14 Haziran 2013 Cuma

Sherlock Holmes Alışverişi



Dün Hak-mar dan  güzel bi kitap alışverişi yaptım :) Kitap almak için elime geçen bozuk paraları attığım bi kumbaram var. Ayda bir yada iki ayda bir içini boşaltıp kitap alışverişi yapıyorum.Hak-marın broşüründe Sherlock Holmesin, Yavuz Bahadıroğlunun kitaplarını görünce, kumbarayı açmanın zamanı geldiğine karar verdim. Abimde biraz yardımcı olunca elim kolum dolu çıktım Hak-mardan :) Kitapların tanesi 4,95 tl. Buyrun kitaplar;






Ayrıca Yavuz Bahadıroğlunun ''Fatih'' kitabınıda aldım.


Birde Oktay ustanın iki yemek kitabını aldım tanesi 3,45 tlden :)

Vel hasıl bu sıralar halimden memnunum Rabbim bozmasın. Eee siz nasılsınız bakalım?

6 yorum:

  1. ovvv süper ya benim nie böle şeylerden haberim olmuyor kız bana da yaz böle şeylerden haberdar et benide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bundan sonra mutlaka haberdar ederim :) eğer yakınlarınızda hakmar varsa mutlaka uğra.Dün geldi kitaplar, hemen bitmemiştir :)

      Sil
  2. dediğiniz yeri ilk defa duyuyorum. ucuz kitap olan yere damlarım genelde ama Bursa da dediğiniz yer yok sanırsam :( Ama sevdiğim bi seriyse hiç çekinmeden D&R dan alıp kitaplığıma koyarım. :D Sherlock holmes serisinin çıkan çoğu kitabını okudum nerdeyse. filmleride dahil izledim. yeni çıkan kitapları eski hikayeleri toplamılar yada derlemişler o yüzden alasım gelmiyor aynı diye. o adamın zekasına, olayları çözüş biçimine hayranım. hikayeyi okurken çözmeye çalışsamda beceremiyorum. bazen iki üç gün çözmek için kitaba ara verdiğim oluyor ama hiç çözebildiğim olmadı daha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak-mar aynen BİM gibi bimarket. haftada bir gün indirimli eşyalar, kitaplar, elektronik eşyalar getiriyorlar. İstanbulda yaygın bu tür marketler

      Sil
  3. Leylimm bende Holmesin serisini alcaktım indirimde diye,ama seninkinin fiyatları görünce pahalı geldi şimdi ne kadar iyimiş fiyatları burda da olsa ya o marketten :)

    Blogun hayırlı olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. kuzum yaparız bir ayarlama :) Ben bakayım kalmış mı kitaplardan :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...