29 Ekim 2017 Pazar

ReLife (Anime)



Madem bu sıralar animelere sarmış durumdayım, bloğumda yer vererek biraz renk katalım dedim buraya.

 28 ine merdiven dayamış, işsiz bir adama, bir hap sayesinde lisedeki haline dönüşebileceğini söylerseniz... İlginizi çekti mi? Benim de çekti.

Otuzuna bir iki yıl kala hala dikiş tutturamamış, çalıştığı şirketten üç ayın sonunda ayrıldığı için, başka bir yerde iş bulamayan  Arata Kaizaki, böyle bir teklifle karşılaşınca şaşırır. ReLife şirketi bir yıl masraflarını karşılamak ve bir yılın ardından kendisine iş bulmak karşılığında, denek olarak bahsettiğimiz hap ile gençleşip, bir yıl lise son sınıfa gitmesini ve kendisi üzerinde uzaktan gözlem yapmalarına izin vermesini istemektedir.
Yeni yetme, dünyadan haberi olmayan veletlerle bir yıl geçirmek ne kadar zor olabilir ki!


Kaizaki, siniftakilerle sosyalleşirken ve sorunlarını çözmelerine yardımcı olurken, bir yandan da yetişkinlik hayatında karşılaştığı sorunları hatırlar. Lisedeki sorunların yetiskinliktekilerden pekte farkı yoktur. Aslında hayat boyunca senaryo hiç değişmez, yalnızca oyuncular değişir.

Acaba diyerek başlayıp, bitmesine gerçekten üzüldüğüm bir animeydi. Karakterleri birbirinden sevimli.İkinci sezonu gelir mi, bilmem ama bu haliyle de gayet güzel.  Hele final bölümü beni gerçekten şaşırttı.

Not olarak düşeyim, animeyi izleyip mangayla devam etmek istiyorsanız, manganın 109.bolumunden devam edebilirsiniz.
(Resimler ve gifler alıntıdır.)









4 yorum:

  1. Konusu değişikmiş, ilgimi çekti. Uzun süredir anime izlemiyorum olur da yeniden izlemeye başlarsam diye animeyi not aldım.

    YanıtlaSil
  2. Guzu mail hesabını yazsana bana ,benim blogdaki iletişim kutusundan ,ya da faceden de olur.Hangisi kolayına gelirse,niye dersen sonra söylerim.:))

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...