3 Şubat 2018 Cumartesi

Elime Geç Ulaşan Yeniler (!)





Şimdi hemen söyleyeyim, kitap alışverişine ara verme konusunda hala kararlıyım. Bunlar ne diyecek olursanız, aralık ayında sipariş vermiştim ve ocak ayının başında elime ulaştılar. Bu açıklamanın kendimi rahatlatmak gibi bir amacı bulunmuyor (!) :)

Gregor ve Gri Kehanet, Yeraltı Günlükleri Serisinin ilk kitabı. Yazarı Suzanne Collins i hepimiz Açlık Oyunları serisi hasebiyle tanıyoruz. Açlık Oyunları benim en sevdiğim distopya serilerinden biri. Bu seriyi okumayı neden bu kadar geciktirdim inanın bilmiyorum. En kısa zamanda seriyi tamamlayıp başlayacağım.






























Bu sıralar seri kitaplara dadandım. Bunda en büyük suç tabiki kitap sitelerinin. İndirimde görünce tek kitaplar yerine serileri almak daha hoşnut ediyor beni. Daha karlı bir alışveriş yapmış gibi hissediyorum.Halbuki aynı parayı ödüyorum. Kesinlikle psikolojik bir tatmin duygusu olmalı. :)
Şah ve Vezir uzun süredir takip ettiğim bir seri.Son kitabı Şah ı da aldıktan sonra seriyi toplu olarak okumayı düşünüyorum.Kitap kapakları da çok hoş.

Toz ise bir başka serinin ilk kitabı. Arka kapağını okuyunca dikkat kesildim. Umarım arka kapağında yazdığı kadar özgün bir konuya sahiptir.
Arka kapak yazısı;

''Dönüp baktığında, ondan geriye bir avuç toz kaldığını gördü... Bu bir hayal miydi? Yoksa bir kâbus mu? Olağanüstü yetenekleri yüzünden odasına kapatılmasının üzerinden tam altı hafta geçti. Annesine göre Genie, şeytan tarafından ele geçirilen, günahkâr bir kızdı ve normal bir yaşamı hak etmiyordu. Herkesin korktuğu güçleri, Genie'ye kaybolan çocuklara dair imgeler göstermeye başladığındaysa, her şey daha garip bir hal aldı. Genie, cevapları aramak üzere çıktığı yolda, var olmaya dair yeni ve hepsinden daha önemli bir soruyla karşılaşacaktı: Bedenlerimizin dışında bir yaşama başlamak mümkün müydü?''

























Dört Numara Benim, uzun yıllar önce filmini izlediğimi hatırlıyorum. Konusu ilginçti. Olay örgüsüne dair pek bir şey hatırlamıyorum ama pek çok kitap kurdu tarafından övgüyle bahsedildiğini duydum.

Ormanın Esrarengiz Gözleri, Hayalevi Kralları serisinin ikinci kitabı. Seri toplam altı kitaptan oluşuyor. Birer birer tamamlamaya çalışıyorum seriyi. Çok fazla okuyan görmedim ama okuyanla bir hayli övdü bu seriyi. Aslında serinin elimdeki iki kitabını okuyup ona göre devam kitaplarını alsam daha mantıklı olacak. Bu kitaplardan okuduklarınınz var mı?














4 yorum:

  1. Gregor serisi çok sevimliydi, çok hızlı okunuyor. Hemen başlamanı öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki kitabını daha alayım başlayacağım :)

      Sil
  2. Sende ki çoğu kitabı yeni görüyorum ama Açlık Oyunlarını sevdiğim için Gregor serisine bakarım bende,şimdi kütüphanenin sitesine baktım varmış.Gidince ödünç alayım bari:)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...