29 Ekim 2019 Salı

Kurtadama Aşık Oldum - Dakota Cassidy (Tanıtım ve Yorum)






Bir kozmetik şirketinde satış temsilcisi olarak çalışan, işine aşkla bağlı ve kariyer basamaklarını hızla tırmanmaya kararlı olan kızımız Marty; bir gün iki stajyeri ile sokakta yürürken minik köpeği dev gibi bir köpeğe kafa tutar. İlk başta çok korkan Marty, ufaklığı rakibinden ayırmaya çalışırken iri kıyım kuçu kuçu tarafından yanlışlıkla ısırılır. İşte evinde güzelim koltuğuna oturmuş, kulağa delice gelen bir şeyler anlatan bu yakışıklı adamın burada olma sebebi o gece. Yani o öyle söylüyor. Güya kendisi kurtadammış ve Marty i yanlışlıkla ısırdığı için o da artık kurtadam olacakmış. Bla,bla,bla...





Tabiki Marty adamı ciddiye almaz ve hala aklı bir karış havadadır. Lakin yıllardır vejeteryan olan Marty nin canı fazlasıyla et istemeye başlamasıyla birlikte mükemmel hayatı rayından çıkmaya başlar.  Aaa bir de gecenin bir vakti kaçırılıp, bagaja tıkılması var. Güvenliği için sürünün yanında kalması gerekmesi ve dönüşüm konusunda tecrübe eksikliği Marty i bir hayli zor duruma sokuyor. Ay Konseyi durumu nasıl karşılayacak bilinmiyor ve Sürü uzun yıllardır hiçbir insan kuradama dönüşmediği için Marty den pek hoşlanmıyor.

Bu arada kaçırılmak, tekrar kaçırılmak ve tekrar kaçırılmak Marty nin başına gelenlerden sadece bir kaçı.




Fazlasıyla tahammülsüz olduğum bir döneme mi geldi de, kitaplar konusunda bu kadar mızmızlanıyorum diye kendimden şüphe eder oldum neredeyse. (Diriliş ve Çizgili Pijamalı Çocuk kitaplarını beğendiğim ve Yerdeniz Büyücüsü ise gayet güzel ilerlediğinden, psikolojik olarak sorun yaşamadığım kanaatine vardım. Yanlış kitapları peş peşe okudum sadece.) Kitabın ilk 30-35 sayfası baş karakterin çalışanlarından biri olan Nina'nın sızlanmasını okudum. Marty yerine ben 'kovuldun' diye bağırmak istedim şöyle suratına suratına.  Zaten baş karakterin aklı bır karış havada. Toz pembe bir dünyada yaşıyor. Biraz sabırla devam ettim ve kitap toparladı kendini.  Marty karakteri kitabın başındaki triplerinden kurtuldu ve daha sağlam bir karakter olduğunu sonradan gördük. Geveze ve haylaz bir karakter. Yoğun temponun ardından rahatlamak için okunabilecek, çokta ciddi olmayan çerezlik bir kitap.

Yazarın Pranormal Aşklar serisinin ilk kitabı bu. Üç kitabı daha var. Okumak isteyenler için söyleyeyim; kitap yetişkin içerikler barındırıyor.









6 yorum:

  1. Çerezlik bir kitap emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kaçırılmak, kaçırılmak... Çok komikti. Konu klişe gibi ama ilgi çekici de^^ Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet klişeydi. Başlarda Marty e çok sinir oldum. Ama sonradan ayakları yere basmaya başladı. Teşekkürler 😆

      Sil
  3. bazen derinlikli kitapları okuduğumuzda aralara aldığımız bu tür keyiflik okumalar tatmin etmeyebiliyor, dönemsel olduğunu düşünüyorum ben de :D KEyfin bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.😂 Sürekli ağır kitaplar okumakda olmuyor. Bir şekilde dengeyi kurmak lazım.🤣

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...