rubik küpüne özel bir ilgim yok ama belgesel ilgimi çekti. Bakacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Daha hayatımda bir kez bile çözemedim o küpleri. Ama bu konuya olan ilgin ve bu konudaki başarın gerçekten takdire şayan 🙏 Nerede aklımda kalmışsa, belgeseli görünce "tam Okurix'e göre" diye düşünmüştüm 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂😂 Ne mutlu bana. 😍
      Aslında abartildigi kadar zor değil. 8-10 tane formülü ezberlemek yetiyor. Ama bu dahiler 5-6 saniyede tamamlıyorlar. 😅

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...