1 Şubat 2018 Perşembe

Mahoutsukai no Yome - Buyucunun Gelini (Anime)







Küçük yaşta ailesini kaybeden Chise, tam olarak yaşamdan ümidini kaybetmeye başladığı dönemde kendisine bir teklifte bulunan yabancıya hayır demek için hiçbir sebebi olmadığının farkındadır. Olayların sonunda Elias adındaki bir büyücünün çırağı olur. Küçüklükten beri insanların göremediklerini de gören kızımız, tanıştığı bu yeni dünya ile kendi deyimiyle bu görü lanetinin sebeplerini ve kim olduğunu öğrenmek için ilk adımını atmış olur.
 Elias tam olarak insan görünüşüne sahip olmayan pek çok kişiye göre korkutucu bir büyücüdür. Ama Chise ye evim diyebileceği bir yer verir. Elias ın bir çırak alması bu dünyadaki pek çok kişiyi rahatsız eder. Sonrasını izleyip görün.
 




















Her bölümde Chise bu dünyayı biraz daha tanıyor ve mutlaka bir olay  geliyor başlarına.Elias ve Chise çok farklı karakterler. Her ne kadar anime fantastik öğeler barındırsa da, bana göre huzur verici. Çünkü kaybolmuş bir ruhun, kendinden vazgeçmiş birinin bir yere ait hissetmesini anlatıyor.İzlerken sakinleşip dinlendiğimi hissettim.  24 bölüm olan animenin henüz 16 bölümü çevrilmiş. Ekstra olarak  Chise nin küçükken başından geçen bir olayın anlatıldığı 3 bölümlük ayrı bir sezonu da var. Ben sevdim. :) Birbirinden ilginç fantastik karakteri de içinde barındırması cabası.



(Resimler ve gifler alıntıdır.)


4 yorum:

  1. Merhaba,3 bölüm ayrı olarak mı var?ben bulamadımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ayrı adı; Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito

      Sil
  2. Bu animeyi bitirdin mi? ben de çok severek takibe başlamıştım ama güncelken devam edemedim, eğer bitirdiysen sonuyla ilgili fikirlerini almak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animeyi sonuna kadar izledim. Açıkçası çok fazla hatırlamıyorum finali. Ama animeyi sevdim. Farklı bir havası var.

      Sil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...