27 Haziran 2013 Perşembe

Kitap Alışverişi ve Bir Kamyon Dolusu Sitem :(



İki gün önce yolum Ümraniye ye düşünce, kitapçıya uğramadan geçemedim :) Aslında çok istediğim bir kitap olan Kulak Aşık Olurmuş, Gözden Evvel ı almak için bu üçüncü gidişim aynı kitapçıya.Her seferinde bir kaç gün sonra gelecek deselerde, bir türlü gelemedi kitap :S Sonunda basımda bi aksaklık olduğunu söylediler.Sonuç olarak hala alamadım kitabı :S



Bende hemen Vehbi Vakkasoğlunun üstteki kitabını aldım. Nesil Yayınlarının kitaplarını beğeniyorum :)

 

İstediğim kitabı bulamadım ama abimin yeni evlenmiş olmasından da gaz alarak (onlarda okusun diye) , iki tanesi Sema Maraşlının olan , toplam üç tane evlilik terapisi ile ilgili kitap aldım. Evlilikle ilgili olanlar şuan abimlerde. Onlar okuduktan sonra bende okuyacağım inş.

Senenin başında, busene çok kitap okuyacağım diye karar aldım kendimce.Ama ne kadar çok okursam o kadar çok kitap alır oldum :S Okunacaklar listesi bi türlü azalmıyo :S 

İşte böyle. Bu postu dün yayınlayacaktım vaktim olmadı.Ama İhanet Noktasını dün gece bitirdim,Bugün yada yarın tanıtımıyla sizlerleyim :)




4 yorum:

  1. Aynı ben de senin gibiyim. Kitap gördüm mü dayanamıyorum alıyorum. Okunacaklar azaldı derken yine birden artıyor.. Keyifli okumaların olsun inşallah..:))

    YanıtlaSil
  2. sağolasın, görünce dayanamıyorum.Sonrada annem kızıyo çeyizine hep kitap mı koycan diye :)

    YanıtlaSil
  3. Ümraniye de uygun kitapçı biliyor musun belli beraber gideriz belli mi olur

    YanıtlaSil
  4. Uygun olduğunu söyleyemem, bazen sırf kitapları izlemek için bile uğrayabiliyorum :) Ümraniye meydanı nın (eskiden igdaş binasının olduğu yer) yanındaki mescidin arkasındaki sokakta. Kitapçının adı aklıma gelmedi şuan :)

    YanıtlaSil

Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler denenmiş demektir.
(İnci - John Steinbeck)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...