12 Haziran 2013 Çarşamba

(Kitaplardan Alıntılar) Seni Kaybedemem- Tara Kelly


 
 

 
Dün bitirip, bugün tanıtımını yayınladığım, Seni Kaybedemem kitabından bir kaç alıntı yapmak istiyorum. (Kitabın tanıtımı için tık tık)

Her zaman farklı bakış açılarına değer vermişimdir.Benden çok farklı düşünenlerin düşüncelerini kendiminkilerle kıyaslayıp, bakış açımı ve görüşümü geliştirmek hoşuma gidiyor.

Sizcede mucize gibi değil mi? Sizin için pek bir değeri olmayan herhangi birşey, başkaları için hayati değer taşıyor. İnsanları özel kılanın bakış açısı ve düşünme yeteneği olduğunu düşünüyorum. Ne kadar düşünüp kendinizi geliştirirseniz, o kadar özel olduğunuzu farkedersiniz. :)


 
 

Misal üstteki paragrafta; ''Çoğu tecrübeler tekrar yaşanmayacak kadar değersizdi''  cümlesi çok hoşuma gitti.Aslında bana sorsanız, ''tekrarı olmadığı için her tecrübe eşsizdir'' derim. Ama bir başkası için bu tamamen zıt bir anlam ifade ediyor.  :) Çok hoş :)

 
Buda başka bir mevzu :) Empatiden o kadar yoksun yetişiyoruz ki, insanlara dilediğimiz etiketi kolayca yapıştırıyoruz.Belkide etiketlendiğimizin farkına bile varmadan...

 

İşte buda çok güzel bir eleştiri :) Drea nın eleştirilerini cidden sevdim

Alttaki alıntılarda okunmaya değer :)

 

 

 



1 yorum:

  1. Seni Kaybedemem'in, kitaptan yaptığın alıntıları görünce ne kadar güzel bir kitap olduğunu tekrar anladım =)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...